←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Itemy

Zablokowany

  • +
  • -
hell - zdjęcie hell 11.03.2010

case 69:  
		{
			player_item_name[id] = "Kamuflaz"	
			player_item_id[id] = rannum	
			changeskin(id,0)
                        player_b_silent[id] = 1
                        player_b_inv[id] = random_num(110,130)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, cicho biegasz i posiadasz +%i premie niewidocznosci",player_item_name[id],player_b_inv[id])
                }


I proszę o wytłumaczenie dlaczego jak wpisuje /item to nie wyswietla mi sie o to Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, cicho biegasz i posiadasz +%i premie niewidocznosci

tylko wyswietla mi sie ze moja widocznosc zredukowana jest z 255 do +%i

proszę o pomoc
Użytkownik hell edytował ten post 11.03.2010 18:20
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 11.03.2010

Ponieważ to:

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, cicho biegasz i posiadasz +%i premie niewidocznosci",player_item_name[id],player_b_inv[id])

Nie odpowiada za to jak wpiszesz /item, tylko za to, kiedy dostajesz item, wtedy się wyświetla :Znalazłeś : ble ble ble na środku ekranu.
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 11.03.2010

Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, cicho biegasz i posiadasz +%i premie niewidocznosci

Jest tylko wyświetlane przy znalezieniu przedmiotu.
To co chcesz aby było widoczne umieszczasz tutaj >
,player_item_name[id],player_b_inv[id])
Definicje tych komend np player_b_inv masz tutaj:
w public showitem(id,itemname[],itemvalue[],itemeffect[],Durability[])
np
if (player_b_inv[id] > 0) 
{
num_to_str(player_b_inv[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Twoja widocznosc jest zredukowana z 255 do ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"<br>")

Proponuje zrobić tak:
case 69:  
{
player_item_name[id] = "Kamuflaz"
player_item_id[id] = rannum
changeskin(id,0)
player_b_silent[id] = 1
player_b_inv[id] = random_num(110,130)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, cicho biegasz i posiadasz +%i premie niewidocznosci",player_item_name[id],player_b_inv[id],player_b_silent)


Jeśli chcesz aby pokazywało jeszcze że wygląda się jak przeciwnik musisz zdefiniować np player_b_kamuflaz ale z tym to troszkę wiecej roboty

11 marzec 2010 - 18:27:
byłeś pierwszy ^^ , ale moja wypowiedź jest obszerniejsza
Odpowiedz
Zablokowany