←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa, Item, Uzycie

Locked

  • +
  • -
Nosek's Photo Nosek 10.02.2010

Czy da sie jakos skombinowac aby klasa wybrany item uzywala pod innym przyciskiem? np. zamiast E uzywala R.

Nie chodzi mi zeby bylo to przy all itemach tylko przy wybranym itemie i wybranej klasie.

Staralem sie to zrobic tak i nie trybi:

W prethinku:

if(player_class[id]==Lowca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) player_b_firetotem[id]=1


A druga sprawa dlaczego nie smigaja te moce:

Mag: • Gdy strzeli z pistoletu spowalnia wroga i zabiera mu przez 10 sek po 5 hp co 2 sek'

Zabojca: jak postrzeli wroga z pistoletu, to przeciwnika wyrzuci do góry.

No i zdolnosc lowcy.

Wszystko z tego codu:


new clip,ammo
			new weapon = get_user_weapon(attacker_id,clip,ammo)
		
			if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{			
					agi=(BASE_SPEED / 2)
					set_speedchange(id)		
					if(DemageTake[id]==0)
					{
						DemageTake[id]=1
						set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
						set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
						set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
					}
				}
			}
				
			if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
				}
			}
			
			if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hunter)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					new ori[3]
					trace_bool[attacker]=id
					get_user_origin(id,ori)
					
					new parms[5];
					
					for(new i=0;i<3;i++)
					{
						parms[i] = ori[i] 
					}
					parms[3]=attacker
					parms[4]=id
					set_task(0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)
				}
			}
		}
	}
}


Diablomod 5.9l
Edited by Nosek, 10.02.2010 17:46.
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 10.02.2010

Trochę nie przemyślane ....
Jak ktoś na przycisku R będzie używał mocy itemu to na którym będzie ładował broń :D ?:/
Edited by KariiO, 10.02.2010 18:07.
Quote

  • +
  • -
Nosek's Photo Nosek 10.02.2010

Oczywiscie dojdzie do tego ON_KNIFE :)
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 10.02.2010

jaki item chcesz uzywac na "R"? i na jakiej klasie?
Quote

  • +
  • -
Nosek's Photo Nosek 10.02.2010

j/w zeby lowca na r stawial item (item wbudowany w klase)

Jakby mu sie dropnal totem leczacy to przy uzyciu E kladlyby sie 2 totemy co mijaloby sie z celem
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 10.02.2010

if(player_class[id]==Lowca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) {

funkcja_odpowiadajaca_za_moc_itemu(parametry)

player_b_firetotem[id]=0

}

Quote

  • +
  • -
Nosek's Photo Nosek 10.02.2010

Okej dzięki.

A ktos rozgryzl ten motyw z pistolami?
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 10.02.2010

w 5.9 chyba off
Quote

  • +
  • -
Nosek's Photo Nosek 10.02.2010

Tak funkcja jest zaslonieta //

Mozna zamknac.
Quote
Locked