Problem z zabiciem gracza.
Owner123
14.12.2009
Zrobiłem item do mojego moda aby była 1/x szansa na natychmiastowe zabicie z dowolnej broni.
Zrobiłem coś takiego:
Proszę o radę bądź wskazówkę jak to zrobić.
Zrobiłem coś takiego:
public AddWpnBonus(id) { new kid = get_user_attacker(id) new weapon[32] get_weaponname(id, weapon, 31) if(g_hasdmg[kid] == true) { new rannum = (1, g_dmgbonus) if(rannum == 1 && get_user_team(kid) != get_user_team(id)) { UTIL_Kill(kid, id, weapon) } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }Lecz tu pojawia się problem. Gdy gościa zabiłem funkcją UTIL_Kill zamiast mojej broni pokazuje się znak samobójstwa a w konsoli pisze: "Igrek killed Iks with (i tu pusto)". Niewiem czy robić ify, z deczka nie warto, do każdej broni bo to jest bezsensu.
Proszę o radę bądź wskazówkę jak to zrobić.
Miczu
15.12.2009
get_weaponname(id, weapon, 31)
Zle parametry funkcji, zamiast id (gracz) ma byc wid - nr. identyfikujacy bron...
Sprawdz to:
get_weaponname(get_user_weapon( id), weapon, 31)