Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak znaleźć wolny entity ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2010 20:16

ja chciałem to zrobić tak
new ent,a = 0;
	while(true){
		a++;
		ent = a;
		if(pev_valid(ent)){
			break;
		}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.01.2010 20:23

A co to miało znaczyć "wolny" ?
  • +
  • -
  • 1

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 06.01.2010 20:24

Po co ci "wolny" entity? Jak robisz nowy to i tak sie zrobi z wolnym id...
  • +
  • -
  • 1

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2010 20:25

hmm szczerze to nie wiem po prostu żeby wyszukał mi taki ent abym mógł stworzyć nowy np. model w grze (dziwnie to brzmi <_< )
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.01.2010 20:29

No właśnie... po prostu stwórz ent'a a nie kombinuj z jakimiś istniejącymi. Kto wie co mógłbyś narobić w ten sposób...
  • +
  • -
  • 1

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2010 20:31

ale jak to stwórz enta :unsure: ? muszę przypisać jakoś wartość zmiennej ent bo potem na nim działam ale jak wyszukać to wartość :?

@edit nie przeczytałem postu micza :)
a więc gdy robię coś takiego
Ent = create_entity("info_target")
to zrobi mi się 5-6 modeli na mapie a dalej nie

Użytkownik DarkGL edytował ten post 06.01.2010 20:36

  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.01.2010 20:35

tworzy ent'a i ustawia go tam gdzie jest gracz id:
	new ent = create_entity("info_target")
if(ent > 0)
{
new Float:vector[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vector)
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, vector)
}

usuwa enta:
	if (is_valid_ent(ent))
remove_entity(ent])

  • +
  • -
  • 1

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 06.01.2010 20:36

new ent = create_entity("info_target")

Funkcje co tworza enty zwracaja jego id :&

PS. Pavulon nie wcinaj mi sie ciagle o te pare sekund :F
  • +
  • -
  • 1

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.01.2010 20:38

TO chcesz postawić model czy już istniejący znaleźć?:F
W przypadku pierwszego engine/fakemeta w przypadku drugiego:
-fm_find_ent_
I masz różne rodzaje szukania np. w obszarze, po właścicielu
np.
while((ent = fm_find_ent_by_owner(ent, "jakistambyt", id)) != 0) fm_remove_entity(ent)
//Kod z diablo :P


@EDIT czemu ja nigdy nie odświeżę o_O
  • +
  • -
  • 1

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 06.01.2010 20:39

DarkGL 6 roznych modeli czy 6 roznych entow z tym modelem? Bo w diablo spokojnie przekrawczam laczna ilosc entow z nowymi modelami :F
  • +
  • -
  • 1

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2010 20:40

6 różnych entów z tym samym modelem
dlaczego mi to wcześniej nie działało <_< nawet bym na forum nie pisał
temat do zamknięcia

Użytkownik DarkGL edytował ten post 06.01.2010 20:46

  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 06.01.2010 20:43

Vertricus pamietasz jak robilem predkosc beltow kuszy 0 i stawialem DZIESIATKI pulapek z nich?

Mowiac inaczej nie ma najmniejszych ograniczen z robieniem entow z tym samym modelem. Daj cod co sprawia problemy lepiej ;)
  • +
  • -
  • 1

#13 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.01.2010 20:47

dlaczego mi to wcześniej nie działało nawet bym na forum nie pisał

Wyjaśnione? MOżna close?

Ps. na moim bałwanowym pluginie baławanów zmieściło się tyle ile jest miejsca na duscie2 tj. bawiliśmy się w atak klonów
  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2010 20:52

tak można close
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych