←  Mapy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pytanko.

Locked

  • +
  • -
Ircu's Photo Ircu 02.12.2009

Witam. All
Moje pytanie dotyczy tego:
Posted Image

Na zdjęciu widać, że textury są czarne na białym tle.
Jak zrobić, żeby w mapie ( po kompilacji ) były bez tego białego tła i miały kolor :?:

##EDIT##
A i z jakiego źródła pliku *.wad są te teźtury ? ( decals.wad (?) )
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 02.12.2009

Po kompilacji nie widać przecież białego tła :P
Quote

  • +
  • -
Ircu's Photo Ircu 03.12.2009

1. Yyyy... A kolor ?
2. Nie wiem, że znika białe tło, bo tych textur nie znam. Wiem tylko tyle, że niebieskie tło znika po ustawieniu na render mode: Textures...
Quote

  • +
  • -
Ortega's Photo Ortega 03.12.2009

Każdy ten decal ma kolor. Są przygotowane przez twórców gry :D , jak się nie mylę. Posiadają coś co silnik gry umie odróżnić lub edytor nie widzi w tym przypadku prawidłowych barw, co też jest możliwe. Sam się nad tym zastanawiałem ale nic mi do głowy lepszego nie przychodziło.
Quote

  • +
  • -
Ircu's Photo Ircu 03.12.2009

Możliwe! Nie powiem, że nie, bo są np. ruchome gif'y, których VHE nie pokazuje, ale poczekam aż się Abes wypowie, bo on w tym troche już siedzi :P
Quote

  • +
  • -
Abes Mapper's Photo Abes Mapper 05.12.2009

Te decale wstawiasz za pomocą narzędzia Decalsy [Shift + D] :)
Quote

  • +
  • -
Ircu's Photo Ircu 06.12.2009

Już wiem :P. Ap12z mi powiedział na GG ;].
Można zamknąć, ale Ci tego plusa dam ;P.

( OFFTOP - zara wrzucę moją mapke dd2_winter :) )
Quote
Locked