Zamiana Skinu
KoRnY
11.03.2010
Mam pytanie jako że zmiana wyglądu gracza nie jest zrobiona standardowo nie mogę zrozumieć jak podpiąć umiejętność kamuflażu (skinu drużyny przeciwnej) pod klasę.
Proszę o pomoc
@edit
Wpadłem na pomysł że może dało by się dodać jakoś player_item_id[id] = 66 Tylko nie wiem jak
Edited by KoRnY, 11.03.2010 18:31.
Proszę o pomoc
@edit
Wpadłem na pomysł że może dało by się dodać jakoś player_item_id[id] = 66 Tylko nie wiem jak
Edited by KoRnY, 11.03.2010 18:31.
KariiO
11.03.2010
Znajdź
Mi działa Jedyny zły efekt tego to że gdy wpiszesz /item nie mając żadnego itemu będzie ci tam pisało coś typu:"Wyglądasz jak twój przeciwnik" coś w tym stylu :F
Jeżeli popełniłem błąd można mnie poprawić :F
Edited by KariiO, 11.03.2010 19:10.
if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id)Dodaj pod tym:
///////////////////// BOW ///////////////////////// if(player_class[id]==NazwaKlasy) { player_item_id[id] = 66 changeskin(id,0) }Końcowy wynik:
if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id) ///////////////////// BOW ///////////////////////// if(player_class[id]==NazwaKlasy) { player_item_id[id] = 66 changeskin(id,0) } ///////////////////// BOW ///////////////////////// if(player_class[id]==Hunter)
Mi działa Jedyny zły efekt tego to że gdy wpiszesz /item nie mając żadnego itemu będzie ci tam pisało coś typu:"Wyglądasz jak twój przeciwnik" coś w tym stylu :F
Jeżeli popełniłem błąd można mnie poprawić :F
Edited by KariiO, 11.03.2010 19:10.
G[o]Q
11.03.2010
bezpieczniej jest dodac do round_start do petli z licznikem
i
zamienic na
PS
znalazlem fajna rzecz jesli ktos chce to wywolanie changeskin z parametrem 2 ustawi model zombie i prawdopodobnie scrashuje server
i
if (player_class[i]==twoja klasa) changeskin(i,0)
i
public changeskin_id_1(id) { changeskin(id,1) }
zamienic na
public changeskin_id_1(id) { if (player_class[id]!=twoja_klasa) changeskin(id,1) }
PS
znalazlem fajna rzecz jesli ktos chce to wywolanie changeskin z parametrem 2 ustawi model zombie i prawdopodobnie scrashuje server
if (reset==2){ //cs_set_user_model(id,"goomba") cs_set_user_model(id,"zombie") skinchanged[id]=true
G[o]Q
11.03.2010
if (player_class[i]==twoja klasa) { zmiana[i]=random_num(0,3) if (!zmiana[i]) changeskin(i,0) }
public changeskin_id_1(id) { if (player_class[id]!=twoja_klasa && zmiana[id]) changeskin(id,1) }
gdzies na gorze najlepiej pod ostatnim
#include<*>
dopisz
new zmiana[33]
KoRnY
12.03.2010
heh goq to samo zrobiłem ale samodzielnie i tylko nie sprawdziłem czy działa
Ale dzięki za starania. Proszę o zamknięcie.
Ale dzięki za starania. Proszę o zamknięcie.