←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czero Die sound edycja

Zablokowany

  • +
  • -
hax - zdjęcie hax 05.02.2010

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Czero Die sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

// Dzwiek po smierci gracza
// Dzwiek po smierci swojego

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a")
    register_cvar("amx_cz_death","1")
}

public eDeathMsg()
{
    if(!get_cvar_num("amx_cz_death"))
        return PLUGIN_CONTINUE    
    
    new killer = read_data(1)
    new victim = read_data(2)
    
    if(get_user_team(killer) == get_user_team(victim))
        client_cmd(0, "spk events/friend_died.wav")
	
    else
        client_cmd(0, "spk events/enemy_died")
    
    return PLUGIN_CONTINUE
    
}

Może ktoś to edytować żeby nie słyszał dźwięków cały serwer tylko zabójca ? bo to nie jest moją najmocniejszą stroną :D
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 05.02.2010

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Czero Die sound"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Sn!ff3r"



// Dzwiek po smierci gracza

// Dzwiek po smierci swojego



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a")

    register_cvar("amx_cz_death","1")

}



public eDeathMsg()

{

    if(!get_cvar_num("amx_cz_death"))

        return PLUGIN_CONTINUE    

    

    new killer = read_data(1)

    new victim = read_data(2)

    

    if(get_user_team(killer) == get_user_team(victim))

        client_cmd(killer, "spk events/friend_died.wav")

	

    else

        client_cmd(killer, "spk events/enemy_died")

    

    return PLUGIN_CONTINUE

    

}
Odpowiedz

  • +
  • -
hax - zdjęcie hax 05.02.2010

Thanks.
Odpowiedz
Zablokowany