Witam
Prowadzę serwer Diablo Mod już dość długo, aczkolwiek wciąż nie wiem jednej rzeczy. Jak mogę zmniejszyć czas oczekiwania na załadowanie się umiejętności danej klasy. Chodzi mi o to, aby przykładowo czas ładowania niewidzialności zabójcy zmniejszył się z 10 do 4 sec. Tak samo z każdą inną klasą. Wiem, że kiedyś widziałem jak to się ustawia, ale teraz nie mogę tego odnaleźć. Jeżeli taki temat na forum już był to przepraszam.
Żeby nie było, że nie trzymam się reguł:
-Amx mod x w wersji 1.8.1
-Diablo mod 5.9l
Raczej nie potrzebne są inne informacje, jeżeli będą potrzebne to dodam.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Oczekiwanie na wczytanie umiejętności
Temat rozp.
Jaszczomb
, 07.01.2010 20:09
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.01.2010 20:09
#2
Napisano 07.01.2010 22:27
public client_PreThink ( id )
{
...
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
{
...
W tej funkcji i po tym ifie szukaj
#3
Napisano 08.01.2010 19:14
Dzięki, poszukam.
Skoro jesteśmy już przy kodzie, mogę prosić o jakiś tutorial, albo nakierowanie mnie chociaż jaki język jest stosowany w pluginach AMXX? Myślę, że skorzystam z tego jeszcze nie raz więc przydało by się samemu to rozumieć a nie wciąż pytać.
BTW. Reput leci
Skoro jesteśmy już przy kodzie, mogę prosić o jakiś tutorial, albo nakierowanie mnie chociaż jaki język jest stosowany w pluginach AMXX? Myślę, że skorzystam z tego jeszcze nie raz więc przydało by się samemu to rozumieć a nie wciąż pytać.
BTW. Reput leci
#4
Napisano 08.01.2010 19:17
hmm poczytaj sobie o c++ jest bardzo podobny do pawn'a lub poczytaj sobie tutki z działu scripting
#5
Napisano 08.01.2010 19:36
Kiedyś pisałem w C++, ale to było sto lat temu Dzięki.
Btw. znalazłem przydatny kawałek kodu, gdyby ktoś w moje ślady modyfikował czas wczytywania się czaru to polecam wyszukać ogólny współczynnik czasu
Btw. znalazłem przydatny kawałek kodu, gdyby ktoś w moje ślady modyfikował czas wczytywania się czaru to polecam wyszukać ogólny współczynnik czasu
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)zamiast edytować modyfikatory czasu dla klas. Dziękuję za pomoc, można zamknąć
Użytkownik Jaszczomb edytował ten post 08.01.2010 19:36
#6
Napisano 08.01.2010 19:40
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych