Naprawa LongJump
honey 31.01.2010
Lub wykonaj to sam:
Znajdź i usuń:
Znajdź i usuń:
Znajdź:
Edit by Miczu:
Użytkownik Miczu edytował ten post 04.02.2010 20:11
Znajdź i usuń:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
Znajdź i usuń:
public Forward_FM_PlayerPreThink(id) { static Float:fPunchAngle[3] pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle) if( fPunchAngle[0] == -5) { if(fm_get_user_longjump(id) && JumpsLeft[id]>0)JumpsLeft[id]-- write_hud(id) if(JumpsLeft[id]<1) fm_set_user_longjump(id,false,true) return FMRES_HANDLED } return FMRES_IGNORED }
Znajdź:
public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id);Zamień na:
public client_PreThink ( id )
{
new button2 = get_user_button(id);
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo);
if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE)
{
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
{
if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 )
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )
JumpsLeft[id]--
new Float:va[3],Float:v[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[2]=300.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
}
}
}
}
Edit by Miczu:
public count_jumps(id) { if( is_user_connected(id)) { if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else JumpsMax[id]=0 new clip,ammo new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo) if(weapon == CSW_KNIFE && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true) } }i zamieniamy na:
public count_jumps(id) { if( is_user_connected(id)) { if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else JumpsMax[id]=0 } }
Użytkownik Miczu edytował ten post 04.02.2010 20:11
BraUn878
01.02.2010
Możecie mi powiedzieć co to jest ten long jump?
Bo nie wiem czy się opłaca naprawiać
Bo nie wiem czy się opłaca naprawiać
Miczu
01.02.2010
DarkGL nie farjump, tylko longjump - czylu dlugi skok, lewa ta twoja translacja
A tak na temat, to jest umiejetnosc Paladyna z nozem.
A tak na temat, to jest umiejetnosc Paladyna z nozem.
Krejzol
01.02.2010
Niestety nie posiadam tego:
public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id);
Magnetix
06.03.2010
Mam taką prośbę czy może mi ktoś podesłać już przerobiony sma? Bo ja tak robiłem ale nic sknociło się jeszcze gorzej...
//edit: Oczywiście .sma musze potem przekompilować czy jak to się tam nazywa?
Użytkownik Magnetix edytował ten post 06.03.2010 11:59
//edit: Oczywiście .sma musze potem przekompilować czy jak to się tam nazywa?
Użytkownik Magnetix edytował ten post 06.03.2010 11:59
heya
06.03.2010
moze ktos zapodac ten pil .sam z dzilajacymy skokami dla pala? bo mi cos sie nie udaje te podmienianie i usuwanie tekstow
mgr inż. Pavulon
06.03.2010
Jeżeli chcesz żeby działało to musisz przekompilować .sma do .amxx bo samo .sma może nie istnieć dla serwera.Mam taką prośbę czy może mi ktoś podesłać już przerobiony sma? Bo ja tak robiłem ale nic sknociło się jeszcze gorzej...
//edit: Oczywiście .sma musze potem przekompilować czy jak to się tam nazywa?
heya
06.03.2010
ehh... nie dzialaja dalej skoki
06 marzec 2010 - 18:52:
06 marzec 2010 - 18:52:
jak to przekomplikowac?Jeżeli chcesz żeby działało to musisz przekompilować .sma do .amxx bo samo .sma może nie istnieć dla serwera.