←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Przeróbka

Locked

  • +
  • -
pawlik's Photo pawlik 17.12.2009

PLUGIN

Proszę o przerobienie pluginu "winter environment" tak, aby nie było słychać dźwięku chodzenia po śniegu (pl_snow1-6.wav).
Aby dźwięki były "normalne" (również podczas skradania się).

Nie zrozumiałeś mnie? Kliknij
Quote

  • +
  • -
Miczu's Photo Miczu 17.12.2009

if((get_user_maxspeed(id)*5)<(fm_get_user_speed(id)*9) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id))

I shift zacznie dzialac :>
Quote

  • +
  • -
pawlik's Photo pawlik 18.12.2009

Dzięki. Nie testowałem, ale ufam twoim możliwościom :>. Sam musze się jeszcze wieeeele nauczyć ;).
Można zamknąć.

EDIT:

Coś zrobiłem źle lub przeróbka nie pomaga. Jako załącznik dodaję sma.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Haribo's Photo Haribo 19.12.2009

Mógłby ktoś jeszcze na to spojrzeć. Mi również nie działa.
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 20.12.2009

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const g_szBombModels[][] = {
	
	"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
	"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
	"models/ch-m/frost_man.mdl",
	"models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szBombSounds[][] = {
	
	"ch-s/bmb_planted.wav",
	"ch-s/bmb_defused.wav",
	"ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
new g_iLedSprite;

public plugin_init() {
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
	
	register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
	register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
	register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
	
	register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}

public plugin_precache()
{

	new i;
	for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
		precache_model(g_szBombModels[i]);
	for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
		precache_sound(g_szBombSounds[i]);
	
	g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
	if(!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED;
	
	if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
	{
		static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
		
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public logevent_BombPlanted()
{
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombDefused()
{
	client_cmd(0, "wait;stopsound");
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombExploded()
{
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
	if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
	{
		if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
			return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Odnośnie padania śniegu to radze użyć innego pluginu ;)
Quote

  • +
  • -
Haribo's Photo Haribo 20.12.2009

Vertricus, nie chodzi o to, żeby odgłosu chodzenia nie było w ogóle słychać ;)

Ten plugin ma jedna razaca wade - chodzenie z wduszonym sziftem = szuranie sniegu.

Quote

  • +
  • -
pawlik's Photo pawlik 20.12.2009

Jak dla mnie wystarczy. Dzięki, ale chodziło o w/w.
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 20.12.2009

Haribo,

Aby dźwięki były "normalne"

Jak chcesz inaczej to załóż swój temat ;)
Quote
Locked