Po co ta funkcja?
GoldeN 17.03.2010
W tamacie użytkownika Screeaam... umieścił, że zrobił coś takiego:
Ale w jakim celu robić to c_darksteel? Nie można przed Switchem wyzerować player_b_darksteel i dopisać pod menu z klasą player_b_darksteel[id] = 4?
/* ==================================================================================================== */ public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage) { if (player_b_darksteel[attacker] > 0) { if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker)) { new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0) Effect_Bleed(id,248) change_health(id,-dam,attacker,"world") } } if (c_darksteel[attacker] > 0) { if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker)) { new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*c_darksteel[id]/10.0) Effect_Bleed(id,248) change_health(id,-dam,attacker,"world") } } } /* ==================================================================================================== */
Ale w jakim celu robić to c_darksteel? Nie można przed Switchem wyzerować player_b_darksteel i dopisać pod menu z klasą player_b_darksteel[id] = 4?
Vertricus
18.03.2010
Można ale jak prześledzisz gdzie np. zeruje się ta wartość zauważysz że pomysł twój jest bez sensu
GoldeN 18.03.2010
Czyli najlepiej zrobić tak:
I c_darksteel przypisać jako item do klasy?
18 marzec 2010 - 15:49:
A czy przypadkiem, ja dostane jakiś item i wpisze /drop to c_darksteel też wypadnie?
/* ==================================================================================================== */ public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage) { if (player_b_darksteel[attacker] > 0) { if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker)) { new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0) Effect_Bleed(id,248) change_health(id,-dam,attacker,"world") } } if (c_darksteel[attacker] > 0) { if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker)) { new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*c_darksteel[id]/10.0) Effect_Bleed(id,248) change_health(id,-dam,attacker,"world") } } } /* ==================================================================================================== */
I c_darksteel przypisać jako item do klasy?
18 marzec 2010 - 15:49:
A czy przypadkiem, ja dostane jakiś item i wpisze /drop to c_darksteel też wypadnie?
Vertricus
18.03.2010
W jednym temacie tłumaczyłem zasadę działania tego poczytaj (to był twój temat)
GoldeN 20.03.2010
W jednym temacie tłumaczyłem zasadę działania tego poczytaj (to był twój temat)
Nie mogę tego znaleźć.