Ham_Killed
Owner123
22.01.2010
* Forward params: function(this, idattacker, shouldgib)
Co to takiego jest to "shouldgib" ?
Patrzyłem już tu i ówdzie ale nigdzie nie znalazłem wytłumaczenia.
mgr inż. Pavulon
22.01.2010
Jak na mój gust to nazwa mówi mi czy ciało gracza powinno się rozpaść (kości, czacha itd)
Ale to wnioskuje tylko po nazwie.
Ale to wnioskuje tylko po nazwie.
Owner123
22.01.2010
Hmm, napisałem szybko plugin który mi wyswietla wartosci poszczegolnych parametrow.
I shouldgib pokazywało 2 wartości: 1 i 0, czyli jak można się domyślić True i false.
Pokazywało 1 gdy zabił mnie gracz, a 0 gdy popełniłem samobójstwo.
Wnioskuje z tego że chodzi tutaj o to czy zabił mnie gracz, czy popełniłem samobójstwo.
Edit.
Pomyłka. Patrze właśnie w kod ZMI i widzę zmianę wartości na 2 i nad tym komentarz:
Edit2.
No Pavulon miałeś racje leci ++ ;]
Edited by Owner123, 22.01.2010 19:51.
I shouldgib pokazywało 2 wartości: 1 i 0, czyli jak można się domyślić True i false.
Pokazywało 1 gdy zabił mnie gracz, a 0 gdy popełniłem samobójstwo.
Wnioskuje z tego że chodzi tutaj o to czy zabił mnie gracz, czy popełniłem samobójstwo.
Edit.
Pomyłka. Patrze właśnie w kod ZMI i widzę zmianę wartości na 2 i nad tym komentarz:
Czyli masz racje Pavulon, dotyczy to zwłok ale jeszcze przetestuje dokładnie.// Nemesis explodes!
if (g_nemesis[victim])
SetHamParamInteger(3, 2)
Edit2.
No Pavulon miałeś racje leci ++ ;]
Edited by Owner123, 22.01.2010 19:51.
Adminek AMXX.PL 23.01.2010
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Wyjaśnione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Wyjaśnione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL