Witam, byłby ktoś w stanie napisać item który by przy strzale zamrażał przeciwnika(coś w stylu war3ft, human ma tam taka opcje że jak strzela to zamraża na chwile przeciwnika)
Lecz były by to 3 itemy:
1. Szansa na zamrożenie przeciwnika od 1/6 do 1/4
2. Szansa na zamrożenie przeciwnika od 1/4 do 1/2
2. Szansa na zamrożenie przeciwnika od 1/2 do 1/1
Itemy sam bym mógł zrobić bo to(błahostka?) gorzej jest z funkcją od zamrażania
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowe 3 Itemy
Temat rozp. Misiaczek ;c, 13.12.2009 13:40
5 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 14.12.2009 10:20
pokombinuj z set_user_maxspeed
#4
Napisano 14.12.2009 16:43
Nie jestem wypas coder, ale raczej damy radę
Pisz czy działa
czyli dla Diablo (na szybko, nie jestem pewny) - gdzie umieszczać kody chyba nie muszę pisać? ;>
Pisz czy działa
case ITEM_FROST: { new Float:fFrost = 100.0 * ( get_pcvar_float( CVAR_wc3_frost ) / 260.0 ); }
CVAR_wc3_frost = register_cvar( "wc3_frost" , "125" );
czyli dla Diablo (na szybko, nie jestem pewny) - gdzie umieszczać kody chyba nie muszę pisać? ;>
new player_b_freeze[33] = 1
player_b_freeze[id] = 0
add_bonus_freeze(id)
if (player_b_freezel[id] > 0) { num_to_str(player_b_freeze[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Zamrazasz .") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199," przeciwnikow przy strzale ") }
public add_freeze(id) { if (player_b_freeze[id] > 0) { new Float:fFrost = 100.0 * ( 125 / 260.0 ) set_user_maxspeed ( index, [ Float:fFrost ] ) } }
#5
Napisano 14.12.2009 16:56
Jak już to:
if (player_b_freeze[id]) { set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0) }
#6
Napisano 14.12.2009 17:26
Oba na pierwszy rzut oka złe
if (player_b_freeze[id]) jak już tu dajcie id to:
Po za ty, że po zmianie broni nastąpi set_speedchange(id).
Moja propozycja:
Dodać do enuma z flagami Flag_Freeze, następnie:
następnie task który usuwa flage po pewnym czasie.
I do set_speedchange mała zamiana:
Nie wiem czy da się inaczej na diablo
if (player_b_freeze[id]) jak już tu dajcie id to:
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0)tu chyba nie zamrażamy posiadacza
Po za ty, że po zmianie broni nastąpi set_speedchange(id).
Moja propozycja:
Dodać do enuma z flagami Flag_Freeze, następnie:
AddFlag(target,Flag_Freeze)do if ma item w public damage,
następnie task który usuwa flage po pewnym czasie.
I do set_speedchange mała zamiana:
if (HasFlag(id,Flag_Freeze)) { set_user_maxspeed(id, 0.1) } else { set_user_maxspeed(id, base + speeds) }
Nie wiem czy da się inaczej na diablo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych