Bo jest jakieś 12 sek przed wybuchem, a runda skończona i 2 muzyki się nakładają przy czym jest nie fajny efekt.
Za chęci dziękuję!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 25.12.2009 18:03
Napisano 27.12.2009 00:59
public bomb_explode() { [...] } public bomb_defused() { [...] }
client_cmd(0,"stopsound; mp3 stop")
Napisano 27.12.2009 09:45
łap ;] wystarczyło tylko dodać w definicjach:
public bomb_explode() { [...] } public bomb_defused() { [...] }
to:client_cmd(0,"stopsound; mp3 stop")
bomba_explode_sound.sma 2,49 KB 67 Ilość pobrań
bomba_explode_sound.amxx
Napisano 27.12.2009 18:30
Napisano 28.12.2009 12:50
nie trzeba...
bomb_defused = ct wygrali
bomb_exploded = tt wygrali ;f więc te eventy nie potrzebne ;o
Napisano 28.12.2009 15:06
Napisano 28.12.2009 19:11
Użytkownik ^^CoUsT^^ edytował ten post 28.12.2009 19:12
Napisano 29.12.2009 00:16
Jak możesz dodaj jeszcze tak, by po zakończeniu rundy muzyka przy wybuchu się wyłączała... Bo jest 10 sek przed wybuchem, a runda skończona i leci bomb sound + roundsound...
Plik .sma w załączniku.
public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); }
public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); client_cmd(0,"stopsound") }
Napisano 29.12.2009 13:01
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych