←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pomoc odnośnie kilku linijek w .sma

Locked

  • +
  • -
*Fantomas*'s Photo *Fantomas* 13.01.2010

Witam zaczynam zabawę w tworzeniu nowych itemków i chciałbym się dowiedzieć za co odpowiedzialne są te linijki z .sma:

if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)

new maxfind = player_agility[id]
if (maxfind > 15) maxfind = 15

new rf = random_num(1,25-maxfind)

if (itemnum > 0) rannum = itemnum
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED

if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
rannum = -1
}

//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
switch(rannum)

z góry dziekuje za pomoc będą + pozdr Tomek.
Quote

  • +
  • -
SzukamProDM's Photo SzukamProDM 13.01.2010

item_durability[id] = 250 - wytrzymalosc itemku
new rannum = random_num(1,68) - tam gdzie jest 68 to dawaj takie Case itemku jakie masz max...
Reszty nie wiem^
Quote

  • +
  • -
Ortega's Photo Ortega 13.01.2010


//jesli item_id jest rozne od 0 czyli wtedy gdy posiadasz item to funkcja sie nie wykonuje
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED
//ustawia parametry wiadomosci hud
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
//losuje liczby od 1 do 68
new rannum = random_num(1,68)
//definiuje maxfind czyli zmienna z zrecznosci ktora jest odejmowna
new maxfind = player_agility[id]
//jesli mamy wiecej niz 15 agility to maxfind bedzie 15
if (maxfind > 15) maxfind = 15
//definiuje liczbe dla rf
new rf = random_num(1,25-maxfind)
//jesli itemnum jest wieksze od 0 to rannum jest rowne itemnum
if (itemnum > 0) rannum = itemnum
//w przeciwnym wypadku funkcja zwraca handled
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED
//dla wczesniejszego rf jesli bedzie bezwzglednie liczba 3 i itemnum bedzie bezwzglednie 0 to daje unikalny item
if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
//i ustawia rannum na -1
rannum = -1
}
// ile wytrzymalosci ma kazdy zwykly przedmiot
//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
//no i switch do poszczegolnych case'ow itemow
switch(rannum)
Quote
Locked