Modul przy kompilowaniu i sprawdzienie
zurawa123
17.01.2010
1.A wiec chce edytowac plugin REKLAMA dodal on tam sma ale trzeba uzyc modulu block ktory nie wiem gdzie skopiowac
2. Powiecmy ze wywolal jakies funkcje c wpisujac przykladowo /zal i teraz i jak sprawdzic czy gracz uzyl juz funkcji i jak zrobic by ja usunac naprzyklad piszac /odzal?
2. Powiecmy ze wywolal jakies funkcje c wpisujac przykladowo /zal i teraz i jak sprawdzic czy gracz uzyl juz funkcji i jak zrobic by ja usunac naprzyklad piszac /odzal?
G[o]Q
17.01.2010
new ma_zala[33] public ma_zal(id){ if (ma_zala[id]==1) client_print(id,print_chat,"Dziecko masz juz zal") else ma_zala[id]==1 } public nie_ma_zala(id){ if (ma_zala[id]==0) client_print(id,print_chat,"Synek , ale ty nie masz zala") else ma_zala[id]==0 }
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 17.01.2010 23:01