←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Automatyczne kupowanie amunicji

Zablokowany

  • +
  • -
BlueMan - zdjęcie BlueMan 26.02.2010

Szukam pluginu, który automatycznie kupowałby amunicję do kupionej broni. Aby także tą amunicję uzupełniał na starcie każdej rundy.
Ogólnie - tak jak to jest domyślnie w Source.

Kupowanie/Odnawianie amunicji ma być darmowe.
Odpowiedz

  • +
  • -
CreyzoL - zdjęcie CreyzoL 26.02.2010

A nie lepiej zrobić żeby amunicja w ogóle się nie kończyła ?
Odpowiedz

  • +
  • -
BlueMan - zdjęcie BlueMan 27.02.2010

Za duże ułatwienie ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
CreyzoL - zdjęcie CreyzoL 27.02.2010

No ale tak czy siak to wątpię żeby ktoś przez rundę wysypał 120 kulek :P Przynajmniej mi i moim kolegom rzadko się to zdarza, więc na moje oko to wszystko jedno :P
Odpowiedz

  • +
  • -
BlueMan - zdjęcie BlueMan 02.03.2010

Taaa... wtedy CT na mapie de_dust stanie w tunelu i otworzy ogień.
Ściana kulek nie do przejścia - jedynie granaty im zagrożą.

Nieee... mało realistyczne to rozwiązanie z unlimited ammo.
Odpowiedz

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 02.03.2010

Łap:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define TASK_ID 768

new weapon_ammo_max[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100}

public plugin_init() {
	register_plugin("Darmowe Ammo", "1.0", "Peyote")
	
	register_event("ResetHUD", "Spawn", "be")
}
public Spawn(id)
	set_task(0.1, "DodajAmmo", id+TASK_ID) // jak zrobie od razu to nie pobiera broni

public DodajAmmo(id)
{
	id -= TASK_ID
	new weapons[32]
	new weaponsnum
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum)
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(weapons[i] != 29)
			cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], weapon_ammo_max[weapons[i]])
}

Użytkownik Peyote edytował ten post 02.03.2010 21:02
Odpowiedz
Zablokowany