CZy ktos by mogl mi napisac jak zrobic awp 1/1 ,shoota 1/1 , glocka i usp 1/1 i opisac gdzie co dac bo skorzystalem z poradnika Vertricus na jego stronie diablo modzie ale cos nie wyszlo
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowe itemy
Temat rozp.
Big Smoke
, 03.02.2010 09:34
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.02.2010 09:34
#2
Napisano 03.02.2010 10:24
Dam Ci dla przykladu 1.
Szukasz
I dodajesz pod tym to
Następnie szukasz:
I dodajesz pod tym to:
I każdy tak samo robisz.
Szukasz
case 66:
{
player_item_name[id] = "Kameleon"
player_item_id[id] = 66
changeskin(id,0)
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik",player_item_name[id])
}
I dodajesz pod tym to
{
player_item_name[id] = "Szalencze AWP"
player_item_id[id] = rannum
player_b_awp[id] = random_num(1,2)
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia AWP",player_item_name[id],player_b_awp[id])
}
Następnie szukasz:
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
I dodajesz pod tym to:
public add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_awp[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
I każdy tak samo robisz.
#3
Napisano 03.02.2010 10:28
Czyli np zmieniam apw na knife?
#4
Napisano 03.02.2010 10:28
Tak, i oczywiście wszystko zapisujesz i kompilujesz.
Użytkownik Krejzol edytował ten post 03.02.2010 10:28
#5
Napisano 03.02.2010 11:12
dzięki +
e a moze powiesz jak zrobic zeby np klasa miala awp 1/1
e a moze powiesz jak zrobic zeby np klasa miala awp 1/1
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych