Itemy do DiabloMod'a [TUT]
!cex!
28.02.2010
Przedstawiam wam poradnik na zrobienie własnego itemu do Diablo Mod'a.Wszystko zmieniamy według własnego upodobania oprócz player_item_id[id] = rannum.
Zadania Itemów
player_b_damage = dodaje obrażenia
player_b_vampire = wysysanie hp wrogowi
player_b_money = daje pieniądze
player_b_gravity = zmniejsza gravitacje
player_b_inv = premia niewidoczności
player_b_grenade = większa szans natychmiastowego zabicia granatem HE
player_b_theif = szansa na kradnięcie złota(kasy)
player_b_respawn = szansa na ponowne odrodzienie
player_b_explode = wybuchasz zaraz po śmierci
player_b_heal = regeneracja hp szansa na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy
player_b_blind = szansa na oślepienie
player_b_fireshield = chroni od zabicia HE i orbami
player_b_silent = cichszy bieg
player_b_meekstone = pokdładanie sztucznej bomby
player_b_teamhea = ulecza hp dla kolegi z team'u
player_b_redirect = obniza uszkodzenia zadawane graczowi
player_b_fireball = strzela kulisty piorun
player_b_ghost = przenikasz przez ściany
player_b_eye = podkladasz kamere
player_b_blink = floatround(halflife_time()) = teleportacja za użyciem noża
player_b_windwalk = jesteś niewidzialny
player_sword = większe obrażenia nożem
player_b_froglegs = robi długi skok
player_b_dagon = robisz piorun
player_b_sniper = 1/ zabicia ze scouta
player_b_jumpx = możesz zrobić podwujny skok
player_b_smokehit = zabijasz granatem dymnym
player_b_extrastats = zyskujesz do statystyk
player_b_firetotem = stawiasz totem
player_b_hook = rzucasz hakiem
player_b_darksteel = dodatkowe uszkodzenia gdy trafisz kogos od tylu
player_b_illusionist = stajesz się niewidoczny dla wszystkich
player_b_mine = stawiasz mine
player_b_fireball= robisz ognista kule
wear_sun = flashe nie działają na ciebie
changeskin = wygladasz jak przeciwnik
player_ultra_armor = twoj pancerz może odbic pociski
Moj pomysł na item
To mój pierwszy poradnik więc proszę o wyrozumiałość
Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
Użytkownik !cex! edytował ten post 28.02.2010 21:44
case 1: ----- numer itemu { player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item }
Zadania Itemów
player_b_damage = dodaje obrażenia
player_b_vampire = wysysanie hp wrogowi
player_b_money = daje pieniądze
player_b_gravity = zmniejsza gravitacje
player_b_inv = premia niewidoczności
player_b_grenade = większa szans natychmiastowego zabicia granatem HE
player_b_theif = szansa na kradnięcie złota(kasy)
player_b_respawn = szansa na ponowne odrodzienie
player_b_explode = wybuchasz zaraz po śmierci
player_b_heal = regeneracja hp szansa na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy
player_b_blind = szansa na oślepienie
player_b_fireshield = chroni od zabicia HE i orbami
player_b_silent = cichszy bieg
player_b_meekstone = pokdładanie sztucznej bomby
player_b_teamhea = ulecza hp dla kolegi z team'u
player_b_redirect = obniza uszkodzenia zadawane graczowi
player_b_fireball = strzela kulisty piorun
player_b_ghost = przenikasz przez ściany
player_b_eye = podkladasz kamere
player_b_blink = floatround(halflife_time()) = teleportacja za użyciem noża
player_b_windwalk = jesteś niewidzialny
player_sword = większe obrażenia nożem
player_b_froglegs = robi długi skok
player_b_dagon = robisz piorun
player_b_sniper = 1/ zabicia ze scouta
player_b_jumpx = możesz zrobić podwujny skok
player_b_smokehit = zabijasz granatem dymnym
player_b_extrastats = zyskujesz do statystyk
player_b_firetotem = stawiasz totem
player_b_hook = rzucasz hakiem
player_b_darksteel = dodatkowe uszkodzenia gdy trafisz kogos od tylu
player_b_illusionist = stajesz się niewidoczny dla wszystkich
player_b_mine = stawiasz mine
player_b_fireball= robisz ognista kule
wear_sun = flashe nie działają na ciebie
changeskin = wygladasz jak przeciwnik
player_ultra_armor = twoj pancerz może odbic pociski
Moj pomysł na item
case 17: { player_item_name[id] = "Salver Invants" player_item_id[id] = rannum player_b_reduceH[id] = 95 player_b_inv[id] = random_num(2,5) item_durability[id] = 100 if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 zycia i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id]) }Po dodaniu swojego itemu do .sma kompilujemy plik .sma na amxx i dodajemy do pliku addons/amxmodx/plugins
To mój pierwszy poradnik więc proszę o wyrozumiałość
Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
Użytkownik !cex! edytował ten post 28.02.2010 21:44
Ortega
28.02.2010
Ten pomysł na item to trochę nie dopracowany, bo tylko po otrzymaniu itemu będzie redukowało hp, a od kolejnych rund będzie full. Trzeba zrobić odpowiedni warunek
honey 28.02.2010
Napisz poradnik jak napisać własny item a nie pobierając wszystko z gotowego diablomoda
wrobelson
01.03.2010
Akurat zaczynam sie bawic w te duperele powiazane z diablo modem, ale tymczasowo tylko dla swojej korzysci z botami.
I mam takie jedno male pytanko.
player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu
Tutaj gdzie numer 1,3 to bedzie:
player_b_damage = dodaje obrażenia = 1
player_b_money = daje pieniądze = 3
Mam racja, czy tego nie zrozumialem ?
I mam takie jedno male pytanko.
player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu
Tutaj gdzie numer 1,3 to bedzie:
player_b_damage = dodaje obrażenia = 1
player_b_money = daje pieniądze = 3
Mam racja, czy tego nie zrozumialem ?
jakowskiuki
01.03.2010
Akurat zaczynam sie bawic w te duperele powiazane z diablo modem, ale tymczasowo tylko dla swojej korzysci z botami.
I mam takie jedno male pytanko.
player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu
Tutaj gdzie numer 1,3 to bedzie:
player_b_damage = dodaje obrażenia = 1
player_b_money = daje pieniądze = 3
Mam racja, czy tego nie zrozumialem ?
Zle zrozumiales
player_b_damage[id] = random_num(1,3)
Jakbys uzyl tego w jakims itemie.To gdyby ktos dostal taki item losowalo by ile ma dodawac damege (przy takim ustawieniu losowalo by pomiedzy 1 a 3)
player_b_money = tu ile ma kasy dawac
Ten drugi to jest bag
Czyli jak bys wpisal 3 to by dawalo ci 3 $
Użytkownik jakowskiuki edytował ten post 01.03.2010 01:55
wrobelson
01.03.2010
Heh i tak nie zrozumialem :<
Np robie taki item.
case 1:
{
player_item_name[id] = "Wrobelson"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(20,60)
item_durability[id] = 200
player_b_damage[id] = 20,60
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
}
Juz opisuje nie da w show_hud, bo wiadomo o co chodzi. Ale gdy taki powiedzmy item bym zrobil, to on ma 200 wytrzymalosci oraz zadaje od 20 do 60 obrazen dodatkowo od strzalu?
Np robie taki item.
case 1:
{
player_item_name[id] = "Wrobelson"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(20,60)
item_durability[id] = 200
player_b_damage[id] = 20,60
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
}
Juz opisuje nie da w show_hud, bo wiadomo o co chodzi. Ale gdy taki powiedzmy item bym zrobil, to on ma 200 wytrzymalosci oraz zadaje od 20 do 60 obrazen dodatkowo od strzalu?
mgr inż. Pavulon
01.03.2010
Do poradnika temu to tekstowi to jeszcze duuużo brakuje. Na dodatek dziwnym zbiegiem okoliczności ten temat powstał kilka godzin po temacie "Jak sie dodaje nowe itemy " napisanym przez "FD BanDyta". Jego tekst był niedopracowany i poprosił o jego usunięcie, ale
z twojego tekstu to już na prawdę nic nie wynika.
Nie wiem czy może to pomóc komukolwiek w czymkolwiek.
z twojego tekstu to już na prawdę nic nie wynika.
Nie wiem czy może to pomóc komukolwiek w czymkolwiek.
Dalinor
17.03.2010
@UP
Pomocne są w tym tylko funkcje itemów Czasem nie wyczytasz ich z kodu.
Pomocne są w tym tylko funkcje itemów Czasem nie wyczytasz ich z kodu.
fOresT
27.03.2010
Jeśli mam player_b_gravity = to ile mam wpisać tak żeby bylo przykladowo tak jak zredukowany skok o 5?
LoleczeQ
06.04.2010
Dodalem to do mojego amxx i cos nie trybi (nie mozna tych itemek dostac )
06 kwiecień 2010 - 12:43:
np. co jest w tym zle ?
06 kwiecień 2010 - 12:43:
np. co jest w tym zle ?
case 70:
{
player_item_name[id] = "Zbroja niesmiertelnosci"
player_item_id[id] = rannum
player_b_redirect[id] = 40
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Zbroja niesmiertelnosci :: obniza obrazenia o 45")
}
case 71:
{
player_item_name[id] = "Kieszonkowe babuni"
player_item_id[id] = rannum
player_b_money[id] = 15000
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Kieszonkowe babuni :: dodaje kasy 15000")
}
case 72:
{
player_item_name[id] = "Szczescie Bogow"
player_item_id[id] = rannum
player_b_silent[id] = 1
player_b_ghost[id] = 8
player_b_sniper[id] = 2
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Szczescie Bogow :: Mozesz byc duchem przez 8 sec, masz 1/2 ze scounta, cicho biegasz.")
}
case 73:
{
player_item_name[id] = "Miecz Leonidasa"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = 45
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Miecz Leonidasa :: dostajesz +45 dodatkowych obrazen")
}
Kubaczek <3
06.04.2010
Musisz zmienić to:
new rannum = random_num(1,68)na
new rannum = random_num(1,numer_ostatniego_case)
LoleczeQ
06.04.2010
Można usunąć ten post jeśli się da, bo ja nie mogę.
Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 07.04.2010 04:49
Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 07.04.2010 04:49
TaKieCos
13.06.2010
case 1: ----- numer itemu { player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item }
Powinno być
case 1: ----- numer itemu { player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- Wyświetla wiadomosc w Hudmassage }