Problem
G[o]Q
17.12.2009
Mam plugin pickup present przerobiony przeze mnie ktory daje rozne itemki graczom i jest ok tylko goscie biora kilka prezentow na runde wiec chcialem to jakos zablokowac i teraz wyszlo ze jak jeden gracz podniesie prezent to inni juz nie moga , Jak mam to naprawic/zrobic tak zeby to dzialalo??
mam zmienna
w evencie start rundy przypisuje sie jej false
a warunek sprawdzenia czy gracz juz mial prezent jest taki
mam zmienna
new bool:brales
w evencie start rundy przypisuje sie jej false
a warunek sprawdzenia czy gracz juz mial prezent jest taki
if (brales) ColorChat(id, GREEN, "[PREZENT]^x01 Juz dostales prezent.") else { switch (rand) { case 0: { ColorChat(id, GREEN, "[PREZENT]^x01 Dostales m4a1 + deagle") ColorChat(0, GREEN, "[PREZENT]^x01 Gracz %s Dostal od Mikołaja m4a1 + deagle",szName); fm_strip_user_weapons(id) fm_give_item(id,"weapon_knife") fm_give_item(id,"weapon_m4a1") fm_give_item(id,"weapon_deagle") fm_give_item(id,"ammo_556nato") fm_give_item(id,"ammo_556nato") fm_give_item(id,"ammo_556nato") fm_give_item(id,"ammo_50ae") fm_give_item(id,"ammo_50ae") fm_give_item(id,"ammo_50ae") fm_give_item(id,"ammo_50ae") fm_give_item(id,"ammo_50ae") brales=true } case 1: { Nastepny prezent brales=true; { }}
Knopers
17.12.2009
zrób tablicę dla wszystkich graczy
new bool:brales[33];i przypisuj do niej wartości na podstawie id czyli
if (brales[id])oraz
brales[id] = true;