Pytanko.
Ircu
02.12.2009
Witam. All
Moje pytanie dotyczy tego:
Na zdjęciu widać, że textury są czarne na białym tle.
Jak zrobić, żeby w mapie ( po kompilacji ) były bez tego białego tła i miały kolor
##EDIT##
A i z jakiego źródła pliku *.wad są te teźtury ? ( decals.wad (?) )
Moje pytanie dotyczy tego:
Na zdjęciu widać, że textury są czarne na białym tle.
Jak zrobić, żeby w mapie ( po kompilacji ) były bez tego białego tła i miały kolor
##EDIT##
A i z jakiego źródła pliku *.wad są te teźtury ? ( decals.wad (?) )
Ircu
03.12.2009
1. Yyyy... A kolor ?
2. Nie wiem, że znika białe tło, bo tych textur nie znam. Wiem tylko tyle, że niebieskie tło znika po ustawieniu na render mode: Textures...
2. Nie wiem, że znika białe tło, bo tych textur nie znam. Wiem tylko tyle, że niebieskie tło znika po ustawieniu na render mode: Textures...
Ortega
03.12.2009
Każdy ten decal ma kolor. Są przygotowane przez twórców gry , jak się nie mylę. Posiadają coś co silnik gry umie odróżnić lub edytor nie widzi w tym przypadku prawidłowych barw, co też jest możliwe. Sam się nad tym zastanawiałem ale nic mi do głowy lepszego nie przychodziło.
Ircu
03.12.2009
Możliwe! Nie powiem, że nie, bo są np. ruchome gif'y, których VHE nie pokazuje, ale poczekam aż się Abes wypowie, bo on w tym troche już siedzi
Ircu
06.12.2009
Już wiem . Ap12z mi powiedział na GG ;].
Można zamknąć, ale Ci tego plusa dam .
( OFFTOP - zara wrzucę moją mapke dd2_winter )
Można zamknąć, ale Ci tego plusa dam .
( OFFTOP - zara wrzucę moją mapke dd2_winter )