Paintball - niszczy skrzynki
M4G!K
03.01.2010
Witam
Mam problem podobny do problemu z kuszą w diablo 5.9l, mianowicie w paintballu po strzale w skrzynki na bs niszczą się one.
I tutaj pytanie, czy mógłby ktoś (czy da się) przerobić to, by takowy problem nie występował. Kombinowałem, ale nic mi z tego nie wyszlo, wg. mnie odpowiada za to kod:
Paintball pobrany z: Paintball + Paintball Gun & Mod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Z góry bardzo dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Mam problem podobny do problemu z kuszą w diablo 5.9l, mianowicie w paintballu po strzale w skrzynki na bs niszczą się one.
I tutaj pytanie, czy mógłby ktoś (czy da się) przerobić to, by takowy problem nie występował. Kombinowałem, ale nic mi z tego nie wyszlo, wg. mnie odpowiada za to kod:
public fw_touch(bullet, ent) { new class[20]; pev(bullet, pev_classname, class, 19); if (!equali(class, "pbBullet")) return FMRES_IGNORED; new Float:origin[3], class2[20], owner = pev(bullet, pev_owner), is_ent_alive = is_user_alive(ent); pev(ent, pev_classname, class2, 19); pev(bullet, pev_origin, origin); if (is_ent_alive) { if (owner == ent || pev(ent, pev_takedamage) == DAMAGE_NO) return FMRES_IGNORED; if (get_user_team(owner) == get_user_team(ent)) if (!get_pcvar_num(friendlyfire)) return FMRES_IGNORED; ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(get_pcvar_num(damge)), 4098); } if (!equali(class, class2)) { set_pev(bullet, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); set_pev(bullet, pev_classname, "pbPaint"); set_pev(bullet, pev_solid, 0); set_pev(bullet, pev_movetype, 0); engfunc(EngFunc_SetModel, bullet, "sprites/paintball.spr"); new a, findpb = 0; while (a++ < g_pbcount && !findpb) if (g_paintballs[a] == bullet) findpb = g_pbstatus[a] = 2; remove_task(bullet); remove_task(bullet+TASK_PB_RESET); if (get_pcvar_num(sound)) { static wav[20]; formatex(wav, 20, is_ent_alive ? "player/pl_pain%d.wav" : "misc/pb%d.wav", is_ent_alive ? random_num(4,7) : random_num(1,4)); emit_sound(bullet, CHAN_AUTO, wav, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } new bool:valid_surface = (is_ent_alive || containi(class2, "door") != -1) ? false : true; if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; } if (valid_surface) { paint_splat(bullet); set_task(float(get_pcvar_num(blife)), "paint_reset", bullet+TASK_PB_RESET); } else paint_reset(bullet+TASK_PB_RESET); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; }
Paintball pobrany z: Paintball + Paintball Gun & Mod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Z góry bardzo dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Miczu
03.01.2010
Najpierw komentuj poszczegolne (pojedyncze) linie az przestanie psuc skrzynie (nie przejmuj sie na razie ze mod nie dziala tak jak trzeba) a jak znajdzie sie winnego to sie naprawi :F
Vertricus
03.01.2010
Spróbuj:
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }Chociaż to tak w ciemnio strzelam ale tu się bawi nie żywym bytem ^.^
Miczu
03.01.2010
Jesli tak, to dodac && pev(ent, pev_takedamage)>0 i powinno byc dobrze chyba :F
M4G!K
04.01.2010
Niestety, nadal problem występuje.
Może ja źle dodaje kod?:
Ten kod:
Wstawiłem zamiast:
Może ja źle dodaje kod?:
Ten kod:
if (pev(ent, pev_health) && pev(ent, pev_takedamage)>0 && !is_ent_alive) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }
Wstawiłem zamiast:
if (is_ent_alive) { if (owner == ent || pev(ent, pev_takedamage) == DAMAGE_NO) return FMRES_IGNORED; if (get_user_team(owner) == get_user_team(ent)) if (!get_pcvar_num(friendlyfire)) return FMRES_IGNORED; ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(get_pcvar_num(damge)), 4098); }
Vertricus
04.01.2010
Nie zamiast tego :F tylko zamiast
Gz Vert Postów 666
Użytkownik Vertricus edytował ten post 04.01.2010 18:49
Mój 666 post ;)
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }Jak nie pomoże spróbuj usunąć ten kod i tak nie jest zbyt przydatny jeśli dobrze odczytuje twoje zamiary.
Gz Vert Postów 666
Użytkownik Vertricus edytował ten post 04.01.2010 18:49
Mój 666 post ;)
M4G!K
04.01.2010
Dziękuję wam bardzo Oczywiście pomogło, działa tak jak chciałem! Dziękuje jeszcze raz
PS. GZ Vert, ave ;]
PS. GZ Vert, ave ;]
Adminek AMXX.PL 05.01.2010
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL