problem
G[o]Q
11.02.2010
mam taki kod
i nie dziala wyswietlanie "lini" miedzy attakujacym a ofiara cos musialem zle zrobic i tutaj moje pytanie do was gdzie cos zepsulem ewentualnie czego nie zrobilem??
#include <amxmodx> #include <Engine> new sprite_lgt = 0 new g_msg_screenfade new cel public plugin_init() { register_plugin("TEST","1.0 final","G[o]Q") } public pokaz(id,cell){ new target = cel new Red = 156 new Hit[3] get_user_origin(target,Hit) //Create Lightning message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(1) // TE_BEAMENTPOINT write_short(id) write_coord(Hit[0]) write_coord(Hit[1]) write_coord(Hit[2]) write_short(sprite_lgt) write_byte(0) write_byte(1) write_byte(3) write_byte(10) //WITD write_byte(60) write_byte(Red) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(100) //BRIGT write_byte(0) message_end() Display_Fade(target,2600,2600,0,155,54,32,15) return PLUGIN_HANDLED } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ) write_short( duration ) // Duration of fadeout write_short( holdtime ) // Hold time of color write_short( fadetype ) // Fade type write_byte ( red ) // Red write_byte ( green ) // Green write_byte ( blue ) // Blue write_byte ( alpha ) // Alpha message_end() } public client_PreThink(id) { new body get_user_aiming(id, cel, body) if(cel != 0 && is_user_alive(id)&&(get_user_button(id)& IN_USE)&&(get_user_flags(id) &ADMIN_KICK)) { //new button = get_user_button(id) //if(button & IN_USE) pokaz(id,cel) } }
i nie dziala wyswietlanie "lini" miedzy attakujacym a ofiara cos musialem zle zrobic i tutaj moje pytanie do was gdzie cos zepsulem ewentualnie czego nie zrobilem??
Miczu
11.02.2010
Bo niektórzy myślą, że jak używa domyślnych spiritów to nie trzeba robić precache
Owner123
11.02.2010
Zamiast TE_BEAMENTPOINTS zalecam użyć TE_BEAMENT, różnica jest w tym że linia jest tworzona między 2 bytami, a nie bytem i punktem.
Fragment z message_const.inc:
Edit.
A zmienna cel to gdzie ? Też musi być zadeklarowana.
Edit2.
Zrobiłeś zmienne a nie przypisałeś im odpowiednich wartosci ...
Edited by Owner123, 11.02.2010 19:21.
Fragment z message_const.inc:
// write_byte(TE_BEAMENTS)
// write_short(start entity)
// write_short(end entity)
// write_short(sprite index)
// write_byte(starting frame)
// write_byte(frame rate in 0.1's)
// write_byte(life in 0.1's)
// write_byte(line width in 0.1's)
// write_byte(noise amplitude in 0.01's)
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)
// write_byte(brightness)
// write_byte(scroll speed in 0.1's)
Edit.
new body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id)&&(get_user_button(id)& IN_USE)&&(get_user_flags(id) &ADMIN_KICK))
{
//new button = get_user_button(id)
//if(button & IN_USE)
pokaz(id,cel)
}
A zmienna cel to gdzie ? Też musi być zadeklarowana.
Edit2.
new sprite_lgt = 0
new g_msg_screenfade
Zrobiłeś zmienne a nie przypisałeś im odpowiednich wartosci ...
Edited by Owner123, 11.02.2010 19:21.
mgr inż. Pavulon
11.02.2010
Męczący ten plugin. Żeby w prethinku dawać pobieranie współrzędnych...
Spróbuj TE_BEAMENTS
A co do niedziałania to masz funkcję public pokaz(id,cell) a potem new target = cel (przez jedno l)
Spróbuj TE_BEAMENTS
A co do niedziałania to masz funkcję public pokaz(id,cell) a potem new target = cel (przez jedno l)
G[o]Q
11.02.2010
wiez bo wydalo mi sie to dosc optymalnym rozwiazaniem sprawdzenie pare razy na sekunde czy kogos namierzylem chociaz pewnie wystarczylo by w funkcji pokaz sprawdzac czy namierzylem kogos
dziala macie po +
dziala macie po +
Miczu
11.02.2010
Ku*** kto zamknął temat gdy pisałem, cały tekst w którym dokuczałem goq'owi przepadl
Dobra co istotne: StatusText - aktualizuje się/wywołuje gdy najedziesz celownikiem na przeciwnika/swojego wiec to jest najbardziej optymalne.
Dobra co istotne: StatusText - aktualizuje się/wywołuje gdy najedziesz celownikiem na przeciwnika/swojego wiec to jest najbardziej optymalne.
Miczu
11.02.2010
A co nadal planujesz sprawdzać w co celuje gracz hmm... (zgaduje) 20 razy na sekundę w prethinku skoro możesz sprawdzać tylko gdy faktycznie gracz na kogoś celuje?
G[o]Q
11.02.2010
nie skorzystam jednak z twojej porady bo jak chcesz to jednak potrafisz dobra masz tego + osiagniesz pelna 3-rzy setke szybciej niz pav