←  Nowości

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Generate Exp Table

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 05.03.2010

http://amxx.pl/generator/ - Nowa wersja generatora

Wersja v1
Jest to program dzięki któremu w łatwy sposób wygenerujemy tabelkę expa do diablomoda program
posiada 3 tryby fast exp,normal exp i slow exp w programie możemy ustawić ilość leveli a także mnożnik
(liczbę całkowitą dodatnią Dołączona grafika) właśnie od jego wartości zależy wielkość expa potrzebnego do zdobywanie leveli ( no i od tryby którego wybierzemy)
nie ustawiajcie zbyt dużej wartości mnożnika i zbyt dużej ilość levelów dla dużych wartość wynik może wyjść na minusie

Wersja v2
Poprawiono kod (szczególnie estetykę Dołączona grafika ) oraz pewne bugi
Łatwiejsze posługiwanie się programem
Przesunięto próg maksymalnej liczby expa (chodzi o to że czasami wyniki wychodziły na minusie teraz też to będzie występować ale rzadziej)
W wersji v3 wyeliminuje ten problem ale program trzeba przepisać a tego mi się nie chcę robić
Oraz poprawiono zbyt długo linię (to na co zwrócił uwagę pavulon)

Wersja v3
Ładna ikona ;D
Poprawa wzorów (teraz na mnożniku 1 i fast exp możemy robić nawet 30000 levele Dołączona grafika )
Poprawa bug ta sama tabelka różne tryby
Sygnalizowanie błędu gdy exp przekroczy maksymalną wartość new w pawn (dzięki R3X)

Wersja v4
Poprawa bugu (ach te moje nie sprawdzanie kodu Dołączona grafika )

Wersja v5
Program przepisany na PHP

Wersja v6
Całkowita zmiana działania programu
Optymalizacja
Ułatwienie użytkowania Dołączona grafika
Update tylko wersji PHP !

Wersja v7
Kilka dodatków
Lepszy wygląd (nudziło mi się Dołączona grafika)
Dodanie nowego coda
Przepisanie na js

Wersja v1 - ilość ściągnięć nie znana
Wersja v2 - 70
Wersja v3 - 13
Wersja v4 - Załączony plik  Generate Exp Table.zip   136,16 KB   1903 Ilość pobrań
Wersja v5 -coś koło 1500 użyć
Wersja v6 - Generate Exp Table PHP - około 6000 użyć
Wersja v7 - Generate Exp Table v7
Użytkownik DarkGL edytował ten post 20.11.2011 13:13
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 06.03.2010

Jak już coś robisz to rób to do końca.
Aktualnie program stworzy baaaaaaardzo długą linijkę co będzie powodowało błędy przy kompilacji.
Zrób przejścia do następnych linii.
Odpowiedz

  • +
  • -
Death_Player - zdjęcie Death_Player 09.03.2010

Brzmi nieźle poczekam aż inni skomentują to pozytywnie.
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 09.03.2010

No dobra, ale jak chce np. Normal Exp, to jaki mam mnożnik wybrać?

Btw. Dobry program. ;> ^D^
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.03.2010 19:18
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 09.03.2010

DarkGL

Najlepszy jest mnożnik miedzy 1 a 10. ~coś w tym sensie~
Odpowiedz

  • +
  • -
Klocek - zdjęcie Klocek 10.04.2010

Gdzie to trzeba wkleic jak juz się zrobi ten .txt?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.04.2010

do sma diablo ... btw. miczu mógł byś tak zrobić w 6.0 że wymagany exp jest wczytywany z pliku txt ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Klocek - zdjęcie Klocek 10.04.2010

new sprite_boom = 0
new sprite_line = 0
new sprite_lgt = 0
new sprite_laser = 0
new sprite_ignite = 0
new sprite_smoke = 0

new LevelXP[102] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515,27440,29435,31500,33635,35840,38115,40460,42875,45360,47915,50540,53235,56000,58835,61740,64715,67760,70875,74060,77315,80640,84035,87500,91035,94640,98315,102060,105875,109760,113715,117740,121835,126000,130235,134540,138915,143360,147875,152460,157115,161840,166635,171500,176435,181440,186515,191660,196875,202160,207515,212940,218435,224000,229635,235340,241115,246960,252875,258860,264915,271040,277235,283500,289835,296240,302715,309260,315875,322560,329315,336140,343035,350000,357035}
new player_lvl[33] = 1			//Holds players level
new player_point[33] = 0		//Holds players level points
new player_item_id[33] = 0	//Items id
new player_item_name[33][128]   //The items name
new player_intelligence[33]
new player_strength[33]
new player_agili

Chodzi ci ze tu mam wkleic ten exp?
Jest to plikdbmod_5.9l :)
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.04.2010

new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}

podmieniasz te linie :D na to co wygenerował program
Użytkownik DarkGL edytował ten post 10.04.2010 10:02
Odpowiedz

  • +
  • -
Klocek - zdjęcie Klocek 10.04.2010

aha thx, + dla Ciebie :P
Odpowiedz

Rygiel12 - zdjęcie Rygiel12 12.05.2010

może ktoś rehosta? zrobić bo link wygasł wraz z stronką ?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 12.05.2010

niedługo będzie nowa wersja ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
nad3jf - zdjęcie nad3jf 15.05.2010

Ja wygenerowałem 1001 lv ale niektórzy mówią że maja exp na minusie, a program wygenerował bez minusów. No cóż może to nie przez to, ale programik bardzo fajny.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 15.05.2010

no właśnie czy taka sytuacja zachodzi tylko wtedy gdy gracz ma najwyższy level tzn 1001 lub 1000 ?
no i tu pytanie do micza czy na końcu tabeli to znaczy przy np 2 levelach ma stawiać bardzo dużą liczbę
np.
tab[2] = {0,9999999999}
czy może być
tab[2] = {0,24}

ha czasami chyba liczba expa może być za dużo tzn program ją wygeneruje ale nie zmieści się w typie new bo na pewno ma jakieś ograniczenia
Użytkownik DarkGL edytował ten post 15.05.2010 19:45
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 15.05.2010

32bity w U2 to na plusie max 2 do 16 = 65536
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 15.05.2010

r3x chyba trochę więcej co :D ?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 15.05.2010

nom racja xD 2do30 = 1073741824

dotarło do mnie wreszcie, że 2do30 to najwyższa dostępna potęga 2, a żeby uwzlędnić reszte bitów trzeba zrobić (2do31)-1 = 2147483647
Odpowiedz

djpatryk - zdjęcie djpatryk 30.05.2010

Jeżeli mam max 400 lvl i Chcę fast exp to jaki dać mnożnik bo za bardzo nie kapuje o co tu biega
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 30.05.2010

mnożnik musi być liczba całkowitą , większy od zera i najlepiej w przedziale 1-10
Odpowiedz

djpatryk - zdjęcie djpatryk 30.05.2010

Ale aby był szybszy exp lepiej aby był większy?
Odpowiedz