Zwolnienie po skoku.
Yaky
29.01.2010
Witam. A więc chciałbym usunąć zwolnienie biegu po skoku. Dokładniej chodzi mi o to, że podczas lądowanie zwalniamy, a ja chciałbym, aby gracz zachował taką sama prędkość. Potrzebne mi to do Deathrun'a.
Odświeżam, ktoś musi wiedzieć jak to zrobić.
Podbijam i błagam o pomoc.
Użytkownik Yaky edytował ten post 29.01.2010 14:01
Odświeżam, ktoś musi wiedzieć jak to zrobić.
Podbijam i błagam o pomoc.
Użytkownik Yaky edytował ten post 29.01.2010 14:01
DarkGL
29.01.2010
tylko to mi przyszło do głowy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_touch("player","worldspawn","speed") } public speed(Toucher, Touched){ if(is_user_alive(Toucher)){ new button = get_user_button(Toucher); if(button&IN_DUCK){ set_user_maxspeed(Toucher,150.0); } else { set_user_maxspeed(Toucher,250.0); } } }
DarkGL
29.01.2010
gdy plik będzie miał nazwę po kompilacji asd.amxx do to do plugin.ini dopisujesz asd.amxx