Witam,
Czy istnieje plugin który umożliwiałby odtwarzanie dźwięku po napisaniu konkretnej formułki na czacie?
Dla przykładu piszę "haha" i odtwarza się jakiś śmiech.wav/mp3 (który słyszą wszyscy)
Z góry dziękuję za odpowiedź
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wywoływanie dźwięku po napisaniu słowa na czacie
Temat rozp. ludreamer, 11.12.2009 18:46
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.12.2009 18:46
#3
Napisano 11.12.2009 20:56
Niestety to nie to czego szukam. Chodzi mi o coś bez żadnego menu. Po prostu piszesz coś na czacie i wywołujesz tym samym dźwięk (zaznaczam, który słyszą wszyscy).
#4
Napisano 11.12.2009 21:09
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Soundtext" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Ortega" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say tekst_uruchamiajcy_dzwiek","funkcja_dzwieku") register_clcmd("say_team tekst_uruchamiajcy_dzwiek","funkcja_dzwieku") } public plugin_precahce() { precache_sound("sound/folder/dzwiek.mp3") } public funkcja_dzwieku(id) { client_cmd(0,"mp3 play sound/folder/dzwiek.mp3") }
#5
Napisano 12.12.2009 13:23
Ortega, dzięki za pomoc, niestety kod który napisałeś działa następująco:
admin coś napisze -> słyszy to tylko admin
ktoś coś napisze -> słyszy to tylko admin
Ale nikt z clientów nie słyszy siebie ani innych.
/////////////////EDIT////////////////////
Po przeinstalowaniu csa wszystko działa. A więc dziękuję za pomoc sog
admin coś napisze -> słyszy to tylko admin
ktoś coś napisze -> słyszy to tylko admin
Ale nikt z clientów nie słyszy siebie ani innych.
/////////////////EDIT////////////////////
Po przeinstalowaniu csa wszystko działa. A więc dziękuję za pomoc sog
#6
Napisano 13.12.2009 07:39
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "0.0", "AMXX") register_clcmd("say kwiaty", "kwiaty") register_clcmd("say wisz", "wisz") register_clcmd("say boom", "boom") register_clcmd("say szpary", "szpary") public stara (id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { client_cmd(0, "spk sound/misc/kwiaty.wav") } else { client_cmd(id, "spk sound/misc/kwiaty.wav") client_print(id, print_chat, "Slyszysz to tylko Ty - Kup admina beda slyszeli wszyscy") } } public wisz (id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { client_cmd(0, "spk sound/misc/wisz.wav") } else { client_cmd(id, "spk sound/misc/wisz.wav") client_print(id, print_chat, "Slyszysz to tylko Ty - Kup admina beda slyszeli wszyscy") } } public boom (id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { client_cmd(0, "spk sound/misc/boom.wav") } else { client_cmd(id, "spk sound/misc/boom.wav") client_print(id, print_chat, "Slyszysz to tylko Ty - Kup admina beda slyszeli wszyscy") } } public szpary (id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { client_cmd(0, "spk sound/misc/szpary.wav") } else { client_cmd(id, "spk sound/misc/szpary.wav") client_print(id, print_chat, "Slyszysz to tylko Ty - Kup admina beda slyszeli wszyscy") } } public plugin_precache () { precache_sound("misc/kwiaty.wav") precache_sound("misc/wisz.wav") precache_sound("misc/boom.wav") precache_sound("misc/szpary.wav") }
Kiedy admin napisze jakiś wyraz odtwarza się dzwięk i słyszą wszyscy gracze. Kiedy gracz napisze słyszy odtwarzany dzwięk tylko on. Pozdrawiam. Przerób sobie na mp3 jak Ci wav nie odpowiada
#7
Napisano 13.12.2009 21:00
Wszystko działa pięknie. Tylko pomoglibyście w zapętleniu tych 3 częsci kodu? Bo wypisywanie tego jest czasochłonne (jak dajmy na to jest 100 dzwiekow) i glupie skoro mozna zapetlic.
register_clcmd("say 1","a1")
register_clcmd("say_team 1","a1")
register_clcmd("say 2","a2")
register_clcmd("say_team 2","a2")
register_clcmd("say 3","a3")
register_clcmd("say_team 3","a3")
register_clcmd("say 4","a4")
register_clcmd("say_team 4","a4")
register_clcmd("say 5","a5")
register_clcmd("say_team 5","a5")
precache_sound("sound/1.mp3")
precache_sound("sound/2.mp3")
precache_sound("sound/3.mp3")
precache_sound("sound/4.mp3")
precache_sound("sound/5.mp3")
public a1(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/1.mp3")
}
public a2(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/2.mp3")
}
public a3(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/3.mp3")
}
public a4(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/4.mp3")
}
public a5(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/5.mp3")
}
ps. csMisieK: No fajnie, ale nie o to prosiłem
register_clcmd("say 1","a1")
register_clcmd("say_team 1","a1")
register_clcmd("say 2","a2")
register_clcmd("say_team 2","a2")
register_clcmd("say 3","a3")
register_clcmd("say_team 3","a3")
register_clcmd("say 4","a4")
register_clcmd("say_team 4","a4")
register_clcmd("say 5","a5")
register_clcmd("say_team 5","a5")
precache_sound("sound/1.mp3")
precache_sound("sound/2.mp3")
precache_sound("sound/3.mp3")
precache_sound("sound/4.mp3")
precache_sound("sound/5.mp3")
public a1(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/1.mp3")
}
public a2(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/2.mp3")
}
public a3(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/3.mp3")
}
public a4(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/4.mp3")
}
public a5(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/5.mp3")
}
ps. csMisieK: No fajnie, ale nie o to prosiłem
#8
Napisano 13.12.2009 21:46
Chodzi Ci o to aby po wpisaniu różnych słów odpalała się ta sama funkcja tj. "haha;hahahaha;hahahahaha"?
#9
Napisano 13.12.2009 22:32
Nie.
Chodzi mi o zupełnie co innego, czyli:
precache_sound("sound/1.mp3")
precache_sound("sound/2.mp3")
precache_sound("sound/3.mp3")
precache_sound("sound/4.mp3")
precache_sound("sound/5.mp3")
i to zamienić na coś w stylu:
int licznik;
for (licznik=0; licznik<5; licznik++)
precache_sound("sound/%d.mp3",licznik);
Nie znam się za bardzo na języku pluginowym, w każdym razie pokazałem co mam na myśli
[ Dodano: 14-12-2009, 17:54 ]
Doszedłem już do tego:
Tylko nie wiem jak w miejsce tej jedynki dać wartość licznika.
Chodzi mi o zupełnie co innego, czyli:
precache_sound("sound/1.mp3")
precache_sound("sound/2.mp3")
precache_sound("sound/3.mp3")
precache_sound("sound/4.mp3")
precache_sound("sound/5.mp3")
i to zamienić na coś w stylu:
int licznik;
for (licznik=0; licznik<5; licznik++)
precache_sound("sound/%d.mp3",licznik);
Nie znam się za bardzo na języku pluginowym, w każdym razie pokazałem co mam na myśli
[ Dodano: 14-12-2009, 17:54 ]
Doszedłem już do tego:
new licznik for (licznik=0; licznik<=5; licznik++) { precache_sound("sound/1.mp3") }
Tylko nie wiem jak w miejsce tej jedynki dać wartość licznika.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych