Witam.
Chciałbym się zapytać, czy możliwe jest takie ustawienie kuszy, aby obrażenia zadawane przez nią były redukowane/odbijane przez itemy i pancerze tak jak w przypadku normalnych broni. Prosiłbym też o ewentualne wytłumaczenie mi, jak to zrobić.
Z góry dziękuję.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kusza - właściwości
Temat rozp.
Marx
, 01.12.2009 00:00
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.12.2009 00:00
#2
Napisano 01.12.2009 00:16
Funkcja
Odnośnie pancerzu to np.
if (is_user_admin(id)) return
powinno zadziałać :> że admina się bełty nie dotkną :>
public toucharrow(arrow, id)Jak to zrobić dmg chyba ogarniesz, odnośnie obrażeń to do dmg daj - ILE (zależy od czego ma zależeć redukcja)
Odnośnie pancerzu to np.
if (is_user_admin(id)) return
powinno zadziałać :> że admina się bełty nie dotkną :>
#3
Napisano 02.12.2009 23:06
Ok, dzięki za pomoc. :>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych