←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Po co ta funkcja?

Zablokowany

GoldeN - zdjęcie GoldeN 17.03.2010

W tamacie użytkownika Screeaam... umieścił, że zrobił coś takiego:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
			new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
        if (c_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
			new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*c_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

/* ==================================================================================================== */


Ale w jakim celu robić to c_darksteel? Nie można przed Switchem wyzerować player_b_darksteel i dopisać pod menu z klasą player_b_darksteel[id] = 4?
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 18.03.2010

Można <_< ale jak prześledzisz gdzie np. zeruje się ta wartość zauważysz że pomysł twój jest bez sensu :|
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 18.03.2010

Czyli najlepiej zrobić tak:
/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
			new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
        if (c_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
			new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*c_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

/* ==================================================================================================== */

I c_darksteel przypisać jako item do klasy?

18 marzec 2010 - 15:49:
A czy przypadkiem, ja dostane jakiś item i wpisze /drop to c_darksteel też wypadnie?
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 18.03.2010

W jednym temacie tłumaczyłem zasadę działania tego poczytaj (to był twój temat)
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 20.03.2010

W jednym temacie tłumaczyłem zasadę działania tego poczytaj (to był twój temat)



Nie mogę tego znaleźć. :/
Odpowiedz
Zablokowany