←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pytanie dot. itemów.

Locked

  • +
  • -
Krejzol's Photo Krejzol 02.02.2010

Witam. Mógłby mi ktoś odpowiedź czy jeżeli zrobie item awp 1/1 to musze dodawać coś gdzieś jeszcze? np
{
			player_item_name[id] = "Wspomagacz AWP"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_sniper[id] = random_num(1,1)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z awp",player_item_name[id],player_b_sniper[id])	
		}
Quote

  • +
  • -
Ortega's Photo Ortega 02.02.2010

Widzę dodajesz nawet nie wiesz co.
player_b_sniper[id] = random_num(1,1)
Funkcja b_sniper zabija tylko w przypadku scouta i wtedy też jest przy zabójstwie przechwytywany emessage i zamieniany na zabójstwo ze scouta, bo inaczej interpreter ustawia automat czyli bodajże samobójstwo.
Także, żeby było dobrze musisz napisać nową funkcję która odwołuje się do awp i interpretuje zabójstwo jako awp.
Quote

  • +
  • -
Krejzol's Photo Krejzol 02.02.2010

A dokladniej jaką funkcje?
Quote

  • +
  • -
Ortega's Photo Ortega 02.02.2010

No i mój błąd, nie trzeba tutaj przechwycić message zabójstwa :P Ale tak czy inaczej zrobić warunek w tej lub napisać nową:
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}
Quote

  • +
  • -
Krejzol's Photo Krejzol 02.02.2010

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_ARCTIC WARFARE MAGNUM  && player_class[id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper2[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */
Czyli tak muszę mieć?
Edited by Krejzol, 02.02.2010 17:50.
Quote

  • +
  • -
Ortega's Photo Ortega 02.02.2010

Nie wiem po co robisz nową funkcję w której warunkiem dalej jest dawny parametr. Dlatego masz tu inny i potem ustawiaj player_b_awp[id] = random_num( 1, X )
CSW_ARCTIC WARFARE MAGNUM , skąd ta nazwa, tak po za tym ja już by taka była to CSW_ARCTIC_WARFARE_MAGNUM
player_b_sniper2[attacker_id]) == 1) ???? Wywołujesz sniper, żeby potem sprawdzać sniper2 bezsens.
public add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_awp[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

Za to sobie nie dam uciąć ręki ale chyba tak powinno być: UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp") , przynajmniej na logikę xD
Quote

  • +
  • -
Krejzol's Photo Krejzol 02.02.2010

public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

A jeżeli bym chciał zrobić 1/1 z noża to ma to wyglądać następująco?

?
Quote

  • +
  • -
Nosek's Photo Nosek 02.02.2010

Tak. Tylko za CSW_KNIFE musisz zamknac ) "CSW_KNIFE)"
Edited by Nosek, 02.02.2010 18:33.
Quote

  • +
  • -
SzukamProDM's Photo SzukamProDM 02.02.2010

public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
if ([b]player_b_awp[attacker_id][/b] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

A jeżeli bym chciał zrobić 1/1 z noża to ma to wyglądać następująco?

?




Zmien player_b_awp na player_b_knife np... bo nie bedzie Ci dzialac, tzn 2 itemki w 1^
Quote

  • +
  • -
*Fantomas*'s Photo *Fantomas* 02.02.2010

kłania się szukanie na forum jest podane dokładnie wszystko na temat knife mastera co trzeba zrobić "gotowiec"
Quote

  • +
  • -
Miczu's Photo Miczu 02.02.2010

A w dziale nowosci jest 66 itemow i nawet gotowy mod, ale nikomu nie mowcie :F

Krejzol mieszasz sie strasznie w tym kodzie...
Quote

  • +
  • -
Krejzol's Photo Krejzol 03.02.2010

A w dziale nowosci jest 66 itemow i nawet gotowy mod, ale nikomu nie mowcie :F

A dokładnie gdzie? Bo szukałem 15 minut i nic. ;x
Quote
Locked