Troszke roboty przy diablomodzie
Bartek7655 05.02.2010
- Wersja amxx'a AmxModX 1.8.1
- werjsa diablo moda 5.9l
Mam taka malutka prozbe a wiec zacznijmy. nie umiem kompletnie edytowac i kompilowac ( jak kolwiek to sie pisze ) plikow dlatego tutaj do was pisze.
Chodzi mi o takie rzeczy jak zrobienie mi wersji diablomoda 200 lvl itd ( mam to ) ale zeby byly edycje:
Edycje maja byc takie:
Mag jak ma 100 inta to ma nawalac z tych fireballi jak by mial 1 inta
Kusznik ma tez nawalac z kuszy przy 100 incie jak by mial 1 inta
Mag jak naswietli ninje to naswietlenie ma znikac po 15 sekundach
201 lvl ( 100 inta, zrecznosci, sily, zwinnosci )
Long jumpy palladyna dzialajace
Exp za pake 250 ( to w cvarach ustawie )
Na 50 lvl nie ma byc 3% za pake jak dotychczas mam tylko jakos z 10% za pake i tak wzwyz ze na 150 lvl zeby z 3% za pake szlo. a na 200 lvl z 1 % za pake.
komenda /daj ( mam ja ale nie wiem czy do niej trzeba osobny plugin czy tez trzeba edytowac diablomoda )
Jakby ktos to umial i moglby tutaj podrzucic to bylbym wdzieczny i oczwiscie dalbym "reputacje"
Z gory dziekuje )
- werjsa diablo moda 5.9l
Mam taka malutka prozbe a wiec zacznijmy. nie umiem kompletnie edytowac i kompilowac ( jak kolwiek to sie pisze ) plikow dlatego tutaj do was pisze.
Chodzi mi o takie rzeczy jak zrobienie mi wersji diablomoda 200 lvl itd ( mam to ) ale zeby byly edycje:
Edycje maja byc takie:
Mag jak ma 100 inta to ma nawalac z tych fireballi jak by mial 1 inta
Kusznik ma tez nawalac z kuszy przy 100 incie jak by mial 1 inta
Mag jak naswietli ninje to naswietlenie ma znikac po 15 sekundach
201 lvl ( 100 inta, zrecznosci, sily, zwinnosci )
Long jumpy palladyna dzialajace
Exp za pake 250 ( to w cvarach ustawie )
Na 50 lvl nie ma byc 3% za pake jak dotychczas mam tylko jakos z 10% za pake i tak wzwyz ze na 150 lvl zeby z 3% za pake szlo. a na 200 lvl z 1 % za pake.
komenda /daj ( mam ja ale nie wiem czy do niej trzeba osobny plugin czy tez trzeba edytowac diablomoda )
Jakby ktos to umial i moglby tutaj podrzucic to bylbym wdzieczny i oczwiscie dalbym "reputacje"
Z gory dziekuje )
Big Smoke
05.02.2010
znajdzi
Zamieni na to
Znajdzi if (player_intelligence[id]<50) i zamieni 50 na 200 i tak z kazdym pod spodem
Paka W cvarach xpbonus2 zmieni na 250
Fireball znajdzi
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
zmieni na
time_delay=time_delay = 4.50-(player_intelligence[id]/50.0)
Masz tu
Znajdź i usuń:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
Znajdź i usuń:
Znajdź:
Zamień na:
Edit by Miczu:
i zamieniamy na:
Powiedz czy wszystko dziala sry za chaotycznosc
Masz na stronie kompilator skorzystaj
Miczu jak dasz mi minusa znajde cie i zabije
nie zauwazylem kuszy
znajdzi
i na /daj masz
dodaj na samym koncu pliku z diablo
public plugin_natives(){
register_library("DiabloMod_Items");
register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");
}
public _diablo_get_user_item(plugin, params){
if(params != 1)
return 0;
new id = get_param(1);
if(!is_user_connected(id))
return 0;
return player_item_id[id];
}
public _diablo_send_user_item(plugin, params){
if(params != 2)
return 0;
new id = get_param(1);
if(!is_user_connected(id))
return 0
new id2 = get_param(2);
if(!is_user_connected(id2))
return 0
if(player_item_id[id] == 0)
return 0;
dropitem(id2);
award_item(id2, player_item_id[id]);
item_boosted[id2] = item_boosted[id]
item_durability[id2] = item_durability[id]
jumps[id2] = jumps[id]
gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id] //Vampyric damage
player_b_damage[id2] = player_b_damage[id] //Bonus damage
player_b_money[id2] = player_b_money[id] //Money bonus
player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id] //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id2] = player_b_inv[id] //Invisibility bonus
player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id] //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id] //Reduces player health each round start
player_b_theif[id2] = player_b_theif[id] //Amount of money to steal
player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id] //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id2] = player_b_explode[id] //Radius to explode upon death
player_b_heal[id2] = player_b_heal[id] //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id2] = player_b_blind[id] //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id] //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id] //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id] //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id] //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id] //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id] //Ability to walk through walls
player_b_eye[id2] = player_b_eye[id] //Ability to snarkattack
player_b_blink[id2] = player_b_blink[id] //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id] //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id] //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id] //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id] //Ability to kill faster with scout
player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
wear_sun[id2] = wear_sun[id]
player_sword[id2] = player_sword[id]
player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]
dropitem(id);
return 1;
}
to
i sciagnij z tego tematu pliki i wrzuc diablomod_items do swojego pliku z tymi wszystkimi plikami amxxa do scripting/include a sma skomplikuj i wrzuc do plugins i wejdzi do config/plugins i dodaj na samym koncu te nazwe
Użytkownik Gamer edytował ten post 05.02.2010 23:31
new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}
Zamieni na to
new LevelXP[201] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,312000,321000,//101 328000,337000,346000,355000,364000,373000,382000,391000,400000,409000,418000,427000,436000,445000,454000,463000,472000,481000,490000,499000,//121 508200,517400,526600,535800,545000,554200,563400,572600,581800,591000,600200,609400,618600,627800,637000,646200,655400,664600,673800,683000,//141 692400,701800,711200,720600,730000,739400,748800,758200,767600,777000,786400,795800,805200,814600,824000,833400,842800,852200,861600,871000,//161 880600,890200,899800,909400,919000,928600,938200,947800,957400,967000,976600,986200,995800,1005400,1015000,1024600,1034200,1043800,1053400,1063000,//181 1072800,1082600,1092400,1102200,1112000,1121800,1131600,1141400,1151200,1161000,1170800,1180600,1190400,1200200,1210000,1219800,1229600,1239400,1249200,1259000/*201*/}
Znajdzi if (player_intelligence[id]<50) i zamieni 50 na 200 i tak z kazdym pod spodem
Paka W cvarach xpbonus2 zmieni na 250
Fireball znajdzi
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
zmieni na
time_delay=time_delay = 4.50-(player_intelligence[id]/50.0)
Masz tu
Znajdź i usuń:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
Znajdź i usuń:
public Forward_FM_PlayerPreThink(id) { static Float:fPunchAngle[3] pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle) if( fPunchAngle[0] == -5) { if(fm_get_user_longjump(id) && JumpsLeft[id]>0)JumpsLeft[id]-- write_hud(id) if(JumpsLeft[id]<1) fm_set_user_longjump(id,false,true) return FMRES_HANDLED } return FMRES_IGNORED }
Znajdź:
public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id);
Zamień na:
public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id); new clip,ammo new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo); if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE) { if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) { if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 ) { new flags = pev(id,pev_flags) if(flags & FL_ONGROUND) { set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND ) JumpsLeft[id]-- new Float:va[3],Float:v[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 v[2]=300.0 entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v) } } } }
Edit by Miczu:
public count_jumps(id) { if( is_user_connected(id)) { if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else JumpsMax[id]=0 new clip,ammo new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo) if(weapon == CSW_KNIFE && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true) } }
i zamieniamy na:
public count_jumps(id) { if( is_user_connected(id)) { if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else JumpsMax[id]=0 } }
Powiedz czy wszystko dziala sry za chaotycznosc
Masz na stronie kompilator skorzystaj
Miczu jak dasz mi minusa znajde cie i zabije
nie zauwazylem kuszy
znajdzi
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)zamieni
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
i na /daj masz
dodaj na samym koncu pliku z diablo
public plugin_natives(){
register_library("DiabloMod_Items");
register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");
}
public _diablo_get_user_item(plugin, params){
if(params != 1)
return 0;
new id = get_param(1);
if(!is_user_connected(id))
return 0;
return player_item_id[id];
}
public _diablo_send_user_item(plugin, params){
if(params != 2)
return 0;
new id = get_param(1);
if(!is_user_connected(id))
return 0
new id2 = get_param(2);
if(!is_user_connected(id2))
return 0
if(player_item_id[id] == 0)
return 0;
dropitem(id2);
award_item(id2, player_item_id[id]);
item_boosted[id2] = item_boosted[id]
item_durability[id2] = item_durability[id]
jumps[id2] = jumps[id]
gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id] //Vampyric damage
player_b_damage[id2] = player_b_damage[id] //Bonus damage
player_b_money[id2] = player_b_money[id] //Money bonus
player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id] //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id2] = player_b_inv[id] //Invisibility bonus
player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id] //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id] //Reduces player health each round start
player_b_theif[id2] = player_b_theif[id] //Amount of money to steal
player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id] //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id2] = player_b_explode[id] //Radius to explode upon death
player_b_heal[id2] = player_b_heal[id] //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id2] = player_b_blind[id] //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id] //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id] //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id] //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id] //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id] //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id] //Ability to walk through walls
player_b_eye[id2] = player_b_eye[id] //Ability to snarkattack
player_b_blink[id2] = player_b_blink[id] //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id] //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id] //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id] //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id] //Ability to kill faster with scout
player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
wear_sun[id2] = wear_sun[id]
player_sword[id2] = player_sword[id]
player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]
dropitem(id);
return 1;
}
to
i sciagnij z tego tematu pliki i wrzuc diablomod_items do swojego pliku z tymi wszystkimi plikami amxxa do scripting/include a sma skomplikuj i wrzuc do plugins i wejdzi do config/plugins i dodaj na samym koncu te nazwe
Użytkownik Gamer edytował ten post 05.02.2010 23:31
Miczu
05.02.2010
Tym razem chcialem cie nawet pochwalic :F Sprytnie dales tyle tekstu by mi sie nei chcialo szukac bledow :F
Ale uzywaj [ code ] bo forum sie psuje
Ale uzywaj [ code ] bo forum sie psuje
Big Smoke
05.02.2010
O dzięki sry za posta i wiesz jak sie szuka czegos i ma sie otwarte 150 kart to latwo znależć
E bartek to moze +
Nosek czytaj uwaznie dalem na kusze
Użytkownik Gamer edytował ten post 06.02.2010 08:59
E bartek to moze +
Nosek czytaj uwaznie dalem na kusze
Użytkownik Gamer edytował ten post 06.02.2010 08:59
Nosek
06.02.2010
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Bartek7655 06.02.2010
co to jest taki dlugi tekst o kurcze. dal plusa za duzo roboty ale cos takiego to chyba nie skapuje po 3 dniach czytania
@Edit.
Po wstepnym przeczytaniu nic nie wiem o co chodzi. Nigdy nie robilem ( nie zmienialem ) zawsze gotowe pluginy sciagalem -.- takze z tego bedzie lipa
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 06.02.2010 12:21
@Edit.
Po wstepnym przeczytaniu nic nie wiem o co chodzi. Nigdy nie robilem ( nie zmienialem ) zawsze gotowe pluginy sciagalem -.- takze z tego bedzie lipa
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 06.02.2010 12:21
Big Smoke
06.02.2010
daj gg to ci all wytlumacze powoli albo daj sma to ja ci zrobie
Użytkownik Gamer edytował ten post 06.02.2010 12:38
Użytkownik Gamer edytował ten post 06.02.2010 12:38
Bartek7655 07.02.2010
Jakbys mogl to wrzuc od razu .amxx a .sma jest oryginalne z wersji 5.9l ;] z gory dzięki
Big Smoke
07.02.2010
Masz tu ale na /daj musisz sciagnac pliki i wlozyc wedlug instrukcj i skomplikuj a jak nie umiesz to daj te pliki i ci wytlumacze powoli
Edit:
wzucilem sciagniete sma z miczu wersj nie przerabinaej
E to wejdzi na gg moje gg 19581872
Użytkownik Gamer edytował ten post 07.02.2010 10:54
Edit:
wzucilem sciagniete sma z miczu wersj nie przerabinaej
E to wejdzi na gg moje gg 19581872
Załączone pliki
Użytkownik Gamer edytował ten post 07.02.2010 10:54
Bartek7655 07.02.2010
/daj mialem na starym .amxx to bedzie moze tu dzialac ? napisz na gg 943511
A teraz gdy juz wrzucilem ten .amxx to mam taki problem
Ten sam problem mam z dodawaniem statystyk.
I do tego mam 24 lvl i -538% ( jak kogos zabije to mi spada lvl )
=.=
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 07.02.2010 11:24
A teraz gdy juz wrzucilem ten .amxx to mam taki problem
Ten sam problem mam z dodawaniem statystyk.
I do tego mam 24 lvl i -538% ( jak kogos zabije to mi spada lvl )
=.=
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 07.02.2010 11:24
Vertricus
07.02.2010
@Up logiczne ze jak zmieniasz table EXPA to reset leveli (chyba, że będzie kontynuacją poprzedniej)
I kompiluj lokalnie :F
I kompiluj lokalnie :F
Bartek7655 08.02.2010
ja nie kompil.... bo nie umiem Gamer mi wszystko zrobil.
moglby jeszcze raz ktos mi to zrobic?. Tamto mi nie dziala, za duzo bugow takze jakbys miczu mogl mi to zrobic byl bym wdzieczny , proszę cie na kolanach wrecz blagam bo ludzie chca miec dzialajacego diablomoda a mi to w ogóle nie idzie. takze jakbys mogl mi to z oryginalnej wersji zrobic takie cos :
Mag jak ma 100 inta to ma nawalac z tych fireballi jak by mial 1 inta
Kusznik ma tez nawalac z kuszy przy 100 incie jak by mial 1 inta
Mag jak naswietli ninje to naswietlenie ma znikac po 15 sekundach (Ninja ma znikac [znowu byc niewidzialna] po 15 sekundach , nie ze latarka gasnie)
201 lvl ( 100 inta, zrecznosci, sily, zwinnosci )
Long jumpy palladyna dzialajace
Exp za pake 250 ( to w cvarach ustawie )
Na 50 lvl nie ma byc 3% za pake jak dotychczas mam tylko jakos z 10% za pake i tak wzwyz ze na 150 lvl zeby z 3% za pake szlo. a na 200 lvl z 1 % za pake.
komenda /daj ( mam ja ale nie wiem czy do niej trzeba osobny plugin czy tez trzeba edytowac diablomoda )
Diablomod 5.9l
Amx 1.8.1
Z gory dzięki ewentualnie jak ktos sie rownie dobrze zna na takich cudach jak miczu to tez proszę o pomoc ;]
pomoze ktos ?
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 08.02.2010 18:07
moglby jeszcze raz ktos mi to zrobic?. Tamto mi nie dziala, za duzo bugow takze jakbys miczu mogl mi to zrobic byl bym wdzieczny , proszę cie na kolanach wrecz blagam bo ludzie chca miec dzialajacego diablomoda a mi to w ogóle nie idzie. takze jakbys mogl mi to z oryginalnej wersji zrobic takie cos :
Mag jak ma 100 inta to ma nawalac z tych fireballi jak by mial 1 inta
Kusznik ma tez nawalac z kuszy przy 100 incie jak by mial 1 inta
Mag jak naswietli ninje to naswietlenie ma znikac po 15 sekundach (Ninja ma znikac [znowu byc niewidzialna] po 15 sekundach , nie ze latarka gasnie)
201 lvl ( 100 inta, zrecznosci, sily, zwinnosci )
Long jumpy palladyna dzialajace
Exp za pake 250 ( to w cvarach ustawie )
Na 50 lvl nie ma byc 3% za pake jak dotychczas mam tylko jakos z 10% za pake i tak wzwyz ze na 150 lvl zeby z 3% za pake szlo. a na 200 lvl z 1 % za pake.
komenda /daj ( mam ja ale nie wiem czy do niej trzeba osobny plugin czy tez trzeba edytowac diablomoda )
Diablomod 5.9l
Amx 1.8.1
Z gory dzięki ewentualnie jak ktos sie rownie dobrze zna na takich cudach jak miczu to tez proszę o pomoc ;]
pomoze ktos ?
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 08.02.2010 18:07
Bartek7655 10.02.2010
a reszta umie ktos tutaj ? albo zeby dobrze wytlumaczyc na gg ;] jak cos to 943511
Jakos sobie sam poradzilem mozna zamknac temacik ;]
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 10.02.2010 14:00
Jakos sobie sam poradzilem mozna zamknac temacik ;]
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 10.02.2010 14:00
Adminek AMXX.PL 10.02.2010
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Można to zamykam
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Można to zamykam
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL