skill na podstawie golden buletów
KoRnY
09.03.2010
Mam pytanie.
Wpadłem ostatnio na pomysł żeby wzorując się na kodzie od golden buletów stworzyć skill który da jednorazowo jakąś moc.
Niestety nie działa to tak jak chciałem. Czy mogę prosić o pomoc?
Użytkownik KoRnY edytował ten post 10.03.2010 11:24
Wpadłem ostatnio na pomysł żeby wzorując się na kodzie od golden buletów stworzyć skill który da jednorazowo jakąś moc.
Niestety nie działa to tak jak chciałem. Czy mogę prosić o pomoc?
Użytkownik KoRnY edytował ten post 10.03.2010 11:24
Miczu
09.03.2010
Golden bulet w diablo ma swoja wade, gdyz chcialem by mozna byla to tracic przez wystrzelenie ja w sciane, ale problem w tym, ze nie pamietam bym spotkal dobra metody na lapanie samego pocisku - mowiac inaczej jak celujesz w kogos i normalnie pojawia ci sie na dole nick gracza, to ta sama funkcja jest uzywana przy strzelaniu pociskow...
Spam, spamem... opisz dokladniej problem.
Spam, spamem... opisz dokladniej problem.
KoRnY
09.03.2010
dobra:
Mam pomysł taki (można by do 6.0 wykorzystać) aby dana klasa miała umiejętność którą może użyć tylko raz. Aby skorzystać z niej jeszcze raz musi znowu naładować się.
I po każdym trafieniu (użyciu) ma się zerować (marnować) tak aby nie można było jej użyć. Ponownie dostępna ma być po naładowaniu.
Mam pomysł taki (można by do 6.0 wykorzystać) aby dana klasa miała umiejętność którą może użyć tylko raz. Aby skorzystać z niej jeszcze raz musi znowu naładować się.
I po każdym trafieniu (użyciu) ma się zerować (marnować) tak aby nie można było jej użyć. Ponownie dostępna ma być po naładowaniu.
Miczu
09.03.2010
W 6.0 mamy już obkminione specjalne mechanizmy na kontrole jak często sie używa skilli, ale to raczej zachowam dla siebie, a przynajmniej na razie.
W call_cast ustawiasz zmienna na 1 a przy uzyciu ustawiasz na 0, nie wiem gdzie tu problem :F (poza wyzej wymienionym).
W call_cast ustawiasz zmienna na 1 a przy uzyciu ustawiasz na 0, nie wiem gdzie tu problem :F (poza wyzej wymienionym).
KoRnY
09.03.2010
W call_cast ustawiasz zmienna na 1 a przy uzyciu ustawiasz na 0, nie wiem gdzie tu problem :F (poza wyzej wymienionym).
Brzmi fajnie ale jak to zrobić?
fakt w planach mam kierunek informatyczny ale jeszcze liceum
G[o]Q
09.03.2010
ahh ten mityczny diablomod
robisz new zmienna
i w call_cast przed moca dajesz
i w new rundzie do petli z licznikiem
robisz new zmienna
new uzyl[33]
i w call_cast przed moca dajesz
if(uzyl[id]){ moc uzyl[id]++ } else client_print(id,print_chat,"czekaj do next rundy")
i w new rundzie do petli z licznikiem
( raczej taka jest petla z tego co pamietam ) dodajesz na koncui
uzyl[i]=0
KoRnY
10.03.2010
Zmień temat na poprawny
Nazwy nie mogę zmienić jeśli o to chodzi.
Dobra to jakby 50% tego co chciałem zrobić.
"+" dla ciebie.
Teraz trudniejsze:
Chcę aby moc marnowała się tak jak golden bulet po strzale. Co wy na to?
Czekam na Micza
G[o]Q
10.03.2010
nie rozumiem cie jaka moc bo trudno jest strzelic z noza na ninjy czy tez zabojcy jesli jest sie nie widzialnym
KoRnY
10.03.2010
chodzi mi o dodatkowe dmg. Ładujesz i ten pierwszy strzał jest mocniejsze o te np 25dmg.
Rozumiesz?
10 marzec 2010 - 14:54:
Ale tylko ten pierwszy. Każdy następny ma być noramalny i żeby znowu mieć te +50 to trzeba naładować.
10 marzec 2010 - 17:58:
fresh re znaczy refresh
10 marzec 2010 - 21:10:
widzę że nikt nie posiada tak obszernej wiedzy aby pomóc mi
Rozumiesz?
10 marzec 2010 - 14:54:
Ale tylko ten pierwszy. Każdy następny ma być noramalny i żeby znowu mieć te +50 to trzeba naładować.
10 marzec 2010 - 17:58:
fresh re znaczy refresh
10 marzec 2010 - 21:10:
widzę że nikt nie posiada tak obszernej wiedzy aby pomóc mi
Vertricus
10.03.2010
Skończ refreszować
Odnośnie kodu GoQ:
Odnośnie kodu GoQ:
if(!uzyl[id]){ //moc
uzyl[id]++
}
else client_print(id,print_chat,"czekaj do next rundy")
KoRnY
12.03.2010
dobra dziękuje za "-" reputacji -.-
Nie możecie pomóc i jeszcze dajecie minusy.
Kolejne nowe pytanie:
Jak zrobić aby dana umiejętność działała przez określony czas?
Nie możecie pomóc i jeszcze dajecie minusy.
Kolejne nowe pytanie:
Jak zrobić aby dana umiejętność działała przez określony czas?