←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Kusza

Zablokowany

  • +
  • -
Złotówka - zdjęcie Złotówka 29.01.2010

Zamień:

register_touch("xbow_arrow", "player", 			"toucharrow")
	register_touch("xbow_arrow", "worldspawn",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
	
	register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")


Na:
//register_touch("xbow_arrow", "player", 			"toucharrow")
	//register_touch("xbow_arrow", "worldspawn",		"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_wall",		"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_door",		"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating",	"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle",	"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
	
	//register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	//register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")


Zrobiłem tak, aby Kusza nie niszczyła skrzynek i otóż nie niszczy lecz od ścian i skrzynek odbijają sie pociski kuszy. Co gorsze przelatuja przez PRZECIWNIKA!

Pomocy.
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 29.01.2010

Wniosek? Nie baw sie jak nie rozumiesz co robisz :rolleyes:
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 30.01.2010

Zrobiłem tak, aby Kusza nie niszczyła skrzynek i otóż nie niszczy lecz od ścian i skrzynek odbijają sie pociski kuszy. Co gorsze przelatuja przez PRZECIWNIKA!
Pomocy.

Spróbuj:
register_touch("xbow_arrow", "player", 			"toucharrow")
	register_touch("xbow_arrow", "worldspawn",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
	
	/*register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")*/

@Up to ktoś nie umiał i go w błąd wprowadził :(
Odpowiedz
Zablokowany