usunięcie informacji typu #CTs_Win
Emilian18
22.02.2010
Witam, potrzebuje pomocy w nakierowaniu, podpowiedzi bądź wykonaniu usunięcia informacji
Chciałbym tą funkcję usunać, a dokładnie zrobić tak żeby nie była wyświetlana. Mam także pytanie czy mógłby mi ktoś napisać czy będę mógł analogicznie do tego informacji usuwac podobne np.
#CTs_Win
Chciałbym tą funkcję usunać, a dokładnie zrobić tak żeby nie była wyświetlana. Mam także pytanie czy mógłby mi ktoś napisać czy będę mógł analogicznie do tego informacji usuwac podobne np.
"#Target_Bombed",
"#VIP_Escaped",
"#VIP_Assassinated",
"#Terrorists_Escaped",
"#CTs_PreventEscape",
"#Escaping_Terrorists_Neutralized",
"#Bomb_Defused",
"#CTs_Win",
"#Terrorists_Win",
"#Round_Draw",
"#All_Hostages_Rescued",
"#Target_Saved",
"#Hostages_Not_Rescued",
"#Terrorists_Not_Escaped",
"#VIP_Not_Escaped",
"#Cannot_Buy_This",
"#Not_Enough_Money",
"#Weapon_Not_Available",
"#Already_Have_Kevlar",
"#Already_Have_Kevlar_Helmet",
"#Already_Have_Kevlar_Bought_Helmet",
"#Already_Have_Helmet_Bought_Kevlar",
"#Cannot_Carry_Anymore",
"#Already_Have_One",
"#Cannot_Switch_From_VIP",
"#All_Teams_Full",
"#Terrorists_Full",
"#CTs_Full",
"#Too_Many_Terrorists",
"#Too_Many_CTs",
"#Wait_3_Seconds",
"#Only_1_Team_Change",
"#Ignore_Broadcast_Messages",
"#Ignore_Broadcast_Team_Messages",
"#Accept_All_Messages",
"#Ignore_Radio",
"#Accept_Radio",
"#Command_Not_Available",
"#Defusing_Bomb_With_Defuse_Kit",
"#Defusing_Bomb_Without_Defuse_Kit",
"#Killed_Hostage",
"#Injured_Hostage",
"#Auto_Team_Balance_Next_Round",
"#All_VIP_Slots_Full",
"#Killed_Teammate",
"#Banned_For_Killing_Teammates",
"#Cannot_Vote_Map",
"#Weapon_Cannot_Be_Dropped",
"#Terrorist_Escaped",
"#C4_Plant_At_Bomb_Spot",
"#C4_Plant_Must_Be_On_Ground",
"#C4_Arming_Cancelled",
"#Bomb_Planted",
"#C4_Activated_At_Bomb_Spot",
"#Switch_To_BurstFire",
"#Switch_To_SemiAuto",
Mochi
22.02.2010
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_textmsg");
public message_textmsg(msg_id, msg_dest, msg_entity) { static message[20]; get_msg_arg_string(2, message, sizeof message - 1); if (equali(message, "#Terrorists_Win")) { // hm? client_print(0,print_center,"") } }
Ortega
22.02.2010
Do "usunięcia" to #include < fakemeta > i chyba:
public message_textmsg(msg_id, msg_dest, msg_entity) {
static message[20];
get_msg_arg_string(2, message, sizeof message - 1);
if (equali(message, "#Terrorists_Win")) {
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
R3X
23.02.2010
To z core, a nie fakemety
BTW Z tych informacji najlepiej zbudować drzewo Trie (celltrie.inc), jeśli jednak wolisz porównywać teksty equal() to nie dawaj znać
O proszę kod w załączniku się znalazł gdybyś chciał skorzystać
public message_textmsg(msg_id, msg_dest, msg_entity) { static message[20]; get_msg_arg_string(2, message, sizeof message - 1); if (equali(message, "#Terrorists_Win")) { return PLUGIN_HANDLED; } return PLGUIN_CONTINUE; }
BTW Z tych informacji najlepiej zbudować drzewo Trie (celltrie.inc), jeśli jednak wolisz porównywać teksty equal() to nie dawaj znać
O proszę kod w załączniku się znalazł gdybyś chciał skorzystać
Attached Files
Miczu
23.02.2010
Seba a przypadkiem set_msg_block nie blokuje calych "messagow" danego typu? Bo te wszystkie wyzej wymienione to 1 message tylko rozne dane w nim i tak bys zepsul wszystkie równo...
Seba 23.02.2010
Nie, do tego masz właśnie flagi
BLOCK_ONCE
BLOCK_NOT
BLOCK_SET
ONCE zablokuje raz, SET wszystkie, NOT odblokowuje zablokowane.
BLOCK_ONCE
BLOCK_NOT
BLOCK_SET
ONCE zablokuje raz, SET wszystkie, NOT odblokowuje zablokowane.
Miczu
23.02.2010
BLOCK_NOT - nie blokuj messaga
BLOCK_ONCE - blokuj RAZ
BLOCK_SET - ustaw blokade (blokuje na stale, az nie zmieni sie na ktorys z w/w)
Pierwszy parametr to id wiadomosci, brany tak jak w robieniu messagow recznie, czyli za pomocą get_user_msgid. Blokuje tylko po id, a nie po zawartosci wiadomosci...
BLOCK_ONCE - blokuj RAZ
BLOCK_SET - ustaw blokade (blokuje na stale, az nie zmieni sie na ktorys z w/w)
Pierwszy parametr to id wiadomosci, brany tak jak w robieniu messagow recznie, czyli za pomocą get_user_msgid. Blokuje tylko po id, a nie po zawartosci wiadomosci...