Czy to wypali?
KariiO
05.01.2010
Witam , chciałem zapytać przede wszystkim ciebie Miczu czy ten " Tutorial-jak robić nowe itemki" wypali....
więc:
Czego będziemy potrzebować:
1."Surowej lub już edytowanej wersji Diablo Mod'a 5.9l
Więc tak :
1.Wchodzimy do .sma "swojego" diablo moda a następnie przechodzimy w "dział itemek" i zjeżdżamy na koniec listy itemów powinno być tam coś takiego:
Teraz gdy robimy nowy item będzie potrzebna "podstawa" czyli to wyżej @UP
Oczywiście wszystkie nowe itemy nie muszą odbijać pocisków tak jak Ultra Armor Więc zaczynamy modyfikacje , gdy chcemy żeby nasz nowy item np. miał te same właściwości co stalker to szukamy w liście itemów Stalkers Ring powinno to wyglądać tak:
Szukamy za pomocą ctrl+f coś takiego;
więc:
Czego będziemy potrzebować:
1."Surowej lub już edytowanej wersji Diablo Mod'a 5.9l
Więc tak :
1.Wchodzimy do .sma "swojego" diablo moda a następnie przechodzimy w "dział itemek" i zjeżdżamy na koniec listy itemów powinno być tam coś takiego:
case 68: { player_item_name[id] = "Ultra Armor" player_item_id[id] = 68 player_ultra_armor[id]=random_num(7,11) player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id] show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id]) } }To jest ostatni item czyli Ultra Armor (ten co odbija pociski...)Wyżej są pozostałe itemy.....
Teraz gdy robimy nowy item będzie potrzebna "podstawa" czyli to wyżej @UP
Oczywiście wszystkie nowe itemy nie muszą odbijać pocisków tak jak Ultra Armor Więc zaczynamy modyfikacje , gdy chcemy żeby nasz nowy item np. miał te same właściwości co stalker to szukamy w liście itemów Stalkers Ring powinno to wyglądać tak:
case 17: { player_item_name[id] = "Stalkers ring" player_item_id[id] = rannum player_b_reduceH[id] = 95 player_b_inv[id] = 8 item_durability[id] = 100 if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id]) }Nam tu będzie tylko potrzebne to:
player_item_id[id] = rannum player_b_reduceH[id] = 95 player_b_inv[id] = 8 item_durability[id] = 100 if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)Po zmianie właściwości z Ultra Armor na właściwości z Stalkers Ring'a powinno to wyglądać tak:
case 69: { player_item_name[id] = "Nazwa itema" player_item_id[id] = rannum player_b_reduceH[id] = 95 player_b_inv[id] = 8 item_durability[id] = Wytrzymalosc itema (przykladowo 100 w stalkerze) if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5) show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id]) } }Zauważcie że odcinamy lub zmieniamy to:
,player_ultra_armor[id])Teraz wygląda to tak:
,player_item_name[id])Gdy już item jest gotowy wykonujemy ostatnią czynność:
Szukamy za pomocą ctrl+f coś takiego;
new rannum = random_num(1,68)I zmieniamy z (1,68) na (1,69) ponieważ chcemy żeby wylosowywało ten item...
Misiaczek ;c
05.01.2010
już widać błąd
zapomniałeś że trzeba dodać w
Użytkownik MisieQ edytował ten post 05.01.2010 17:57
zapomniałeś że trzeba dodać w
[code]public add_redhealth_bonus(id) { if (player_b_reduceH[id] > 0) change_health(id,-player_b_reduceH[id],0,"") if(player_item_id[id]==17) set_user_health(id,5) }[/code] informacje o nowym itemie np: [code]public add_redhealth_bonus(id) { if (player_b_reduceH[id] > 0) change_health(id,-player_b_reduceH[id],0,"") if(player_item_id[id]==17) set_user_health(id,5) if(player_item_id[id]==69) set_user_health(id,5) }
Użytkownik MisieQ edytował ten post 05.01.2010 17:57
KariiO
05.01.2010
Trochę to dziwne bo na moim diablo działało bez tego nie mam pojęcia czemu
Ale możliwe że tymczasowo działało hehe , Misieq bardzo ci dziękuje dopisze to jeśli pozwolisz
Jestem początkującym trochę a to mój pierwszy "mini" tutorial....
Ale możliwe że tymczasowo działało hehe , Misieq bardzo ci dziękuje dopisze to jeśli pozwolisz
Jestem początkującym trochę a to mój pierwszy "mini" tutorial....
Misiaczek ;c
05.01.2010
a dopisz moge też tu dodać jak dodać np item że 1/1 z noża
Do 1/1 z noża
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
zamień na:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
zamień na:
Do 1/1 z m3
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
zamień na:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
dodaj pod tym to:
Znajdź:
zamień na:
Użytkownik MisieQ edytował ten post 05.01.2010 18:21
Do 1/1 z noża
Znajdź:
new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout
dodaj pod tym to:
new player_b_knifemaster[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with knife
Znajdź:
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
dodaj pod tym to:
player_b_knifemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with knife
Znajdź:
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}
dodaj pod tym to:
if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_knifemaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze noza
")
}
Znajdź:
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
dodaj pod tym to:
case 69:
{
player_item_name[id] = "Knife Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_knifemaster[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
}
Znajdź:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)
zamień na:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,69)
Znajdź:
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}
dodaj pod tym to:
if(player_b_knifemaster[id]>0)
{
if(player_b_knifemaster[id]>5) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_knifemaster[id]>2) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_knifemaster[id]>1) player_b_knifemaster[id]-=random_num(-1,1)
}
Znajdź:
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
dodaj pod tym to:
public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
Znajdź:
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
dodaj pod tym to:
add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
Znajdź:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
zamień na:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
Do 1/1 z m3
Znajdź:
new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout
dodaj pod tym to:
new player_b_m3master[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with knife
Znajdź:
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
dodaj pod tym to:
player_b_m3master[id] = 0 //Ability to kill faster with knife
Znajdź:
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}
dodaj pod tym to:
if (player_b_m3master[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_m3master[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze noza
")
}
Znajdź:
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
dodaj pod tym to:
case 69:
{
player_item_name[id] = "M3 Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m3master[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_m3master[id])
}
Znajdź:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)
zamień na:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,69)
Znajdź:
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}
dodaj pod tym to:
if(player_b_m3master[id]>0)
{
if(player_b_m3master[id]>5) player_b_m3master[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_m3master[id]>2) player_b_m3master[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_m3master[id]>1) player_b_m3master[id]-=random_num(-1,1)
}
Znajdź:
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
dodaj pod tym to:
public add_bonus_m3masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m3master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M3 && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_m3master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"m3")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
Znajdź:
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
dodaj pod tym to:
add_bonus_m3masterdamage(attacker_id,id,weapon)
Znajdź:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
zamień na:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
Użytkownik MisieQ edytował ten post 05.01.2010 18:21