Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Diablo Mod
#1
Napisano 15.01.2010 15:04
Chciałbym dowiedzieć się jak dodawać postacie w Diablo.
Dziękuje z góry.
#2
Napisano 15.01.2010 22:58
Jeżeli tak to nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem odpowiedzi na to pytanie (bo to nie pierwsze i pewnie nie ostatnie takie).
#3
Napisano 16.01.2010 13:45
#4
Napisano 16.01.2010 16:58
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 16.01.2010 19:54
w kodzie diablo masz az 8 przykladow tworzysz menu dodajesz do niego opcje z twoja klasa dopisujesz do odpowiednich tablic z nazwa klasy i hp no i masz klase a skille i inne to zwykle funkcje + eventy np w momencie zmiany broni na AWP jest nie widzialny wystarczy dodac warunek w curweapon
To jest w .sma tak? szukam i szukam i nigdzie nie moge znalezc tych linijek..... Moze jakis przyklad dasz?
#6
Napisano 16.01.2010 20:04
#7
Napisano 16.01.2010 22:37
#8
Napisano 17.01.2010 10:09
Użytkownik DarkGL edytował ten post 17.01.2010 10:10
#9
Napisano 17.01.2010 16:42
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2433) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2433 -- 2435) : error 001: expected token: ",", but found "new"
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2483 -- 2484) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2487) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2514) : error 017: undefined symbol "br"
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2514) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2514) : error 017: undefined symbol "Jest"
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2514) : fatal error 107: too many error messages on one line
Pomoze ktos?
#10
Napisano 17.01.2010 16:48
#11
Napisano 17.01.2010 22:51
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#12
Napisano 18.01.2010 12:09
Najpierw robię nazwę w menu.
Potem robię nowa klasę wzorując się na poprzedniej.
I potem do kompilowania.
Dzięki dużo mi pomogliście dzisiaj może skoncze jesli mi przy kompilacji wyskoczy błąd to napisze tutaj jeszzcze
ps. w tym miejscu dodaje się klasy ? ;d bo ja tutaj dodaje i w menu to kazdy wie gdzie.
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
if(num_shild[id])
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane")
createBlockAiming(id)
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
case Paladyn:
{
golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
Użytkownik Obcas edytował ten post 18.01.2010 12:12
#13
Napisano 18.01.2010 14:34
Dzięki , ja robie to takim sposobem :
Najpierw robię nazwę w menu.
Potem robię nowa klasę wzorując się na poprzedniej.
I potem do kompilowania.
Dzięki dużo mi pomogliście dzisiaj może skoncze jesli mi przy kompilacji wyskoczy błąd to napisze tutaj jeszzcze
ps. w tym miejscu dodaje się klasy ? ;d bo ja tutaj dodaje i w menu to kazdy wie gdzie.
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
if(num_shild[id])
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane")
createBlockAiming(id)
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
case Paladyn:
{
golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
Te linijki kodu informują o umiejętnościach, które dostajesz jak wyciągniesz nóż i odczekasz te parę sekund!
#14
Napisano 18.01.2010 15:17
Pytam się czy w tym miejscu dodaje się klasy ? ;d
Prosiłbym o jakiś przykład np z byle jakimi umiejetnosciami
#15
Napisano 19.01.2010 09:09
jakbym tego nie wiedział.
Pytam się czy w tym miejscu dodaje się klasy ? ;d
Prosiłbym o jakiś przykład np z byle jakimi umiejetnosciami
To chyba logiczne jest, że jak dodasz to klasa będzie miała jakąś umięjętność na nożu.
case Nowa_klasa: { show_hudmessage(id, "Mozesz skoczyc 3 razy") player_b_jumpx[id]=3 }
Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj darmowe skiny cs go!
#16
Napisano 19.01.2010 20:53
#17
Napisano 21.01.2010 15:45
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych