←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Funkcja od dawania broni

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 08.03.2010

Witam.
Zastanawiam się jak stworzyć funkcję do diablo moda odpowiedzialną za dawanie
określonej broni co rundę wraz z amunicja do niej ma to być przypisane do jakieś klasy.
Czy znalazł by się ktoś kto byłby w stanie pomóc mi z tym?
Bardzo proszę o taki kod.
Odpowiedz

honey - zdjęcie honey 08.03.2010

Z taką funkcją coś pomotaj :F
public dawaj_bron(id)
{
if (player_class[id] == Ninja){
fm_give_item(id, "weapon_ak47")
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 08.03.2010

weapon_ak47?
bo w jakieś funkcji było CSW_AK47 czy jakoś tak.
Ale zobaczę i dam znać :]
Odpowiedz

honey - zdjęcie honey 08.03.2010

Dałem przykładową bron i funkcję, w check_class można zrobić losowanie broni dla 1 z np. Paladynów że dostanie ak
Odpowiedz

  • +
  • -
false - zdjęcie false 08.03.2010

case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

Tu po naladowaniu dostaje sie np granat, tak ma łowca
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 11.03.2010

Nie. Jednak nie działa jak powinno

09 marzec 2010 - 20:10:
@refresh

11 marzec 2010 - 18:17:
zrobiłem tak

public daj_bron(id)
{
if((player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) && (is_user_connected(id)))
{
if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id, "weapon_awp")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
}
}


11 marzec 2010 - 18:18:
niestaty nie działa -.-
Użytkownik KoRnY edytował ten post 09.03.2010 18:32
Odpowiedz

  • +
  • -
Nosek - zdjęcie Nosek 13.03.2010

player_class[id] == Wojek Sam hahh XD

Taka nazwales swoja klase czy dla jaj wpisales?
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 13.03.2010

nie pomagasz.
Nazwa klasy nie jest tu istotna
Odpowiedz

  • +
  • -
Nosek - zdjęcie Nosek 13.03.2010

Moze dla ciebie ale dla niektorych to moze sie wydawac bledem. Czy ktos ci ma podac kod

public daj_bron(id)
{
        if((player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) && (is_user_connected(id)))
        {
              Pif paff hahaha ififhhehehehe
              uhehehee

}

Sam nie pomagasz

public daj_bron(id)
{
        if(player_class[id] == Wojek Sam hahh XD)
        if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id))
        {
                   fm_give_item(id, "weapon_awp") 
                   fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
         }
}

Użytkownik Nosek edytował ten post 13.03.2010 19:54
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 13.03.2010

Przy kompilacji wyskakują errory
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 13.03.2010

if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id))


Brakuje jednego nawiasu, poza tym is_user_alive sprawdza automatycznye czy is_user_connected, wiec nie ma potrzeby 2x dawac.
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 13.03.2010

i nie ma errorów :]
Dziękuje :blaga:
Odpowiedz

  • +
  • -
Dave12 - zdjęcie Dave12 14.03.2010

Mam zrobiona nowa postać i chce jeszcze do niej dodać właśnie bron na początku rundy.
To ten kod wkleić w jakieś odpowiednie miejsce czy na końcu kodu ?

i jak chce dać machineguns to jak to się nazywa w tym kodzie ? weapon_machineguns ?? czy inaczej ? i jakie amo do tego ?

najlepiej jak by mi to ktoś przerobił


public daj_bron(id)
{
        if(player_class[id] == Wojek Sam hahh XD)
        if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id))
        {
                   fm_give_item(id, "weapon_awp") 
                   fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
         }
}


Żeby zamiast awp był machineguns i amo do niego oraz HE.
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 14.03.2010

Czy poza dodaniem tej funkcji muszę coś jeszcze zrobić?
Bo mimo wszystko klasa w ciąż nie dostaje tej broni <_<
Odpowiedz

  • +
  • -
M.. - zdjęcie M.. 17.03.2010

dodałem na końcu:
public bron_lowca(id)
{
        if(player_class[id] == Hunter)
        if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
        {
		fm_give_item(id, "weapon_awp") 
		fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
        }
}
i co muszę jeszcze zmienić by sprawdzało co rundę czy mam broń i jak nie ma to żeby ją dodawało?? i czy jest możliwość np. by wyrzucało aktualną broń jaką mamy np. jak podniesiemy m4 na wyżej wymienioną??
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 18.03.2010

w pętli w funkcji check_class dodać :|
Odpowiedz

  • +
  • -
M.. - zdjęcie M.. 18.03.2010

w pętli w funkcji check_class dodać :|


jestem zielony w sprawach diablomod'a ;) i nie wiem o co chodzi z ta funkcją check_class :| jak byś mógł napisać trochę jaśniej xD
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRnY - zdjęcie KoRnY 18.03.2010

Przepraszam , ale zróbcie swoje tematy! :D

Ja sobie poradziłem i proszę o zamknięcie ^D^

PS.
Użyj opcji szukaj w kodzie i znajdziesz...
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 19.03.2010

A jak zrobić, aby to było, że jak ma sie X item to dostaje się jakąś broń?
Odpowiedz

  • +
  • -
M.. - zdjęcie M.. 19.03.2010

co mi z tego że jak znalazłem tą funkcję check_class jak dalej nie wiem co mam tam zrobić :| próbowałem coś dodać to zaraz błąd przy kompilacji... jak ty to sobie zrobiłeś to czemu nie napiszesz jak to zrobić?
Odpowiedz