Śnieżny DD2
kasza
02.12.2009
Cześć. Robię teraz serwa w klimacie świąt. Chodzi mi o to jak zrobć, aby dd2 był śnieżny ? Rozmawiałem już z Abesem, ale się nie zbyt dogadałem, bo nie zbyt mam pojęcie co do map.
Poprostu chciał bym żeby dd2 był oteksturowany np. jak de_russka, albo fy_snow ? Da radę ?
Poprostu chciał bym żeby dd2 był oteksturowany np. jak de_russka, albo fy_snow ? Da radę ?
R3X
02.12.2009
Można zdekompilować mapę, co daje zazwyczaj nieciekawy efekt (w sumie tak jak dekompilacja programów/pluginów) i praca z takim projektem jest bardzo niewygodna.
Można z poziomu AMXX ponaklejać decale na wszystkie elementy mapy, ale ciężko wykryć wszystkie części bytów widoczne dla graczy i nie wiem jak sobie z tym da radę silnik (ograniczenie ilości?).
Ogólnie pewnie łatwiej zrobić nową mapę podobną do dd2
Można z poziomu AMXX ponaklejać decale na wszystkie elementy mapy, ale ciężko wykryć wszystkie części bytów widoczne dla graczy i nie wiem jak sobie z tym da radę silnik (ograniczenie ilości?).
Ogólnie pewnie łatwiej zrobić nową mapę podobną do dd2
kasza
02.12.2009
no bo mam też mapę dd2 chrismas i w nije jest dużo modeli. jak by dało je usunąć to wszystko było by ok
Ortega
02.12.2009
Po co robić nową mapę. Ściągnij ten projekt, to jest prawie oryginalna mapa. Dodajesz swój .wad i texturujesz jedynie na zimowy, świąteczny klimat.
http://www.sendspace...a04d65b43673a8c
http://www.sendspace...a04d65b43673a8c
Ryuu
04.12.2009
ściągnij mapę którą dał kolega wyżej i później w VHE wchodzisz w Narzędzia > Opcje >Zakładka textury >Dodaj WAD i w folderze cs'a masz cs_dust.wad wybierz ją a następnie dodaj teksturę cs_office.wad.Dopiero teraz włącz w VHE mapę de_dust2.rmf czyli Klikasz w Plik > Otwórz i wybierz miejsce gdzie masz plik de_dust2.rmf. Jęsli dalej nie kumasz napisz :> .
Tekstury możesz wziąć stąd ---> ]DownloaD -cs_office.wad[
]DownloaD cs_dust.wad[
Tekstury możesz wziąć stąd ---> ]DownloaD -cs_office.wad[
]DownloaD cs_dust.wad[
Ircu
05.12.2009
Yyyy...
1. Standardowe mapy zdekompilowane lub projekty tych map zrobionych przez innych userów mogą mieć dużo błędów.
2. Żeby to zrobić, trzeba by już troszke siedzieć w VHE, żeby potem pousuwać błędy i 'zaszyć dziury'.
3. Najlepiej wyłączyć je i powrzucać mapki podobne, które już istnieją , takie jak de_winterdust czy cs_winter_assault. Nie są one identyczne jak standardowe, ale w klimatach zimy
www.fpsbanana.com
1. Standardowe mapy zdekompilowane lub projekty tych map zrobionych przez innych userów mogą mieć dużo błędów.
2. Żeby to zrobić, trzeba by już troszke siedzieć w VHE, żeby potem pousuwać błędy i 'zaszyć dziury'.
3. Najlepiej wyłączyć je i powrzucać mapki podobne, które już istnieją , takie jak de_winterdust czy cs_winter_assault. Nie są one identyczne jak standardowe, ale w klimatach zimy
www.fpsbanana.com
Ortega
05.12.2009
Ircu, poszukaj mi błędów tej mapy co dałem. Jest niemal identyczna co de_dust2 twórców. I co najważniejsze nie ma żadnych dziur.
Ircu
05.12.2009
WoW! Faktycznie! Czysta jak [cenzura]. Skąd ty ja wiąłeś ?
Można ją przerobić na śnieżny, ale nie wiadomo jak ją przyjmą kompilatory, a mi nie ujedzie
( będę czekał 20min. na skompilowanie... ). Ja się moge podjąć tego zadania, bo gdzies miałem textury winterdust'a
Można ją przerobić na śnieżny, ale nie wiadomo jak ją przyjmą kompilatory, a mi nie ujedzie
( będę czekał 20min. na skompilowanie... ). Ja się moge podjąć tego zadania, bo gdzies miałem textury winterdust'a
Ortega
05.12.2009
Ircu, ma się swoje źródła W wolnej chwili możesz podesłać wad + rmf tego co tam oteksturujesz to też pomogę.
Ryuu
05.12.2009
masz tutaj oteksturowane
!!! UWAGA !!! robiłem na szybkość nie na jakość więć jak chcesz coś do poprawki to mów
]POBIERZ[
edit: te ładniejsze ]Pobierz [ a tu masz as_tundra.wad -=WAD=-
!!! UWAGA !!! robiłem na szybkość nie na jakość więć jak chcesz coś do poprawki to mów
]POBIERZ[
edit: te ładniejsze ]Pobierz [ a tu masz as_tundra.wad -=WAD=-
Ircu
06.12.2009
kasza
06.12.2009
mam już mapę abesa na mapie, przyjęła się
Jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim za pomoc.
Jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim za pomoc.
Abes Mapper
06.12.2009
Znalazłem mały bug i go jako tako poprawiłem
Poprawiona wersje w tamtym poście
Poprawiona wersje w tamtym poście
Ryuu
06.12.2009
mape na mapie :>mam już mapę abesa na mapie
Ja mam na tej mapie normalnie 60fps jak na kazdej więc nie wiem czemu ty masz tylko 20.
Ircu, co do tej twojej mapy ściągnąłeś nazwę po mnie
Abes, ja niewiem jaki bug znalazłeś ale ja przy kompilacji nie miałem żadnego błędu (mógłbyś mnie wtajemniczyć )