1/1 scout nie zabija ninjy
Gość__* 09.12.2009
Mam taki oto kod:
Jeżeli ktoś posiada ten item to nie zabija za 1 strzałem ninjy. Tak jakby to na ninje nie działało. Pomocy
@edit..
Wersja DiabloModa: 5.8d SQL
{ player_item_name[id] = "The Scout Killer" player_item_id[id] = rannum player_b_sniper[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/1 szans do natychmiastowego zabicia scoutem",player_item_name[id]) }
Jeżeli ktoś posiada ten item to nie zabija za 1 strzałem ninjy. Tak jakby to na ninje nie działało. Pomocy
@edit..
Wersja DiabloModa: 5.8d SQL
Vertricus
09.12.2009
Wklej z sma
public add_bonus_scout(id)albo coś w ten deseń o ile pamiętam to ID trzema zmienić na vid ale nie do końca pamiętam jak wrócę to ci powiem
Gość__* 09.12.2009
Coś takiego tylko jest:
@edit, to chyba trzeba zmienić na takie:
Zgadza się? ;>
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout") } return PLUGIN_HANDLED }
@edit, to chyba trzeba zmienić na takie:
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout") } return PLUGIN_HANDLED }
Zgadza się? ;>
Vertricus
09.12.2009
Nie zgadza :>
Wtedy będzie szło ninją scouta bugować :>
Wtedy będzie szło ninją scouta bugować :>
&& player_class[attacker_id]!=Ninja
Gość__* 09.12.2009
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja && player_class[attacker_id]!=Ninja) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout") } return PLUGIN_HANDLED }
Tak?
Wole się upewnić
Vertricus
09.12.2009
Nie
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout") } return PLUGIN_HANDLED }
Radeon 10.12.2009
Ekhem.. ludzie przy tym się skarżą, że nie mogą nikogo zabić za 1szym razem
Miczu
10.12.2009
jendrek9, znajdz i popraw dekleracje eventu:
W wczesniejszych wersjach bylo bez "1=1"...
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
W wczesniejszych wersjach bylo bez "1=1"...