←  Dyskusje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Itemy do DiabloMod'a [TUT]

Zablokowany

  • +
  • -
!cex! - zdjęcie !cex! 28.02.2010

Przedstawiam wam poradnik na zrobienie własnego itemu do Diablo Mod'a.Wszystko zmieniamy według własnego upodobania oprócz player_item_id[id] = rannum.

case 1: -----  numer itemu 
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu
			player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ
			player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu 
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
		}

Zadania Itemów

player_b_damage = dodaje obrażenia
player_b_vampire = wysysanie hp wrogowi
player_b_money = daje pieniądze
player_b_gravity = zmniejsza gravitacje
player_b_inv = premia niewidoczności
player_b_grenade = większa szans natychmiastowego zabicia granatem HE
player_b_theif = szansa na kradnięcie złota(kasy)
player_b_respawn = szansa na ponowne odrodzienie
player_b_explode = wybuchasz zaraz po śmierci
player_b_heal = regeneracja hp szansa na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy
player_b_blind = szansa na oślepienie
player_b_fireshield = chroni od zabicia HE i orbami
player_b_silent = cichszy bieg
player_b_meekstone = pokdładanie sztucznej bomby
player_b_teamhea = ulecza hp dla kolegi z team'u
player_b_redirect = obniza uszkodzenia zadawane graczowi
player_b_fireball = strzela kulisty piorun
player_b_ghost = przenikasz przez ściany
player_b_eye = podkladasz kamere
player_b_blink = floatround(halflife_time()) = teleportacja za użyciem noża
player_b_windwalk = jesteś niewidzialny
player_sword = większe obrażenia nożem
player_b_froglegs = robi długi skok
player_b_dagon = robisz piorun
player_b_sniper = 1/ zabicia ze scouta
player_b_jumpx = możesz zrobić podwujny skok
player_b_smokehit = zabijasz granatem dymnym
player_b_extrastats = zyskujesz do statystyk
player_b_firetotem = stawiasz totem
player_b_hook = rzucasz hakiem
player_b_darksteel = dodatkowe uszkodzenia gdy trafisz kogos od tylu
player_b_illusionist = stajesz się niewidoczny dla wszystkich
player_b_mine = stawiasz mine
player_b_fireball= robisz ognista kule
wear_sun = flashe nie działają na ciebie
changeskin = wygladasz jak przeciwnik
player_ultra_armor = twoj pancerz może odbic pociski

Moj pomysł na item

case 17:
		{
			player_item_name[id] = "Salver Invants"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 95
			player_b_inv[id] = random_num(2,5)
			item_durability[id] = 100
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100)		
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 zycia i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id])	
		}
Po dodaniu swojego itemu do .sma kompilujemy plik .sma na amxx i dodajemy do pliku addons/amxmodx/plugins
To mój pierwszy poradnik więc proszę o wyrozumiałość
Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
Użytkownik !cex! edytował ten post 28.02.2010 21:44
Odpowiedz

  • +
  • -
Ortega - zdjęcie Ortega 28.02.2010

Ten pomysł na item to trochę nie dopracowany, bo tylko po otrzymaniu itemu będzie redukowało hp, a od kolejnych rund będzie full. Trzeba zrobić odpowiedni warunek :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Mikro - zdjęcie Mikro 28.02.2010

Zgadzam się z Ortegą
Odpowiedz

honey - zdjęcie honey 28.02.2010

Napisz poradnik jak napisać własny item a nie pobierając wszystko z gotowego diablomoda ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
wrobelson - zdjęcie wrobelson 01.03.2010

Akurat zaczynam sie bawic w te duperele powiazane z diablo modem, ale tymczasowo tylko dla swojej korzysci z botami.
I mam takie jedno male pytanko.

player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu

Tutaj gdzie numer 1,3 to bedzie:
player_b_damage = dodaje obrażenia = 1
player_b_money = daje pieniądze = 3

Mam racja, czy tego nie zrozumialem ?
Odpowiedz

  • +
  • -
jakowskiuki - zdjęcie jakowskiuki 01.03.2010

Akurat zaczynam sie bawic w te duperele powiazane z diablo modem, ale tymczasowo tylko dla swojej korzysci z botami.
I mam takie jedno male pytanko.

player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu

Tutaj gdzie numer 1,3 to bedzie:
player_b_damage = dodaje obrażenia = 1
player_b_money = daje pieniądze = 3

Mam racja, czy tego nie zrozumialem ?


Zle zrozumiales :)

player_b_damage[id] = random_num(1,3)

Jakbys uzyl tego w jakims itemie.To gdyby ktos dostal taki item losowalo by ile ma dodawac damege (przy takim ustawieniu losowalo by pomiedzy 1 a 3)


player_b_money = tu ile ma kasy dawac

Ten drugi to jest bag :)
Czyli jak bys wpisal 3 to by dawalo ci 3 $ :)
Użytkownik jakowskiuki edytował ten post 01.03.2010 01:55
Odpowiedz

  • +
  • -
wrobelson - zdjęcie wrobelson 01.03.2010

Heh i tak nie zrozumialem :<

Np robie taki item.

case 1:
{
player_item_name[id] = "Wrobelson"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(20,60)
item_durability[id] = 200
player_b_damage[id] = 20,60
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
}


Juz opisuje nie da w show_hud, bo wiadomo o co chodzi. Ale gdy taki powiedzmy item bym zrobil, to on ma 200 wytrzymalosci oraz zadaje od 20 do 60 obrazen dodatkowo od strzalu?
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 01.03.2010

Do poradnika temu to tekstowi to jeszcze duuużo brakuje. Na dodatek dziwnym zbiegiem okoliczności ten temat powstał kilka godzin po temacie "Jak sie dodaje nowe itemy " napisanym przez "FD BanDyta". Jego tekst był niedopracowany i poprosił o jego usunięcie, ale
z twojego tekstu to już na prawdę nic nie wynika.
Nie wiem czy może to pomóc komukolwiek w czymkolwiek.
Odpowiedz

  • +
  • -
Dalinor - zdjęcie Dalinor 17.03.2010

@UP

Pomocne są w tym tylko funkcje itemów :] Czasem nie wyczytasz ich z kodu.
Odpowiedz

  • +
  • -
fOresT - zdjęcie fOresT 27.03.2010

Jeśli mam player_b_gravity = to ile mam wpisać tak żeby bylo przykladowo tak jak zredukowany skok o 5? :rolleyes:
Odpowiedz

  • +
  • -
Woffer - zdjęcie Woffer 28.03.2010

5? :P
Odpowiedz

  • +
  • -
LoleczeQ - zdjęcie LoleczeQ 06.04.2010

Dodalem to do mojego amxx i cos nie trybi (nie mozna tych itemek dostac O.o)

06 kwiecień 2010 - 12:43:
np. co jest w tym zle ?

case 70:
{
player_item_name[id] = "Zbroja niesmiertelnosci"
player_item_id[id] = rannum
player_b_redirect[id] = 40
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Zbroja niesmiertelnosci :: obniza obrazenia o 45")
}
case 71:
{
player_item_name[id] = "Kieszonkowe babuni"
player_item_id[id] = rannum
player_b_money[id] = 15000
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Kieszonkowe babuni :: dodaje kasy 15000")
}
case 72:
{
player_item_name[id] = "Szczescie Bogow"
player_item_id[id] = rannum
player_b_silent[id] = 1
player_b_ghost[id] = 8
player_b_sniper[id] = 2
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Szczescie Bogow :: Mozesz byc duchem przez 8 sec, masz 1/2 ze scounta, cicho biegasz.")
}
case 73:
{
player_item_name[id] = "Miecz Leonidasa"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = 45
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Miecz Leonidasa :: dostajesz +45 dodatkowych obrazen")
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Kubaczek <3 - zdjęcie Kubaczek <3 06.04.2010

Musisz zmienić to:
new rannum = random_num(1,68)
na
new rannum = random_num(1,numer_ostatniego_case)
Odpowiedz

  • +
  • -
LoleczeQ - zdjęcie LoleczeQ 06.04.2010

Można usunąć ten post jeśli się da, bo ja nie mogę.
Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 07.04.2010 04:49
Odpowiedz

  • +
  • -
TaKieCos - zdjęcie TaKieCos 13.06.2010

case 1: -----  numer itemu 
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu
			player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ
			player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu 
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
		}

Powinno być

case 1: -----  numer itemu 
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu
			player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ
			player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu 
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- Wyświetla wiadomosc w Hudmassage
		}
Odpowiedz
Zablokowany