Generate Exp Table
DarkGL
05.03.2010
http://amxx.pl/generator/ - Nowa wersja generatora
Wersja v1
Jest to program dzięki któremu w łatwy sposób wygenerujemy tabelkę expa do diablomoda program
posiada 3 tryby fast exp,normal exp i slow exp w programie możemy ustawić ilość leveli a także mnożnik
(liczbę całkowitą dodatnią ) właśnie od jego wartości zależy wielkość expa potrzebnego do zdobywanie leveli ( no i od tryby którego wybierzemy)
nie ustawiajcie zbyt dużej wartości mnożnika i zbyt dużej ilość levelów dla dużych wartość wynik może wyjść na minusie
Wersja v2
Poprawiono kod (szczególnie estetykę ) oraz pewne bugi
Łatwiejsze posługiwanie się programem
Przesunięto próg maksymalnej liczby expa (chodzi o to że czasami wyniki wychodziły na minusie teraz też to będzie występować ale rzadziej)
W wersji v3 wyeliminuje ten problem ale program trzeba przepisać a tego mi się nie chcę robić
Oraz poprawiono zbyt długo linię (to na co zwrócił uwagę pavulon)
Wersja v3
Ładna ikona ;D
Poprawa wzorów (teraz na mnożniku 1 i fast exp możemy robić nawet 30000 levele )
Poprawa bug ta sama tabelka różne tryby
Sygnalizowanie błędu gdy exp przekroczy maksymalną wartość new w pawn (dzięki R3X)
Wersja v4
Poprawa bugu (ach te moje nie sprawdzanie kodu )
Wersja v5
Program przepisany na PHP
Wersja v6
Całkowita zmiana działania programu
Optymalizacja
Ułatwienie użytkowania
Update tylko wersji PHP !
Wersja v7
Kilka dodatków
Lepszy wygląd (nudziło mi się )
Dodanie nowego coda
Przepisanie na js
Wersja v1 - ilość ściągnięć nie znana
Wersja v2 - 70
Wersja v3 - 13
Wersja v4 - Generate Exp Table.zip 136,16 KB 1903 Ilość pobrań
Wersja v5 -coś koło 1500 użyć
Wersja v6 - Generate Exp Table PHP - około 6000 użyć
Wersja v7 - Generate Exp Table v7
Użytkownik DarkGL edytował ten post 20.11.2011 13:13
Wersja v1
Jest to program dzięki któremu w łatwy sposób wygenerujemy tabelkę expa do diablomoda program
posiada 3 tryby fast exp,normal exp i slow exp w programie możemy ustawić ilość leveli a także mnożnik
(liczbę całkowitą dodatnią ) właśnie od jego wartości zależy wielkość expa potrzebnego do zdobywanie leveli ( no i od tryby którego wybierzemy)
nie ustawiajcie zbyt dużej wartości mnożnika i zbyt dużej ilość levelów dla dużych wartość wynik może wyjść na minusie
Wersja v2
Poprawiono kod (szczególnie estetykę ) oraz pewne bugi
Łatwiejsze posługiwanie się programem
Przesunięto próg maksymalnej liczby expa (chodzi o to że czasami wyniki wychodziły na minusie teraz też to będzie występować ale rzadziej)
W wersji v3 wyeliminuje ten problem ale program trzeba przepisać a tego mi się nie chcę robić
Oraz poprawiono zbyt długo linię (to na co zwrócił uwagę pavulon)
Wersja v3
Ładna ikona ;D
Poprawa wzorów (teraz na mnożniku 1 i fast exp możemy robić nawet 30000 levele )
Poprawa bug ta sama tabelka różne tryby
Sygnalizowanie błędu gdy exp przekroczy maksymalną wartość new w pawn (dzięki R3X)
Wersja v4
Poprawa bugu (ach te moje nie sprawdzanie kodu )
Wersja v5
Program przepisany na PHP
Wersja v6
Całkowita zmiana działania programu
Optymalizacja
Ułatwienie użytkowania
Update tylko wersji PHP !
Wersja v7
Kilka dodatków
Lepszy wygląd (nudziło mi się )
Dodanie nowego coda
Przepisanie na js
Wersja v1 - ilość ściągnięć nie znana
Wersja v2 - 70
Wersja v3 - 13
Wersja v4 - Generate Exp Table.zip 136,16 KB 1903 Ilość pobrań
Wersja v5 -coś koło 1500 użyć
Wersja v6 - Generate Exp Table PHP - około 6000 użyć
Wersja v7 - Generate Exp Table v7
Użytkownik DarkGL edytował ten post 20.11.2011 13:13
mgr inż. Pavulon
06.03.2010
Jak już coś robisz to rób to do końca.
Aktualnie program stworzy baaaaaaardzo długą linijkę co będzie powodowało błędy przy kompilacji.
Zrób przejścia do następnych linii.
Aktualnie program stworzy baaaaaaardzo długą linijkę co będzie powodowało błędy przy kompilacji.
Zrób przejścia do następnych linii.
Screeaam... 09.03.2010
No dobra, ale jak chce np. Normal Exp, to jaki mam mnożnik wybrać?
Btw. Dobry program.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.03.2010 19:18
Btw. Dobry program.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.03.2010 19:18
DarkGL
10.04.2010
do sma diablo ... btw. miczu mógł byś tak zrobić w 6.0 że wymagany exp jest wczytywany z pliku txt
Klocek
10.04.2010
new sprite_boom = 0 new sprite_line = 0 new sprite_lgt = 0 new sprite_laser = 0 new sprite_ignite = 0 new sprite_smoke = 0 new LevelXP[102] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515,27440,29435,31500,33635,35840,38115,40460,42875,45360,47915,50540,53235,56000,58835,61740,64715,67760,70875,74060,77315,80640,84035,87500,91035,94640,98315,102060,105875,109760,113715,117740,121835,126000,130235,134540,138915,143360,147875,152460,157115,161840,166635,171500,176435,181440,186515,191660,196875,202160,207515,212940,218435,224000,229635,235340,241115,246960,252875,258860,264915,271040,277235,283500,289835,296240,302715,309260,315875,322560,329315,336140,343035,350000,357035} new player_lvl[33] = 1 //Holds players level new player_point[33] = 0 //Holds players level points new player_item_id[33] = 0 //Items id new player_item_name[33][128] //The items name new player_intelligence[33] new player_strength[33] new player_agili
Chodzi ci ze tu mam wkleic ten exp?
Jest to plikdbmod_5.9l
DarkGL
10.04.2010
new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}
podmieniasz te linie na to co wygenerował program
Użytkownik DarkGL edytował ten post 10.04.2010 10:02
nad3jf
15.05.2010
Ja wygenerowałem 1001 lv ale niektórzy mówią że maja exp na minusie, a program wygenerował bez minusów. No cóż może to nie przez to, ale programik bardzo fajny.
DarkGL
15.05.2010
no właśnie czy taka sytuacja zachodzi tylko wtedy gdy gracz ma najwyższy level tzn 1001 lub 1000 ?
no i tu pytanie do micza czy na końcu tabeli to znaczy przy np 2 levelach ma stawiać bardzo dużą liczbę
np.
tab[2] = {0,9999999999}
czy może być
tab[2] = {0,24}
ha czasami chyba liczba expa może być za dużo tzn program ją wygeneruje ale nie zmieści się w typie new bo na pewno ma jakieś ograniczenia
Użytkownik DarkGL edytował ten post 15.05.2010 19:45
no i tu pytanie do micza czy na końcu tabeli to znaczy przy np 2 levelach ma stawiać bardzo dużą liczbę
np.
tab[2] = {0,9999999999}
czy może być
tab[2] = {0,24}
ha czasami chyba liczba expa może być za dużo tzn program ją wygeneruje ale nie zmieści się w typie new bo na pewno ma jakieś ograniczenia
Użytkownik DarkGL edytował ten post 15.05.2010 19:45
R3X
15.05.2010
nom racja 2do30 = 1073741824
dotarło do mnie wreszcie, że 2do30 to najwyższa dostępna potęga 2, a żeby uwzlędnić reszte bitów trzeba zrobić (2do31)-1 = 2147483647
dotarło do mnie wreszcie, że 2do30 to najwyższa dostępna potęga 2, a żeby uwzlędnić reszte bitów trzeba zrobić (2do31)-1 = 2147483647
djpatryk 30.05.2010
Jeżeli mam max 400 lvl i Chcę fast exp to jaki dać mnożnik bo za bardzo nie kapuje o co tu biega
DarkGL
30.05.2010
mnożnik musi być liczba całkowitą , większy od zera i najlepiej w przedziale 1-10