←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Semiclip

Zablokowany

  • +
  • -
no name - zdjęcie no name 27.02.2010

Szukam pluginu semiclip tylko chodzi mi o to żeby działał on na obie drużyny.
Odpowiedz

  • +
  • -
no name - zdjęcie no name 28.02.2010

niee bo ten blokuje zabijanieprzeciwnych teamów. Byłem przy tym pluginie
Odpowiedz

  • +
  • -
CreyzoL - zdjęcie CreyzoL 28.02.2010

No jeśli zablokuje przeciwne to chyba o to chodzi...

chodzi Ci o to żeby ludzi z teamu nie można było zabijać ?
Odpowiedz

  • +
  • -
no name - zdjęcie no name 01.03.2010

Semiclip czyli ze przechodzą przez siebie gracze. Bo się na respie przypychają bo jakiś ***** musi bloczyć. Chodzi o to że ct może przez ct, a tt przez tt bo jak tt przez ct przenika to jak go ma zabic...
Odpowiedz

  • +
  • -
Ortega - zdjęcie Ortega 01.03.2010


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

plugin_init()
{
register_forward(FM_PlayerPreThink, "preThink")
register_forward(FM_PlayerPostThink, "postThink")
}
public preThink(id)
{
if(pev(id, pev_movetype) == MOVETYPE_NOCLIP) return;

set_pev(id, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX)
}
public postThink(id)
{
if(pev(id, pev_movetype) == MOVETYPE_NOCLIP) return;

set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
no name - zdjęcie no name 03.03.2010

dzięki, zara sprawdzę. Dame edita, jak działa masz + ;P

@edit

Nie działa :unsure:

jakieś inne pomysłY? :confused: :rolleyes:
Użytkownik no name edytował ten post 01.03.2010 20:35
Odpowiedz

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 03.03.2010

Chyba nie da się zrobić, żeby gracz miał jednocześnie semiclipa i przyjmował obrażenia.
Odpowiedz

  • +
  • -
Mochi - zdjęcie Mochi 03.03.2010

Sprawdź to.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "SemiClip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
#define TASK_ID 71213

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public pfn_touch (id, ent)
{	
	if (ent == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	
	new EntClassName[32],IdClassName[32]
	if(pev_valid(ent) && (pev_valid(id) && id != 0))
	{
		pev(id,pev_classname,IdClassName,31)
		pev(ent,pev_classname,EntClassName,31)
	}
	else return PLUGIN_HANDLED
	
	if(equal(IdClassName, "player") && equal(EntClassName,"player"))
	{
		if(get_user_team(id) != get_user_team(ent) || !is_user_alive(ent)) 
			return PLUGIN_HANDLED
		
		set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT)
		if(task_exists(ent+TASK_ID)) remove_task(ent+TASK_ID)
		set_task(0.5,"solid_again",ent+TASK_ID)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public solid_again(ent)
{
	ent-=TASK_ID
	set_pev(ent, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX)
}


Użytkownik Mochi edytował ten post 03.03.2010 19:34
Odpowiedz
Zablokowany