new ent,a = 0; while(true){ a++; ent = a; if(pev_valid(ent)){ break; } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak znaleźć wolny entity ?
Started By DarkGL, 06.01.2010 20:16
13 replies to this topic
#1
Posted 06.01.2010 20:16
ja chciałem to zrobić tak
#2
Posted 06.01.2010 20:23
A co to miało znaczyć "wolny" ?
#3
Posted 06.01.2010 20:24
Po co ci "wolny" entity? Jak robisz nowy to i tak sie zrobi z wolnym id...
#4
Posted 06.01.2010 20:25
hmm szczerze to nie wiem po prostu żeby wyszukał mi taki ent abym mógł stworzyć nowy np. model w grze (dziwnie to brzmi )
#5
Posted 06.01.2010 20:29
No właśnie... po prostu stwórz ent'a a nie kombinuj z jakimiś istniejącymi. Kto wie co mógłbyś narobić w ten sposób...
#6
Posted 06.01.2010 20:31
ale jak to stwórz enta ? muszę przypisać jakoś wartość zmiennej ent bo potem na nim działam ale jak wyszukać to wartość
@edit nie przeczytałem postu micza
a więc gdy robię coś takiego
@edit nie przeczytałem postu micza
a więc gdy robię coś takiego
Ent = create_entity("info_target")to zrobi mi się 5-6 modeli na mapie a dalej nie
Edited by DarkGL, 06.01.2010 20:36.
#7
Posted 06.01.2010 20:35
tworzy ent'a i ustawia go tam gdzie jest gracz id:
usuwa enta:
new ent = create_entity("info_target")
if(ent > 0)
{
new Float:vector[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vector)
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, vector)
}
usuwa enta:
if (is_valid_ent(ent))
remove_entity(ent])
#8
Posted 06.01.2010 20:36
new ent = create_entity("info_target")
Funkcje co tworza enty zwracaja jego id
PS. Pavulon nie wcinaj mi sie ciagle o te pare sekund :F
Funkcje co tworza enty zwracaja jego id
PS. Pavulon nie wcinaj mi sie ciagle o te pare sekund :F
#9
Posted 06.01.2010 20:38
TO chcesz postawić model czy już istniejący znaleźć?:F
W przypadku pierwszego engine/fakemeta w przypadku drugiego:
-fm_find_ent_
I masz różne rodzaje szukania np. w obszarze, po właścicielu
np.
@EDIT czemu ja nigdy nie odświeżę
W przypadku pierwszego engine/fakemeta w przypadku drugiego:
-fm_find_ent_
I masz różne rodzaje szukania np. w obszarze, po właścicielu
np.
while((ent = fm_find_ent_by_owner(ent, "jakistambyt", id)) != 0) fm_remove_entity(ent)//Kod z diablo
@EDIT czemu ja nigdy nie odświeżę
#10
Posted 06.01.2010 20:39
DarkGL 6 roznych modeli czy 6 roznych entow z tym modelem? Bo w diablo spokojnie przekrawczam laczna ilosc entow z nowymi modelami :F
#11
Posted 06.01.2010 20:40
6 różnych entów z tym samym modelem
dlaczego mi to wcześniej nie działało nawet bym na forum nie pisał
temat do zamknięcia
dlaczego mi to wcześniej nie działało nawet bym na forum nie pisał
temat do zamknięcia
Edited by DarkGL, 06.01.2010 20:46.
#12
Posted 06.01.2010 20:43
Vertricus pamietasz jak robilem predkosc beltow kuszy 0 i stawialem DZIESIATKI pulapek z nich?
Mowiac inaczej nie ma najmniejszych ograniczen z robieniem entow z tym samym modelem. Daj cod co sprawia problemy lepiej
Mowiac inaczej nie ma najmniejszych ograniczen z robieniem entow z tym samym modelem. Daj cod co sprawia problemy lepiej
#13
Posted 06.01.2010 20:47
Wyjaśnione? MOżna close?dlaczego mi to wcześniej nie działało nawet bym na forum nie pisał
Ps. na moim bałwanowym pluginie baławanów zmieściło się tyle ile jest miejsca na duscie2 tj. bawiliśmy się w atak klonów
#14
Posted 06.01.2010 20:52
tak można close
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users