public daj_bronie(id) { if((daj_bron[id] == 1) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) give_item(id, "weapon_deagle") } }
Zmienną robię
new daj_bron[33] = 1
Oraz item, ale nie daje Deagle'a... Co mam źle?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 20.03.2010 23:54
public daj_bronie(id) { if((daj_bron[id] == 1) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) give_item(id, "weapon_deagle") } }
new daj_bron[33] = 1
Napisano 21.03.2010 00:36
new daj_bron[33] = 1zapis błędny musisz utworzyć tablicę
new daj_bron[33]i wyjednywać wszystkie pola
for(new i =0;i<33;i++){ daj_bron[i] = 1; }w czasie deklarowania zmiennej też da się to zrobić ale późno jest i nie pamiętam
Napisano 21.03.2010 00:49
Napisano 23.03.2010 21:17
for(new i =0;i<33;i++){ daj_bron[i] = 1; }
for(new i =0;i<33;i++){ daj_bron[i] = 1; } public daj_bronie(id) { if((daj_bron[id] == 1) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) give_item(id, "weapon_deagle") } }
public daj_bronie(id) for(new i =0;i<33;i++){ daj_bron[i] = 1; } { if((daj_bron[id] == 1) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) give_item(id, "weapon_deagle") } }
public check_class()
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 21.03.2010 01:28
Napisano 23.03.2010 21:22
new LEVELS[99] = {
101,225,325,440,610,965,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000,
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,500000,750000
};
Napisano 23.03.2010 21:46
Napisano 23.03.2010 21:51
Napisano 27.03.2010 20:06
/* ==================================================================================================== */ public snajper(id) { for (new id=0; id < 33; id++) { if((player_b_snajper[id] > 0) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id,"weapon_awp) } set_gravitychange(id) set_renderchange(id) } } /* ==================================================================================================== */
Napisano 27.03.2010 20:56
if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id,"weapon_awp)
Napisano 27.03.2010 23:25
public snajper(id) { for (new id=0; id < 33; id++)Najpierw przekazujesz zmienną o nazwie "id" wraz z funkcją, a potem chcesz zrobic nowa zmienną o takiej samej nazwie? Sorry ale prosisz sie o błąd.
Napisano 28.03.2010 12:27
public snajper(id) { for (new id=0; id < 33; id++)Najpierw przekazujesz zmienną o nazwie "id" wraz z funkcją, a potem chcesz zrobic nowa zmienną o takiej samej nazwie? Sorry ale prosisz sie o błąd.
Napisano 28.03.2010 12:37
Napisano 28.03.2010 17:43
/* ==================================================================================================== */ public snajper(id) { if((player_b_snajper[id] > 0) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id,"weapon_awp") } set_gravitychange(id) set_renderchange(id) } } /* ==================================================================================================== */
Napisano 28.03.2010 19:34
Napisano 28.03.2010 22:13
/* ==================================================================================================== */
public snajper(id)
{
if((player_b_snajper[id] > 0) && (is_user_connected(id)))
{
if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id,"weapon_awp")
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
}
/* ==================================================================================================== */
Napisano 29.03.2010 12:06
Napisano 30.03.2010 22:05
Napisano 30.03.2010 22:43
snajper(id)
Napisano 30.03.2010 23:04
/* ==================================================================================================== */ public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage) { if (player_b_darksteel[attacker] > 0) { if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker)) { new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0) Effect_Bleed(id,248) change_health(id,-dam,attacker,"world") } } if (c_darksteel[attacker] > 0) { if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker)) { new dam = floatround (5+player_strength[id]*2*c_darksteel[id]/10.0) Effect_Bleed(id,248) change_health(id,-dam,attacker,"world") } } } /* ==================================================================================================== */
Napisano 30.03.2010 23:11
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych