Witam. All
Moje pytanie dotyczy tego:
Na zdjęciu widać, że textury są czarne na białym tle.
Jak zrobić, żeby w mapie ( po kompilacji ) były bez tego białego tła i miały kolor
##EDIT##
A i z jakiego źródła pliku *.wad są te teźtury ? ( decals.wad (?) )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pytanko.
Temat rozp.
Ircu
, 02.12.2009 20:12
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.12.2009 20:12
#2
Napisano 02.12.2009 20:19
Po kompilacji nie widać przecież białego tła
#3
Napisano 03.12.2009 17:21
1. Yyyy... A kolor ?
2. Nie wiem, że znika białe tło, bo tych textur nie znam. Wiem tylko tyle, że niebieskie tło znika po ustawieniu na render mode: Textures...
2. Nie wiem, że znika białe tło, bo tych textur nie znam. Wiem tylko tyle, że niebieskie tło znika po ustawieniu na render mode: Textures...
#4
Napisano 03.12.2009 17:24
Każdy ten decal ma kolor. Są przygotowane przez twórców gry , jak się nie mylę. Posiadają coś co silnik gry umie odróżnić lub edytor nie widzi w tym przypadku prawidłowych barw, co też jest możliwe. Sam się nad tym zastanawiałem ale nic mi do głowy lepszego nie przychodziło.
#5
Napisano 03.12.2009 18:04
Możliwe! Nie powiem, że nie, bo są np. ruchome gif'y, których VHE nie pokazuje, ale poczekam aż się Abes wypowie, bo on w tym troche już siedzi
#6
Napisano 05.12.2009 20:53
Te decale wstawiasz za pomocą narzędzia Decalsy [Shift + D]
#7
Napisano 06.12.2009 12:08
Już wiem . Ap12z mi powiedział na GG ;].
Można zamknąć, ale Ci tego plusa dam .
( OFFTOP - zara wrzucę moją mapke dd2_winter )
Można zamknąć, ale Ci tego plusa dam .
( OFFTOP - zara wrzucę moją mapke dd2_winter )
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych