←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zamiana Skinu

Locked

  • +
  • -
KoRnY's Photo KoRnY 11.03.2010

Mam pytanie jako że zmiana wyglądu gracza nie jest zrobiona standardowo nie mogę zrozumieć jak podpiąć umiejętność kamuflażu (skinu drużyny przeciwnej) pod klasę.
Proszę o pomoc :]

@edit
Wpadłem na pomysł że może dało by się dodać jakoś player_item_id[id] = 66 Tylko nie wiem jak <_<
Edited by KoRnY, 11.03.2010 18:31.
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 11.03.2010

Znajdź
if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) 
	else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id)
Dodaj pod tym:
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==NazwaKlasy)	
	{
		player_item_id[id] = 66	
		changeskin(id,0)  
	}
Końcowy wynik:
if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) 
	else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id) 

///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==NazwaKlasy)	
	{
		player_item_id[id] = 66	
		changeskin(id,0)  
	}

///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Hunter)

Mi działa :D Jedyny zły efekt tego to że gdy wpiszesz /item nie mając żadnego itemu będzie ci tam pisało coś typu:"Wyglądasz jak twój przeciwnik" coś w tym stylu :F
Jeżeli popełniłem błąd można mnie poprawić :F
Edited by KariiO, 11.03.2010 19:10.
Quote

  • +
  • -
KoRnY's Photo KoRnY 11.03.2010

dobra, Dzięki sprawdzę to ;]
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 11.03.2010

bezpieczniej jest dodac do round_start do petli z licznikem

i


if (player_class[i]==twoja klasa) changeskin(i,0)

i
public changeskin_id_1(id)
{
changeskin(id,1)
}

zamienic na
public changeskin_id_1(id)
{
if (player_class[id]!=twoja_klasa)
changeskin(id,1)
}

PS

znalazlem fajna rzecz jesli ktos chce to wywolanie changeskin z parametrem 2 ustawi model zombie i prawdopodobnie scrashuje server :D

if (reset==2){
	//cs_set_user_model(id,"goomba")
	cs_set_user_model(id,"zombie")
	skinchanged[id]=true
Quote

GoldeN's Photo GoldeN 11.03.2010

A jak zrobić, aby miała na to 25% szans?
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 11.03.2010

if (player_class[i]==twoja klasa) {
zmiana[i]=random_num(0,3)
if (!zmiana[i])
changeskin(i,0)
}

public changeskin_id_1(id)
{
if (player_class[id]!=twoja_klasa && zmiana[id])
changeskin(id,1)
}

gdzies na gorze najlepiej pod ostatnim

#include<*>


dopisz

new zmiana[33]

Quote

GoldeN's Photo GoldeN 11.03.2010

A gdzie zmieniam % szansy?
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 11.03.2010

random_num(0,3)

Quote

  • +
  • -
KoRnY's Photo KoRnY 12.03.2010

heh goq to samo zrobiłem ale samodzielnie i tylko nie sprawdziłem czy działa :]
Ale dzięki za starania. Proszę o zamknięcie.
Quote
Locked