Witam jak zrobić aby wskrzeszona osoba miała 200hp? Bo to 30 to szkoda gadać -.-
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wskrzeszanie
Temat rozp. KoRnY, 12.03.2010 12:51
11 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 12.03.2010 14:22
public add_respawn_bonus(id) { if (player_b_respawn[id] > 0) { new svIndex[32] num_to_str(id,svIndex,32) new roll = random_num(1,player_b_respawn[id]) if (roll == 1) { new maxpl,players[32] get_players(players, maxpl) if (maxpl > 2) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000) set_user_health(id,200) set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) } else { set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5) show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie") } } } }
#3
Napisano 12.03.2010 16:01
Ale to jest wskrzeszenie przez Nekromante?
#5
Napisano 12.03.2010 17:27
Jeszcze są itemy wskrzeszające.
#7
Napisano 12.03.2010 17:54
To ta funkcja jest dla Nekromanty?
#8
Napisano 12.03.2010 23:04
@up
Oczywiście że nie
na
Oczywiście że nie
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[1]])
na
fm_set_user_health(id,200)
#9
Napisano 12.03.2010 23:14
A to hp jest dla wskrzeszonego, czy dla Nekromanty? I jak zrobić, aby dawał także mp5?
#10
#11
Napisano 13.03.2010 11:34
ten "error" informuje cie że mimo iż stworzyłeś zmienną cvar_revival_health nigdzie jej nie użyłeś nie ma to wpływu na działanie pluginu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych