Nowy Item - Anty Arch
Gość__* 02.12.2009
Witam,
Jak zrobić item który redukowałby obrażenia zadawane z archów o losowo:
?
Jak zrobić item który redukowałby obrażenia zadawane z archów o losowo:
25% 50% 75%
?
Vertricus
03.12.2009
if (player_item_id[pid]==ID){ new losuj = random_float(0.25,0.75) dam = floatround(dam*losuj) }
ID - id itemku
player_item_id < to można zastąpić zmienną globalną jeśli robicie je do nowych itemków i chcecie móc łączyć to z innym itemkiem
Powinno działać u siebie miałem tylko całkowite zablokowanie
@Edit: dodać pod
if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue
Daniel
03.12.2009
Mógłbyś dać cały kod?if (player_item_id[pid]==ID){
new losuj = floatround(random_float(0.25,0.75))
dam = dam*losuj
}
Nie mam tegoif (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue
Vertricus
03.12.2009
zaktualizowałem bo w złym miejscu floatround wstawiłem ;>
if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue
Wersja 5.9l zobacz gdzie to jest
if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue
Wersja 5.9l zobacz gdzie to jest
Gość__* 06.12.2009
dam skrót od damage ?:<
Zobacz w kodzie.
Powinno chyba być "dmg" ale dam też dobrze ;>
Vertricus
06.12.2009
deLL, trzy kropki ...
Popatrz na cały kod dotyczący archów i zmienną jest dam po za tym jakie to ma znaczenie jak sobie zmienną nazwiesz?
Popatrz na cały kod dotyczący archów i zmienną jest dam po za tym jakie to ma znaczenie jak sobie zmienną nazwiesz?