Itemy
hell
11.03.2010
case 69: { player_item_name[id] = "Kamuflaz" player_item_id[id] = rannum changeskin(id,0) player_b_silent[id] = 1 player_b_inv[id] = random_num(110,130) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, cicho biegasz i posiadasz +%i premie niewidocznosci",player_item_name[id],player_b_inv[id]) }
I proszę o wytłumaczenie dlaczego jak wpisuje /item to nie wyswietla mi sie o to Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, cicho biegasz i posiadasz +%i premie niewidocznosci
tylko wyswietla mi sie ze moja widocznosc zredukowana jest z 255 do +%i
proszę o pomoc
Użytkownik hell edytował ten post 11.03.2010 18:20
GoldeN 11.03.2010
Ponieważ to:
Nie odpowiada za to jak wpiszesz /item, tylko za to, kiedy dostajesz item, wtedy się wyświetla :Znalazłeś : ble ble ble na środku ekranu.
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, cicho biegasz i posiadasz +%i premie niewidocznosci",player_item_name[id],player_b_inv[id])
Nie odpowiada za to jak wpiszesz /item, tylko za to, kiedy dostajesz item, wtedy się wyświetla :Znalazłeś : ble ble ble na środku ekranu.
KoRnY
11.03.2010
Jest tylko wyświetlane przy znalezieniu przedmiotu.Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, cicho biegasz i posiadasz +%i premie niewidocznosci
To co chcesz aby było widoczne umieszczasz tutaj >
,player_item_name[id],player_b_inv[id])Definicje tych komend np player_b_inv masz tutaj:
w public showitem(id,itemname[],itemvalue[],itemeffect[],Durability[])
np
if (player_b_inv[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_inv[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Twoja widocznosc jest zredukowana z 255 do ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"<br>")
Proponuje zrobić tak:
case 69:
{
player_item_name[id] = "Kamuflaz"
player_item_id[id] = rannum
changeskin(id,0)
player_b_silent[id] = 1
player_b_inv[id] = random_num(110,130)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, cicho biegasz i posiadasz +%i premie niewidocznosci",player_item_name[id],player_b_inv[id],player_b_silent)
Jeśli chcesz aby pokazywało jeszcze że wygląda się jak przeciwnik musisz zdefiniować np player_b_kamuflaz ale z tym to troszkę wiecej roboty
11 marzec 2010 - 18:27:
byłeś pierwszy , ale moja wypowiedź jest obszerniejsza