Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

register_touch nie działa ?


  • This topic is locked This topic is locked
2 replies to this topic

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

  • Reputacja: 6,559
    Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 07.01.2010 22:03

mam taki o to kod
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar("amx_knifedamage_mw2","100")
	register_touch("throw_knife", "player", "knife_touch")
	register_touch("pounded_knife", "player",                 "pounded_knife_touch")
	register_touch("throw_knife", "worldspawn",		"touchWorld")
	register_touch("throw_knife", "func_wall",		"touchWorld")
	register_touch("throw_knife", "func_wall_toggle",	"touchWorld")
	register_touch("throw_knife", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
}

public plugin_precache(){
	precache_model("models/w_throw.mdl");
}

public touchWorld(Toucher, Touched){
	//zmieniam animacje
	/*set_pev(Toucher,pev_sequence,1)
	set_pev(Toucher,pev_gaitsequence,0)
	set_pev(Toucher,pev_framerate,1.0)*/
	//dzwiek
	emit_sound(Toucher, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	//zmieniam nazwe klasy zebym wiedzial ze noz jest wbity w sciane
	set_pev(Toucher, pev_classname, "pounded_knife");
}

public touchWorld2(Toucher, Touched){
	remove_entity(Toucher);
}

public client_connect(id){
	ma_noz[id] = true;
	czas[id] = 0.0;
}

public pounded_knife_touch(Toucher, Touched){
	client_print(0,print_chat,"asda");
	give_item(Touched,"weapon_knife");
	ma_noz[Touched] = true;
	remove_entity(Toucher)
	emit_sound(Touched, CHAN_ITEM, "weapons/knife_deploy1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}

no i gdy wykona się już funkcja touchWorld no i zmieni się klasa ent'u to funkcja pounded_knife_touch nigdy się nie uruchamia żadnych logów nie ma
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 2,987
    Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 08.01.2010 09:33

spróbuj w touchWorld zwrócić PLUGIN_HANDLED
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

  • Reputacja: 6,559
    Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 09.01.2010 00:57

nie działa

odświeżam
  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In