Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
DiabloMod/Admin.
#1
Napisano 09.02.2010 14:02
#2
Napisano 09.02.2010 16:05
Spora część tutaj posiada własny serwer a kolejny admin to kolejny obowiązek
#3
Napisano 09.02.2010 20:15
Wątpię by ktoś takowy się znalazł =]
Spora część tutaj posiada własny serwer a kolejny admin to kolejny obowiązek
Dobra, to niech ktoś powie jak zrobić item, dzięki któremu mamy nieskończoną amunicję i nie musimy przeładowywać?
Oraz jak zrobić, aby jakaś klasa miała zredukowaną widoczność do 50%, grawitację zmniejszoną i co 10 sekund dostawała granata?
#4
Napisano 10.02.2010 22:57
#5
Napisano 12.02.2010 13:00
Co do tej postaci :
He możesz zaczerpnąć z kody łowcy.
Grawitacja i nie widzialność to z kolei z kodu ninjy.
Co do oferty na admina to raczej mało osób się skusi
Jak znajdę dziś czas to podam ci dokładnie który kod będziesz musiał edytować, powiem jak ale nauczyć się musisz sam.
Chyba że chcesz za każdym razem tu przybiegać
Dobra mam :
if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 8 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- }
Zmian to na:
if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 8 else if (player_class[id] == Twoja Klasa ) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 120 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- }
Gravitacja:
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } }
Zamień to na
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if (plater_class[id] == Twoja Klasa) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3) // < tu zmień else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35) // < tu zmień else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } }
Wydaje mi się , że powinno działać , ale pewny nie jestem. W przypadku za dużej lub za małej grawitacji zmień tu "// < tu zmień" chodzi oczywiście o tą ostatnią liczbę.
Powinno działać. Jeśli się pomyliłem proszę poprawcie mnie
#6
Napisano 16.02.2010 17:22
#8
Napisano 23.02.2010 03:10
I jak wchodze na serwer i chce klase wybrać, to jest Cziter, ale nie da się wybrać...
Jak zrobić bazę danych pod 5.8d a Diablo pod 5.9l?
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.02.2010 03:24
#9
Napisano 23.02.2010 11:23
#11
Napisano 23.02.2010 14:20
#12
Napisano 23.02.2010 16:03
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#13
Napisano 23.02.2010 16:29
Takie błędy:
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.02.2010 16:37
#14
Napisano 23.02.2010 19:32
}:F
#15
Napisano 23.02.2010 21:34
Nie zamknąłeś gdzieś nad 600 linijką
}:F
Z tym, że nie wiem gdzie...
Na widzialność mam tak:
if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 8 else if (player_class[id] == Cziter) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 120 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
A na grawitacje tak:
if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if (plater_class[id] == Cziter) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35) else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }
#16
Napisano 23.02.2010 22:40
Nie zamknąłeś gdzieś nad 600 linijką
}
:F
Podane przez ciebie fragmenty są w 7k linijce
A co do pierwszego errora przy kompilacji też z nim się często napotykałem przy nowych itemach i do dziś nie do szedłem dlaczego się tak dzieje. Ale zrobiłem wszystko od 0 i teraz jest ok
#17
Napisano 23.02.2010 22:45
linika 600: odwolanie do funkcji przykładowa_funkcja(id)
linia 3000: zabrakło jesnego zamkniecia klamry }
Linia 3100: public przykładowa_funkcja(id)
Kompilator idzie od początku widzi w 600 lini odwolanie do przykładowa_funkcja(id), ale przez nie zamknieta klamre, nie widzi funkcji przykładowa_funkcja(id) i wywala undefined symbol przykładowa_funkcja(id).
Czyli defakto, nie da sie wycenic za latwo gdzie jest blad... Najlepiej przerabiac 1 funkcje na raz i kompilowac, dla sprawdzenia poprawnosci całosci zmian.
#18
Napisano 23.02.2010 22:57
Miło że opisałeś tego działanie , ale muszę przeczytać to jeszcze z 10 razy , aby zrozumieć
@ edit
Dobra rozumiem.
Ważna przestroga dla wszystkich!
Przerabiać po jednej funkcji , aby uniknąć błędów które problem będzie znaleźć. Czy jakoś tak
Użytkownik Pavulon edytował ten post 24.02.2010 11:44
#19
Napisano 23.02.2010 23:11
Jak dam *.sma to pomożecie?
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.02.2010 23:11
#20
Napisano 23.02.2010 23:28
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych