witam przerobiłem DiabloMod na 400 lvl czy tam 401 lvl , zrobiłem że można mieć po 200 ptk czy jakoś tak , wszystko normalnie działa. Ale jak Mag ma dobry lvl i dużo inteligencji to tutaj już jest właśnie problem. Gra przestaje mieć sens biegnie sobie koleś ma damy 150lvl i wszystkich zabija tymi kulami śmiesznymi nie wiem jak to się fachowo nazywa , i mam pyanie czy można temu jakoś zaradzić ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Diablomod a 400 lvl ?
Temat rozp.
RyanAner
, 01.03.2010 19:12
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 01.03.2010 19:12
#2
Napisano 08.03.2010 21:24
Te "kule" to FireBall'e :F
Można , posiadając 200 inteligencji pasek ładuje się 8 razy szybciej (25 punktów inteligencji to szybciej)
Znajdź :
Można , posiadając 200 inteligencji pasek ładuje się 8 razy szybciej (25 punktów inteligencji to szybciej)
Znajdź :
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Mag) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))Zmień na:
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/100.0) if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Mag) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/100.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/100.0))I będzie tylko 2 razy szybciej "strzelał" :F nie 8
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych