←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

skill na podstawie golden buletów

Zablokowany

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 09.03.2010

Mam pytanie.
Wpadłem ostatnio na pomysł żeby wzorując się na kodzie od golden buletów stworzyć skill który da jednorazowo jakąś moc.
Niestety nie działa to tak jak chciałem. Czy mogę prosić o pomoc?
Użytkownik KoRnY edytował ten post 10.03.2010 11:24
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 09.03.2010

Golden bulet w diablo ma swoja wade, gdyz chcialem by mozna byla to tracic przez wystrzelenie ja w sciane, ale problem w tym, ze nie pamietam bym spotkal dobra metody na lapanie samego pocisku - mowiac inaczej jak celujesz w kogos i normalnie pojawia ci sie na dole nick gracza, to ta sama funkcja jest uzywana przy strzelaniu pociskow...

Spam, spamem... opisz dokladniej problem.
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 09.03.2010

dobra:

Mam pomysł taki (można by do 6.0 wykorzystać) aby dana klasa miała umiejętność którą może użyć tylko raz. Aby skorzystać z niej jeszcze raz musi znowu naładować się.
I po każdym trafieniu (użyciu) ma się zerować (marnować) tak aby nie można było jej użyć. Ponownie dostępna ma być po naładowaniu.
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 09.03.2010

W 6.0 mamy już obkminione specjalne mechanizmy na kontrole jak często sie używa skilli, ale to raczej zachowam dla siebie, a przynajmniej na razie.

W call_cast ustawiasz zmienna na 1 a przy uzyciu ustawiasz na 0, nie wiem gdzie tu problem :F (poza wyzej wymienionym).
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 09.03.2010

W call_cast ustawiasz zmienna na 1 a przy uzyciu ustawiasz na 0, nie wiem gdzie tu problem :F (poza wyzej wymienionym).


???:(
Brzmi fajnie ale jak to zrobić?
fakt w planach mam kierunek informatyczny ale jeszcze liceum :D
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 09.03.2010

ahh ten mityczny diablomod :D

robisz new zmienna
new uzyl[33]

i w call_cast przed moca dajesz
if(uzyl[id]){ moc
uzyl[id]++
}
else client_print(id,print_chat,"czekaj do next rundy")

i w new rundzie do petli z licznikiem

i

(O.o raczej taka jest petla z tego co pamietam ) dodajesz na koncu
uzyl[i]=0
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 09.03.2010

Zmień temat na poprawny
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 10.03.2010

Zmień temat na poprawny


Nazwy nie mogę zmienić jeśli o to chodzi.
Dobra to jakby 50% tego co chciałem zrobić.
"+" dla ciebie.
Teraz trudniejsze:
Chcę aby moc marnowała się tak jak golden bulet po strzale. Co wy na to?
Czekam na Micza :blaga:
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 10.03.2010

nie rozumiem cie :/ jaka moc :?: bo trudno jest strzelic z noza na ninjy czy tez zabojcy jesli jest sie nie widzialnym :P
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 10.03.2010

chodzi mi o dodatkowe dmg. Ładujesz i ten pierwszy strzał jest mocniejsze o te np 25dmg.
Rozumiesz?

10 marzec 2010 - 14:54:
Ale tylko ten pierwszy. Każdy następny ma być noramalny :P i żeby znowu mieć te +50 to trzeba naładować.

10 marzec 2010 - 17:58:
fresh re znaczy refresh :D

10 marzec 2010 - 21:10:
widzę że nikt nie posiada tak obszernej wiedzy aby pomóc mi :mellow:
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 10.03.2010

Skończ refreszować
Odnośnie kodu GoQ:

if(!uzyl[id]){ //moc
uzyl[id]++
}
else client_print(id,print_chat,"czekaj do next rundy")

Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 12.03.2010

dobra dziękuje za "-" reputacji -.-
Nie możecie pomóc i jeszcze dajecie minusy.

Kolejne nowe pytanie:
Jak zrobić aby dana umiejętność działała przez określony czas?
Odpowiedz
Zablokowany