←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nagle zaczoł spadać LvL

Zablokowany

  • +
  • -
Adamiss - zdjęcie Adamiss 15.03.2010

Witam mam serwer diablomod 5.9l no i normalnie na razie się grało na nim no tydzień czasu dobrze chodził i nagle zaczoł spadać lvl znaczy exp robi się na - i wtedy spada lvl.
Proszę o pomoc.
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 15.03.2010

masz na 100% max lvl 201 lub 401 i osoba z małym poziomem zabiła tą na dużym.
W kodzie zamień ( znajduję się w public award_kill(killer_id,victim_id) ):
w przypadku 401 na 201
if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/201.0)/3.0)))

w przypadku 201 na 101
	if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/101.0)/3.0)))

I już nic nie będzie spadać.

Poprawcie jeśli się mylę :ganja:
Odpowiedz

  • +
  • -
Adamiss - zdjęcie Adamiss 15.03.2010

Dzięki + dia ciebie zobacze czy działa :)

~~Edit~~

Niestety ale dalej jak ktoś nabije lvl to spada:/ (kompilowałem)
A i jeszcze moje klasy jakoś tak beznadziejnie wygladają i wg też jak sie dodaje staty czy kupuje rune (chodzi mi o te literki "w","y" bo przedtem to kolorowe było a teraz sie popsuło:
Dołączona grafikaDołączona grafika
Daje mój sma w załączniku:/ pls help.

Załączone pliki


Użytkownik Adamiss edytował ten post 15.03.2010 17:11
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 16.03.2010

aby dalej nie spadało zrób reset lvl (bo ci co mają na "-" to lvl spadnie im do 1 i ciągle będzie na "-")


Co do sma. Poprawiłem powinno działać :]

16 marzec 2010 - 13:42:
załącznik :]

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Adamiss - zdjęcie Adamiss 16.03.2010

dzięki a jak jeszcze zrobić, żeby te lvl wyglondały tak na kolorowo czy bez tych literek? dam jeszcze +:)
Odpowiedz

  • +
  • -
Nosek - zdjęcie Nosek 16.03.2010

Skompiluj lokalnie.
Odpowiedz

  • +
  • -
Adamiss - zdjęcie Adamiss 16.03.2010

a jak kompiluje?
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 17.03.2010

ty rozdajesz "+" za każdego posta?

tu masz link:
Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Odpowiedz

  • +
  • -
Adamiss - zdjęcie Adamiss 18.03.2010

tym właśnie programem kompiluje i dalej tak samo wygląda

Daje za każdego posta + za to, że ktoś się interesuje tematem i próbuje pomóc.
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 18.03.2010

Dobra skompilowałem i poprawiłem od razu aby mag i łowca nie mogli spamować :]

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Adamiss - zdjęcie Adamiss 18.03.2010

dzięki a dasz sma?

A i powiesz jeszcze co poprawiłeś? tak na przyszłośc, żebym wiedział :)

I mam jeszcze jedna prośbe, żebyś z tego .sma zrobił to samo, żeby nie mozna było spamowac skilami lowcy i maga:) i te obrazki jak umiesz :) ++ dla ciebie jesteś PrO;)

Załączone pliki


Użytkownik Adamiss edytował ten post 18.03.2010 20:22
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 19.03.2010

else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/70.0)

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/70.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/70.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4

cast_end[id]=halflife_time()+time_delay

new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)

casting[id]=1

message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}
}
else
{
if(casting[id]==1)
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
casting[id]=0
}


if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)

if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id)
else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id)

///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 3.25 - float(player_intelligence[id]/70))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}



W miejscach gdzie jest 70 było 25. Poprawione amxx w załączniku i sma oczywiście ;]
I jakiś błąd był w funkcji od dawania exp o0 , ale wgrałem oryginalne :]

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Adamiss - zdjęcie Adamiss 19.03.2010

Dalej te klasy tak samo wyglądaja :/ ale /rune już tak wyglądaja :) Dołączona grafika
Ale magiem chyba juz smapowac nie mozna :)

~~3Dit
Juz sobie poradzilem ale i tak dzięki za pomoc :)
Mozna zamknac :)
Użytkownik Adamiss edytował ten post 23.03.2010 15:48
Odpowiedz

  • +
  • -
wreki - zdjęcie wreki 29.03.2010

if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/101.0)/3.0)))
Ten kod mam dodać do award_kill(killer_id,victim_id czy jakiś kod który już tam jest mam zmienić na ten?

29 marzec 2010 - 15:27:
dobra, już znalazłem.
Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 29.03.2010

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany