←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

1/1 scout nie zabija ninjy

Zablokowany

Gość__* 09.12.2009

Mam taki oto kod:
{
			player_item_name[id] = "The Scout Killer"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_sniper[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/1 szans do natychmiastowego zabicia scoutem",player_item_name[id])	
		}

Jeżeli ktoś posiada ten item to nie zabija za 1 strzałem ninjy. Tak jakby to na ninje nie działało. Pomocy :help: :help:

@edit..
Wersja DiabloModa: 5.8d SQL
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 09.12.2009

Wklej z sma
public add_bonus_scout(id)
albo coś w ten deseń o ile pamiętam to ID trzema zmienić na vid ale nie do końca pamiętam jak wrócę to ci powiem
Odpowiedz

Gość__* 09.12.2009

Coś takiego tylko jest:

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

@edit, to chyba trzeba zmienić na takie:

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Zgadza się? ;>
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 09.12.2009

Nie zgadza :>
Wtedy będzie szło ninją scouta bugować :>
&& player_class[attacker_id]!=Ninja
Odpowiedz

Gość__* 09.12.2009

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
    if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja && player_class[attacker_id]!=Ninja)
    {
       
        if (!is_user_alive(id))
            return PLUGIN_HANDLED
       
        if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
            UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
       
    }
   
    return PLUGIN_HANDLED
}

Tak?

Wole się upewnić :spam:
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 09.12.2009

Nie
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon) 
{ 
    if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja) 
    { 
        
        if (!is_user_alive(id)) 
            return PLUGIN_HANDLED 
        
        if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1) 
            UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout") 
        
    } 
    
    return PLUGIN_HANDLED 
}
Odpowiedz

Radeon - zdjęcie Radeon 10.12.2009

Ekhem.. ludzie przy tym się skarżą, że nie mogą nikogo zabić za 1szym razem
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 10.12.2009

jendrek9, znajdz i popraw dekleracje eventu:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

W wczesniejszych wersjach bylo bez "1=1"...
Odpowiedz
Zablokowany