new ent,a = 0; while(true){ a++; ent = a; if(pev_valid(ent)){ break; } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak znaleźć wolny entity ?
#1
Napisano 06.01.2010 20:16
#2
Napisano 06.01.2010 20:23
#3
Napisano 06.01.2010 20:24
#4
Napisano 06.01.2010 20:25
#5
Napisano 06.01.2010 20:29
#6
Napisano 06.01.2010 20:31
@edit nie przeczytałem postu micza
a więc gdy robię coś takiego
Ent = create_entity("info_target")to zrobi mi się 5-6 modeli na mapie a dalej nie
Użytkownik DarkGL edytował ten post 06.01.2010 20:36
#7
Napisano 06.01.2010 20:35
new ent = create_entity("info_target")
if(ent > 0)
{
new Float:vector[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vector)
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, vector)
}
usuwa enta:
if (is_valid_ent(ent))
remove_entity(ent])
#8
Napisano 06.01.2010 20:36
Funkcje co tworza enty zwracaja jego id
PS. Pavulon nie wcinaj mi sie ciagle o te pare sekund :F
#9
Napisano 06.01.2010 20:38
W przypadku pierwszego engine/fakemeta w przypadku drugiego:
-fm_find_ent_
I masz różne rodzaje szukania np. w obszarze, po właścicielu
np.
while((ent = fm_find_ent_by_owner(ent, "jakistambyt", id)) != 0) fm_remove_entity(ent)//Kod z diablo
@EDIT czemu ja nigdy nie odświeżę
#10
Napisano 06.01.2010 20:39
#11
Napisano 06.01.2010 20:40
dlaczego mi to wcześniej nie działało nawet bym na forum nie pisał
temat do zamknięcia
Użytkownik DarkGL edytował ten post 06.01.2010 20:46
#12
Napisano 06.01.2010 20:43
Mowiac inaczej nie ma najmniejszych ograniczen z robieniem entow z tym samym modelem. Daj cod co sprawia problemy lepiej
#13
Napisano 06.01.2010 20:47
Wyjaśnione? MOżna close?dlaczego mi to wcześniej nie działało nawet bym na forum nie pisał
Ps. na moim bałwanowym pluginie baławanów zmieściło się tyle ile jest miejsca na duscie2 tj. bawiliśmy się w atak klonów
#14
Napisano 06.01.2010 20:52
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych