Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanko.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ircu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 02.12.2009 20:12

Witam. All
Moje pytanie dotyczy tego:
Dołączona grafika

Na zdjęciu widać, że textury są czarne na białym tle.
Jak zrobić, żeby w mapie ( po kompilacji ) były bez tego białego tła i miały kolor :?:

##EDIT##
A i z jakiego źródła pliku *.wad są te teźtury ? ( decals.wad (?) )
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 02.12.2009 20:19

Po kompilacji nie widać przecież białego tła :P
  • +
  • -
  • 0

#3 Ircu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 03.12.2009 17:21

1. Yyyy... A kolor ?
2. Nie wiem, że znika białe tło, bo tych textur nie znam. Wiem tylko tyle, że niebieskie tło znika po ustawieniu na render mode: Textures...
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.12.2009 17:24

Każdy ten decal ma kolor. Są przygotowane przez twórców gry :D , jak się nie mylę. Posiadają coś co silnik gry umie odróżnić lub edytor nie widzi w tym przypadku prawidłowych barw, co też jest możliwe. Sam się nad tym zastanawiałem ale nic mi do głowy lepszego nie przychodziło.
  • +
  • -
  • 0

#5 Ircu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 03.12.2009 18:04

Możliwe! Nie powiem, że nie, bo są np. ruchome gif'y, których VHE nie pokazuje, ale poczekam aż się Abes wypowie, bo on w tym troche już siedzi :P
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.12.2009 20:53

Te decale wstawiasz za pomocą narzędzia Decalsy [Shift + D] :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Ircu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 06.12.2009 12:08

Już wiem :P. Ap12z mi powiedział na GG ;].
Można zamknąć, ale Ci tego plusa dam ;P.

( OFFTOP - zara wrzucę moją mapke dd2_winter :) )
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych