←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Model noża ninji jak zmienić?

Locked

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 03.01.2010

Mam swój własny model nożna i chce żeby Ninja miał go , nie ten mały standarowy...
Więc jak zmienić ?
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 03.01.2010

uzywaj czasem opcji szukaj to znajdziesz moj temat z takim samym problemem tyle ze moj problem zostal rozwiazany :D


dobra :D

w curweapon

skopiuj sobie to co ma sword i zamien warunek na player_class[id]==ninja

i tyle
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 03.01.2010

Może ty masz w tym więcej doświadczenia ale nie ja ! Zmienić to chyba trzeba w .sma ale co dalej to nie wiem....
Quote

  • +
  • -
baku's Photo baku 03.01.2010

Dalej wystarczy skompilować np. tutaj Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Kompilator
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 03.01.2010

Tyle że skomplikować na koniec to wiem :D ale nie wiem jak dokładniej to zmienić ?
Quote

  • +
  • -
Ortega's Photo Ortega 03.01.2010

W evencie curweapon dodajesz if'a i pobierasz wartości broni dla noża i klasy ninja wykonujesz funkcję zmiany modelu i już.
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 03.01.2010

Ok mam nowy model noża i co dalej mam wejść w .sma i.......?Sorry ale w tych sprawach jestem zielony :(
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 03.01.2010

if(player_sword[id] == 0)
		{	
			if(on_knife[id]){
				if (player_class[id]==Ninja) {
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL);
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel,P_MODEL);
			}
				else if (player_class[id]!=Ninja){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}			
		}


podmien sobie w curweapon



gdzies w okolicach define dodaj

#define V_MODEL "models/v_model.mdl"
#define P_MODEL "models/p_model.mdl"


i modele nazwij p_model i v_model


oraz w precache dodaj

precache_model("models/v_model.mdl")
	precache_model("models/p_model.mdl")


modele wrzuc do cstrike models
Quote

  • +
  • -
Ortega's Photo Ortega 03.01.2010

Ale lepiej dodać nową moc do sprawdzania i zamiast dać:
if(player_sword[id] == 0)
to zrobić player_sword_n ,a w curweapon dać:
if (player_sword_n[id] == 1 && player_class[id] == Ninja)
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 04.01.2010

No nie umiem tego zrobić :(
Daje moje .sma zrobi mi ktoś to żeby ninja zamiast normalnego noża miał ten :
FPSBANANA > Skins > CS > Knife > Kitana Sword
I jak by ktoś to zrobił proszę żeby napisał mi dokładnie co zmienił.Z góry dziękuje...



edit 1
Ludzie zrobi mi to ktoś ?

Attached Files


Edited by KariiO, 05.01.2010 16:47.
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 05.01.2010

przeciez ja ci to juz zrobilem no chyba ze nie umiesz uzywac ctrl+f i ctrl+c oraz ctrl+v
Quote
Locked