( Make Diablo Mod Exp Table - Nieoficjalny polski support AMX Mod X )
Przerobic chce by bylo 200 lvl i to w zasadzie mi sie udaje .Jednak problem jest w przekroczeniu / dodaniu tych punktow do poszczegolnych czarow (inteligencji ,sily ,zrecznosci i zwinnosci bo maksymalnie moze byc po 50 tych punktow.
W pliku sma znalazlem odpowiednie linijki gdzie to zmienilem z 50 na 100 ale dalej jest jakas blokada ze nie moze przekroczyc.
public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<100){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<100){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<100){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<100){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
Mam wlasnie pytanie co jeszcze moze tu blokowac te dodawanie punkty i jak to zmienic by bylo zrownowazone przy 200 lvl -ach
Wersja diablo 5.9 l pod baze sql'a