Semiclip
no name
27.02.2010
Szukam pluginu semiclip tylko chodzi mi o to żeby działał on na obie drużyny.
no name
28.02.2010
niee bo ten blokuje zabijanieprzeciwnych teamów. Byłem przy tym pluginie
CreyzoL
28.02.2010
No jeśli zablokuje przeciwne to chyba o to chodzi...
chodzi Ci o to żeby ludzi z teamu nie można było zabijać ?
chodzi Ci o to żeby ludzi z teamu nie można było zabijać ?
no name
01.03.2010
Semiclip czyli ze przechodzą przez siebie gracze. Bo się na respie przypychają bo jakiś ***** musi bloczyć. Chodzi o to że ct może przez ct, a tt przez tt bo jak tt przez ct przenika to jak go ma zabic...
Ortega
01.03.2010
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
plugin_init()
{
register_forward(FM_PlayerPreThink, "preThink")
register_forward(FM_PlayerPostThink, "postThink")
}
public preThink(id)
{
if(pev(id, pev_movetype) == MOVETYPE_NOCLIP) return;
set_pev(id, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX)
}
public postThink(id)
{
if(pev(id, pev_movetype) == MOVETYPE_NOCLIP) return;
set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT)
}
no name
03.03.2010
dzięki, zara sprawdzę. Dame edita, jak działa masz +
@edit
Nie działa
jakieś inne pomysłY?
Użytkownik no name edytował ten post 01.03.2010 20:35
@edit
Nie działa
jakieś inne pomysłY?
Użytkownik no name edytował ten post 01.03.2010 20:35
QTM. Peyote
03.03.2010
Chyba nie da się zrobić, żeby gracz miał jednocześnie semiclipa i przyjmował obrażenia.
Mochi
03.03.2010
Sprawdź to.
Użytkownik Mochi edytował ten post 03.03.2010 19:34
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "SemiClip" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" #define TASK_ID 71213 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public pfn_touch (id, ent) { if (ent == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE new EntClassName[32],IdClassName[32] if(pev_valid(ent) && (pev_valid(id) && id != 0)) { pev(id,pev_classname,IdClassName,31) pev(ent,pev_classname,EntClassName,31) } else return PLUGIN_HANDLED if(equal(IdClassName, "player") && equal(EntClassName,"player")) { if(get_user_team(id) != get_user_team(ent) || !is_user_alive(ent)) return PLUGIN_HANDLED set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT) if(task_exists(ent+TASK_ID)) remove_task(ent+TASK_ID) set_task(0.5,"solid_again",ent+TASK_ID) } return PLUGIN_CONTINUE } public solid_again(ent) { ent-=TASK_ID set_pev(ent, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX) }
Użytkownik Mochi edytował ten post 03.03.2010 19:34