←  Bugi

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Naprawa LongJump

honey - zdjęcie honey 31.01.2010

Lub wykonaj to sam:
Znajdź i usuń:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")


Znajdź i usuń:
public Forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
 static Float:fPunchAngle[3]
 pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle)
 if( fPunchAngle[0] == -5)
 {
 if(fm_get_user_longjump(id) && JumpsLeft[id]>0)JumpsLeft[id]--
 
 write_hud(id)
 
 if(JumpsLeft[id]<1) fm_set_user_longjump(id,false,true)
 return FMRES_HANDLED
 }
 return FMRES_IGNORED
}


Znajdź:
public client_PreThink ( id ) 
{ 
 new button2 = get_user_button(id);

Zamień na:
public client_PreThink ( id ) 
{
new button2 = get_user_button(id);
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo);

if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE)
{
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
{
if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 )
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )

JumpsLeft[id]--

new Float:va[3],Float:v[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[2]=300.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
}
}
}
}


Edit by Miczu:

public count_jumps(id)
{
	if( is_user_connected(id))
	{
		if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
		else JumpsMax[id]=0
	
		new clip,ammo
		new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
		if(weapon == CSW_KNIFE && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
	}
}
i zamieniamy na:

public count_jumps(id)
{
	if( is_user_connected(id))
	{
		if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
		else JumpsMax[id]=0
	}
}

Użytkownik Miczu edytował ten post 04.02.2010 20:11
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 31.01.2010

Moglem zacytowac, ale kradlbym repute :-)
Odpowiedz

  • +
  • -
BraUn878 - zdjęcie BraUn878 01.02.2010

Możecie mi powiedzieć co to jest ten long jump?
Bo nie wiem czy się opłaca naprawiać ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 01.02.2010

daleki skok :D
Użytkownik DarkGL edytował ten post 01.02.2010 13:07
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 01.02.2010

DarkGL nie farjump, tylko longjump - czylu dlugi skok, lewa ta twoja translacja ;P

A tak na temat, to jest umiejetnosc Paladyna z nozem.
Odpowiedz

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 01.02.2010

Niestety nie posiadam tego:
public client_PreThink ( id ) 
{ 
 new button2 = get_user_button(id);
Odpowiedz

honey - zdjęcie honey 01.02.2010

Jaką wersję DiabloMod'a posiadasz ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 01.02.2010

5.9l

Sma niżej.

Załączone pliki

Odpowiedz

honey - zdjęcie honey 01.02.2010

Linijka 1562 tutaj masz :P
Odpowiedz

  • +
  • -
Magnetix - zdjęcie Magnetix 06.03.2010

Mam taką prośbę czy może mi ktoś podesłać już przerobiony sma? Bo ja tak robiłem ale nic sknociło się jeszcze gorzej...

//edit: Oczywiście .sma musze potem przekompilować czy jak to się tam nazywa?
Użytkownik Magnetix edytował ten post 06.03.2010 11:59
Odpowiedz

  • +
  • -
heya - zdjęcie heya 06.03.2010

moze ktos zapodac ten pil .sam z dzilajacymy skokami dla pala? bo mi cos sie nie udaje te podmienianie i usuwanie tekstow
Odpowiedz

honey - zdjęcie honey 06.03.2010

Podeślij .sma to Ci zrobię.
Odpowiedz

  • +
  • -
heya - zdjęcie heya 06.03.2010

proszę dbmod_5.9l.rar
Odpowiedz

honey - zdjęcie honey 06.03.2010

Łap:

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 06.03.2010

Mam taką prośbę czy może mi ktoś podesłać już przerobiony sma? Bo ja tak robiłem ale nic sknociło się jeszcze gorzej...

//edit: Oczywiście .sma musze potem przekompilować czy jak to się tam nazywa?

Jeżeli chcesz żeby działało to musisz przekompilować .sma do .amxx bo samo .sma może nie istnieć dla serwera.
Odpowiedz

  • +
  • -
heya - zdjęcie heya 06.03.2010

ehh... nie dzialaja dalej skoki

06 marzec 2010 - 18:52:

Jeżeli chcesz żeby działało to musisz przekompilować .sma do .amxx bo samo .sma może nie istnieć dla serwera.

jak to przekomplikowac?
Odpowiedz

  • +
  • -
heya - zdjęcie heya 06.03.2010

a bys mi mogl to zrobic? bo ja kompletnie nie wiem o co chodzi ;)
Odpowiedz

honey - zdjęcie honey 06.03.2010

Łola boga xD

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
ShadowLight. - zdjęcie ShadowLight. 09.03.2010

Dzięki u mnie na serwie działa łap karme :P
Odpowiedz