Funkcja od dawania broni
KoRnY
08.03.2010
Witam.
Zastanawiam się jak stworzyć funkcję do diablo moda odpowiedzialną za dawanie
określonej broni co rundę wraz z amunicja do niej ma to być przypisane do jakieś klasy.
Czy znalazł by się ktoś kto byłby w stanie pomóc mi z tym?
Bardzo proszę o taki kod.
Zastanawiam się jak stworzyć funkcję do diablo moda odpowiedzialną za dawanie
określonej broni co rundę wraz z amunicja do niej ma to być przypisane do jakieś klasy.
Czy znalazł by się ktoś kto byłby w stanie pomóc mi z tym?
Bardzo proszę o taki kod.
honey 08.03.2010
Z taką funkcją coś pomotaj :F
public dawaj_bron(id)
{
if (player_class[id] == Ninja){
fm_give_item(id, "weapon_ak47")
}
}
KoRnY
08.03.2010
weapon_ak47?
bo w jakieś funkcji było CSW_AK47 czy jakoś tak.
Ale zobaczę i dam znać
bo w jakieś funkcji było CSW_AK47 czy jakoś tak.
Ale zobaczę i dam znać
honey 08.03.2010
Dałem przykładową bron i funkcję, w check_class można zrobić losowanie broni dla 1 z np. Paladynów że dostanie ak
false
08.03.2010
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
Tu po naladowaniu dostaje sie np granat, tak ma łowca
Tu po naladowaniu dostaje sie np granat, tak ma łowca
KoRnY
11.03.2010
Nie. Jednak nie działa jak powinno
09 marzec 2010 - 20:10:
@refresh
11 marzec 2010 - 18:17:
zrobiłem tak
11 marzec 2010 - 18:18:
niestaty nie działa -.-
Użytkownik KoRnY edytował ten post 09.03.2010 18:32
09 marzec 2010 - 20:10:
@refresh
11 marzec 2010 - 18:17:
zrobiłem tak
public daj_bron(id)
{
if((player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) && (is_user_connected(id)))
{
if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id, "weapon_awp")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
}
}
11 marzec 2010 - 18:18:
niestaty nie działa -.-
Użytkownik KoRnY edytował ten post 09.03.2010 18:32
Nosek
13.03.2010
player_class[id] == Wojek Sam hahh XD
Taka nazwales swoja klase czy dla jaj wpisales?
Nosek
13.03.2010
Moze dla ciebie ale dla niektorych to moze sie wydawac bledem. Czy ktos ci ma podac kod
Sam nie pomagasz
Użytkownik Nosek edytował ten post 13.03.2010 19:54
public daj_bron(id) { if((player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) && (is_user_connected(id))) { Pif paff hahaha ififhhehehehe uhehehee }
Sam nie pomagasz
public daj_bron(id) { if(player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id)) { fm_give_item(id, "weapon_awp") fm_give_item(id, "ammo_338magnum") } }
Użytkownik Nosek edytował ten post 13.03.2010 19:54
Miczu
13.03.2010
if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id))
Brakuje jednego nawiasu, poza tym is_user_alive sprawdza automatycznye czy is_user_connected, wiec nie ma potrzeby 2x dawac.
Dave12
14.03.2010
Mam zrobiona nowa postać i chce jeszcze do niej dodać właśnie bron na początku rundy.
To ten kod wkleić w jakieś odpowiednie miejsce czy na końcu kodu ?
i jak chce dać machineguns to jak to się nazywa w tym kodzie ? weapon_machineguns ?? czy inaczej ? i jakie amo do tego ?
najlepiej jak by mi to ktoś przerobił
Żeby zamiast awp był machineguns i amo do niego oraz HE.
To ten kod wkleić w jakieś odpowiednie miejsce czy na końcu kodu ?
i jak chce dać machineguns to jak to się nazywa w tym kodzie ? weapon_machineguns ?? czy inaczej ? i jakie amo do tego ?
najlepiej jak by mi to ktoś przerobił
public daj_bron(id) { if(player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id)) { fm_give_item(id, "weapon_awp") fm_give_item(id, "ammo_338magnum") } }
Żeby zamiast awp był machineguns i amo do niego oraz HE.
KoRnY
14.03.2010
Czy poza dodaniem tej funkcji muszę coś jeszcze zrobić?
Bo mimo wszystko klasa w ciąż nie dostaje tej broni
Bo mimo wszystko klasa w ciąż nie dostaje tej broni
M..
17.03.2010
dodałem na końcu:
public bron_lowca(id) { if(player_class[id] == Hunter) if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { fm_give_item(id, "weapon_awp") fm_give_item(id, "ammo_338magnum") } }i co muszę jeszcze zmienić by sprawdzało co rundę czy mam broń i jak nie ma to żeby ją dodawało?? i czy jest możliwość np. by wyrzucało aktualną broń jaką mamy np. jak podniesiemy m4 na wyżej wymienioną??
M..
18.03.2010
w pętli w funkcji check_class dodać
jestem zielony w sprawach diablomod'a i nie wiem o co chodzi z ta funkcją check_class jak byś mógł napisać trochę jaśniej
KoRnY
18.03.2010
Przepraszam , ale zróbcie swoje tematy!
Ja sobie poradziłem i proszę o zamknięcie
PS.
Użyj opcji szukaj w kodzie i znajdziesz...
Ja sobie poradziłem i proszę o zamknięcie
PS.
Użyj opcji szukaj w kodzie i znajdziesz...
Screeaam... 19.03.2010
A jak zrobić, aby to było, że jak ma sie X item to dostaje się jakąś broń?
M..
19.03.2010
co mi z tego że jak znalazłem tą funkcję check_class jak dalej nie wiem co mam tam zrobić próbowałem coś dodać to zaraz błąd przy kompilacji... jak ty to sobie zrobiłeś to czemu nie napiszesz jak to zrobić?